Page 2 of 22
Posted: Monday 12/02/2007 9:39
by Mortadel·lo
11/2/07: 1114-1404-113-1116-1115
Posted: Tuesday 13/02/2007 11:11
by metring
Aquest mateix he vist avui, i ja porta l'adhesiu que parla del tall que es farà a quatre estacions, per obres a l'infrastructura, de les que ja en parlava
aquí .
Posted: Friday 16/02/2007 14:40
by Fran-Ikarus
16/2/07: 1163-1164-1161-1416-1162
16/2/07: 1127-1128-1125-1407-1126 (al seu dia, una de les primeres 1100 reformades, o potser la primera)
Posted: Friday 16/02/2007 14:44
by Mortadel·lo
seguimos para bingo!
recordo el primer cop que vaig pujar a un 1100 reformat, vaig alucinar! ho veia massa modern i tot, amb aquelles barres al costat dels seients que no eren rectes!
Posted: Monday 19/02/2007 19:02
by metring
Vist el 1186-1422-1185-1188-1187. Per cert, duia els vidres tant llardosos, que costava veure a quina estació et trobaves. Sort de la megafonia!
Posted: Thursday 22/02/2007 10:58
by Mortadel·lo
21/2/07: M-R-M-M-1167
Posted: Thursday 22/02/2007 16:12
by Mortadel·lo
22/2/07: M-R-1105-1108-1107
ja tenim el segon localitzat
Posted: Monday 26/02/2007 11:48
by Mortadel·lo
24/2/07: 1150-R-M-M-1151
vist a les cotxeres del Triangle 8)
Posted: Tuesday 27/02/2007 19:11
by U-Bahn
Segons informa Busman al Fòrum dels Autobusos de José Mora, s'ha vist un 2100 a la línia 4 amb el torn 412. No sé si serà en servei comercial o en proves.
Posted: Wednesday 28/02/2007 9:36
by Mortadel·lo
bé, doncs ara ens hi haurem de posar seriosament...
Posted: Wednesday 28/02/2007 15:59
by Mortadel·lo
28/2/07: M-R-1101-1104-1103
per cert que el 04 feia un soroll un pèl inquietant a l'arrancar (donava una sensació similar a la d'un cotxe quan patina l'embragatge)
Posted: Wednesday 28/02/2007 19:31
by Pere
M'informa en Jordilar via SMS que continua circulant el 2100 per la L4 amb el torn 412.
Posted: Thursday 01/03/2007 0:01
by wefer
Pere wrote:M'informa en Jordilar via SMS que continua circulant el 2100 per la L4 amb el torn 412.
Per parlar dels 2100 a la L4, millor fer servir aquest altre fil:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=4913
Posted: Thursday 01/03/2007 9:32
by Platanito
Ho sento, no m'agraden els fils amb títol en majúscules.
Posted: Friday 02/03/2007 10:16
by Mortadel·lo
1/3/2007: 1178-1420-1177-1180-1179
1/3/2007: 1154-1414-1156-1155-M
1/3/2007: 1130-1408-M-1132-1131
Posted: Sunday 04/03/2007 11:41
by metring
Avui, després de recòrrer infinitat de carrers, plens de maratonistes,
he baixat a la línia 4, i he vist els 1182-1421-1181-1184-1183 i el 1104-1103-1101-1401-1102
Posted: Monday 05/03/2007 12:05
by metring
Atenció, que diuen a
TMB que ja circula el primer 2100 a la línia 4:
Comença el transvasament de trens de L2 a L4
● Quinze unitats de la sèrie 2100, més modernes i confortables, passaran a la línia groga del metro per rejovenir-ne el material mòbil
Ha començat a circular amb passatgers per la línia 4 de metro el primer tren de la sèrie 2100, procedent de la línia 2. El transvasament de trens entre la línia lila i la groga forma part d’un pla redistribució del material mòbil arran de l’entrada progressiva de 99 trens nous entre el 2005 i el 2008, una amplíssima operació de renovació i millora que no té precedents al metro de Barcelona.
La incorporació dels trens de la sèrie 2100 suposa una millora notable per al confort i la fiabilitat de la línia 4. La característica més visible d’aquests trens, fabricats l’any 1997, és que són del tipus continu, és a dir, que els seus cinc cotxes estan units per passadissos d’intercomunicació que permeten la distribució uniforme del passatge. Des del punt de vista tecnològic, compten amb sistemes de suspensió més avançats per minimitzar el soroll i les vibracions.
De manera progressiva aniran passant a la línia 4 totes les 15 unitats 2100 que fins ara donaven servei a la línia 2. A la línia lila aquests trens estan sent substituïts pels de la sèrie 9000, preparats per a la conducció automàtica, ja que en un futur la línia 2 i la línia 9 compartiran el tram entre Parc Logístic i l’Aeroport i hauran de ser explotades de manera conjunta. Actualment Metro ja ha rebut vuit unitats 9000.
Paral·lelament, durant tot l’any en curs a la línia 4 s’aniran donant de baixa trens de la sèrie 1100, construïts als anys 70. Una desena d’unitats d’aquesta sèrie continuaran donant servei en aquesta línia per complementar les de la sèrie 2100 i poder mantenir l’oferta actual de 19 trens circulant simultàniament en hora punta.
Posted: Monday 05/03/2007 12:24
by Mortadel·lo
2/3/07: 1198-1425-1197-1200-1199
ara que ja s'havia acabat l'estrès del llistat de mils, ara a estressar-nos amb els 1100s, això és un no-parar!
per cert, el llistat de 3000 reformats el farà la tia rita!
Posted: Monday 05/03/2007 15:36
by Mortadel·lo
5/3/07: 1134-1409-1133-1136-M, per cert que segons el llistat d'en Theo abans era 1136-1409-1135-1134-1133, aíxí que (ja deu fer temps) que van reordenar la unitat.
Posted: Tuesday 06/03/2007 23:26
by wefer
metring wrote:Paral·lelament, durant tot l’any en curs a la línia 4 s’aniran donant de baixa trens de la sèrie 1100, construïts als anys 70. Una desena d’unitats d’aquesta sèrie continuaran donant servei en aquesta línia per complementar les de la sèrie 2100 i poder mantenir l’oferta actual de 19 trens circulant simultàniament en hora punta.
Segons el diari de TMB que he estat llegint avui això només serà temporal, ja que quan acabi el desplegament de la sèrie 9000 a la L2, també es substituiran els restants 1100 de la L4 per 9000s... i això podria ser cap a finals d'aquest any