Page 2 of 59

Posted: Tuesday 09/01/2007 20:16
by Ferrovi
Si diuen al febrer, es a desembre, en un tren... perquè portemdos anys que tenim la L9...

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Posted: Tuesday 09/01/2007 23:02
by pokeroms
George85 wrote:Millores al metro
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.

En relació amb la carta de la senyora Rosa Rodríguez (AVUI, 18 de novembre), volem informar que dins del pla d'actuació 2006 en el transport públic de Barcelona i els municipis metropolitans s'han portat a terme diversos compromisos de millora en l'àmbit del metro al llarg del 2006, entre els quals destaca el pla de millora de freqüències que té per objectiu reduir l'interval de pas entre els trens per augmentar així la capacitat de transport i el confort dels usuaris.

Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.

El pla de millora de freqüències s'està assolint segons el que estava programat. De les tres fases previstes, actualment s'està acabant de desenvolupar la darrera i en el moment en què s'hagi assolit aquesta darrera fase del pla, les línies L2, L3 i L5 funcionaran amb intervals de pas inferiors als 3 minuts.

D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.
:fuig

Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Posted: Wednesday 10/01/2007 9:34
by Platanito
pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Posted: Wednesday 10/01/2007 10:25
by Mortadel·lo
Platanito wrote:
pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.
mmmmmmmmmmmmmmmmmm no n'estic molt segur jo!

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Posted: Wednesday 10/01/2007 11:20
by Guigui
Platanito wrote:
pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.
Ara, que si d'això en diuen més còmodes i espaiosos que els que ja hi havia... :mort
TMB wrote:Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens).

Posted: Wednesday 10/01/2007 11:31
by Mortadel·lo
Repassant la llista de mils de la L5, hi havia 3 1100s, dels quals un ha sigut vist a la L4, l'altre està apartat i l'altre està missing in action...

no, si algú haurà de fer un llistat de mil-cents... (a mi no em mireu!)

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Posted: Wednesday 10/01/2007 11:36
by El LLOP
Platanito wrote:
pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.
Platanito, els 2 1100 que corrien a la L5 no han corregut mai a la L4 després de tornar. Van ser depositats a la cotxera del triangle i els van fer servir per agafar components per altres trens. De fet, encara hi son però mig desballestats i grafitejats.

Posted: Wednesday 10/01/2007 13:01
by Platanito
Ops! :oops:

Posted: Wednesday 10/01/2007 16:58
by Ferrovi
Home però aquests trens molt nous, no ho son...

I visibles...

Posted: Wednesday 10/01/2007 19:14
by JaMiRo!
El LLOP wrote:Platanito, els 2 1100 que corrien a la L5 no han corregut mai a la L4 després de tornar. Van ser depositats a la cotxera del triangle i els van fer servir per agafar components per altres trens. De fet, encara hi son però mig desballestats i grafitejats.
I visibles des de fora (al menys l'estiu passat), I have to say... :(

Posted: Wednesday 10/01/2007 23:01
by Fran-Ikarus
Mortadel·lo wrote:no, si algú haurà de fer un llistat de mil-cents... (a mi no em mireu!)
Tu ets l'única persona capaç de muntar (i mantenir) una macro-estructura com la que cal, i caldrà, quan comencin a caure en combat (trinxadora) els 1100, i ja no diguem quan comenci el ball de plaques. Solvència contrastada al tema de seguiment dels 1000, oiga.

Posted: Friday 12/01/2007 11:29
by alexbn
Por cierto, comentar que el martes 9 a las 12:30 en Besòs L4 (sentido Trinitat Nova) vi un 2100 en pruebas que no aceptó pasaje. O sea, que en breve empezará a circular definitivamente.

Posted: Friday 12/01/2007 15:45
by Vox
Breiking nius doncs!!!

Veure una 2100 per la L4, no es com veure una 5000 a la L5 al maig del 2005 o una 9000 a la L2 però serà curiós :D

Vox

Posted: Sunday 14/01/2007 11:08
by EUKibo
wow, merci alex por la info. A veure si els veiem ben aviat. XD que amb els 1000 del estruend que foten ... XD algun dia podré escoltar "proxima estacio: El Maresme Forum" i a veure si treuen ja tots el trens amb obertura de portes automatiques, finestres que s'obren dins el vagó i incomunicacio de vagons, i pestanya segadora de peus sota les portes que quina vergonya que al segle XXI encara quedin aquestes reliquies fent servei normal!! Les 1000 a un museu on se li fagin honors pel seu servei a la ciutat de Barcelona!!!

Posted: Sunday 14/01/2007 11:19
by alexbn
EUKibo wrote:algun dia podré escoltar "proxima estacio: El Maresme Forum"
Eso ya lo puedes oír porque los 1100 llevan megafonía desde hace algún tiempo: "Pròxima estació, el Maresme-Fòrum, enllaç amb Tram".

Posted: Sunday 14/01/2007 15:27
by Vox
l'ATO-ATP de la L2 es més modern que a la L4, no? o directament a la L4 encara no tenen tot això?

Vull dir, les 2100 fa anys que van en plan robot per la L2, suposo que si les posen a la L4 aprofitaràn per actualitzar el tema ATP-ATO.

Vox

Posted: Sunday 14/01/2007 15:37
by El LLOP
l'ATP de la L4 es de freqüència AM, i el de la resta de línies es FM. La sort, es que l'equip instal.lat en els trens moderns pot funcionar amb les dues freqüències, encara que, com es lògic, es modificarà l'ATP de la L4 en un futur pròxim.

Preeegunta!

Posted: Monday 15/01/2007 15:38
by JaMiRo!
Preeegunta: a la L4 només hi ha ATP no pas ATO. Llavors la conducció dels 2100 no serà igual que a la L2 ara per ara, no? :oops:

Tenia entès que a la L4 l'ATO està en procès d'implantació. :?:

Posted: Monday 15/01/2007 15:45
by Jordilar
Doncs veurem els 2100 amb conducció manual i les llums blaves enceses :D

Salut,

Posted: Monday 22/01/2007 17:05
by EUKibo
alex, ja ho se que tenen megafonia textualment vaig posar que algun dia sentire, perque sonar sona, pero no se sent del soroll que foten els trens vells