Page 2 of 3
Posted: Thursday 18/01/2007 14:37
by Jordilar
Ni camions, ni helicotpers ni vies provisionals: Reahbilitar l'enllaç de plaça catalunya és el més barat i factible.
Salut,
Posted: Thursday 18/01/2007 15:37
by Mortadel·lo
posaran una rampa de salts d'esquí i els faran fer un salt
Posted: Thursday 18/01/2007 15:54
by Platanito
Mortadel·lo wrote:posaran una rampa de salts d'esquí i els faran fer un salt
Això que dius és una absurditat. Tothom sap que hi ha el carril aeri i que, sense treure'l, el que proposes és impossible.
Posted: Thursday 18/01/2007 16:05
by mikado
I amb grua desde Riera Blanca?????
Tipus taulers dels ponts amb eslingues i tal.
Posted: Thursday 18/01/2007 16:24
by Mr. Baricentro
Posats a dir barbaritats...
que pasaria si un dia al agafar la L1 del Metro de barcelona ens trobessim amb...
...que els meus amics de FGV ara tenen la possesió obsoluta de la L1. Observeu el majestuós 4000 de L1 a Torras i Bages, ara amb esquemes FGV:
...també tenim la versió MetroValència:
...també la línia del Papiol-Mollet a passat a ser de FGV, amb el que l'arxiconeguda estació de Baricentro a passat a entrar en servici, amb el que les meves estimades UTAs ara han passat de portar la gent a fer les compres del dissabte per la tarda del "Nuevo Centro", a ferles al "Baricentro"
(aixó si, aqui no tenim El Corte Inglés de Menéndez Pidal):
...els vehicles auxiliars corresponen ara a Rodalies Renfe:
(porten uns rodals per a anar per la via)
Posted: Thursday 18/01/2007 16:46
by aarongilp
Héctor, deixa de jugar amb el photoshop
Posted: Thursday 18/01/2007 18:40
by metring
Ok, afegeixo l'enquesta que m'has dit, platanito
Posted: Thursday 18/01/2007 20:33
by metring
Please, tórnala a posar!
Posted: Thursday 18/01/2007 21:35
by javi82
Als 6000 no els donarà temps, però el q és segur és q en el futur els nous trens de l'L1 entraran per les noves instal·lacions d'Hospital de Bellvitge. Extret de la descripció del projecte d'
execució de les obres de la cua de maniobra a l'estació Hospital de Bellvitge:
(...)
Un cop executada la Cua de Maniobres de l'Estació de Hospital de Bellvitge, està previst que la introducció dels vagons a la via es realitzi des de l'exterior a través d'un buit en la coberta de la Cua de Maniobres situat en el seu extrem final. Quan la Cua de Maniobres passi a ser línia regular de Metro, es té prevista l'extracció de la tunel·ladora del tram adjacent per l'extrem de la Cua de Maniobres.
El buit precís per a la col·locació dels vagons a la via és de 20 x 4,92 m d'ample, mentre que el buit per a l'extracció de la tunel·ladora és de 20 x 12,25 m.
(...)
Posted: Friday 19/01/2007 9:06
by Platanito
metring wrote:Ok, afegeixo l'enquesta que m'has dit, platanito
Moltes thankyous! Doncs ja he votat la meva opció favorita, que no és la que crec (agulla de pl. Catalunya) sino la que m'agradaria: un túnel de Can boixeres a Can Serra!
M'he mirat el full 420-7-7 (287-127) "Cornellà de Llobregat" del Mapa topogràfic de Catalunya 1:5.000 per comprovar si la meva idea és factible. L'entrada del túnel de Can Boixeres en direcció a Can Vidalet (i per tant del túnel de maniobres que jo suggereixo perllongar cap a Can Serra) està a 42,3 m d'alçada. A la cantonada de l'avinguda d'Isabel la Catòlica amb l'avinguda de l'Electricitat marca 37,2 de cota. Ara bé, en aquest punt, molt proper a l'estació de Can Serra, la L1 hi passa a molta fondària, que no he calculat però estimo en no menys de 10 metres, cosa que ens situaria a la cota 27 aproximadament. Donat que el recorregut del túnel (que seria rectilini sota l'avinguda de l'Electricitat) seria d'uns 500 m, tenim una rampa d'un 3% (15/500) en baixada de la cotxera cap a la línia. Per entrar-hi trens cap problema (sempre que frenin bé). Ara bé, per treure'ls, s'hauria de poder empènyer en pujada un comboi sencer en cas d'avaria irresoluble.
Per superfície no recordo cap edifici gaire alt al costat del camí a recòrrer, així que no hi hauria d'haver cap problema per construir aquest túnel, que es faria amb tuneladora, és clar, ja que al punt de més fondaria, sota la cota 60, s'excavaria uns 25 m per sota (20 comptant l'alçada de la bòveda). També es podria començar el túnel més enfonsat a Can Boixeres, amb una via en trinxera.
Bé, disculpeu aquest
off-topicàs, però només volia explorar aquesta idea que fa anys que em ronda pel cap. Si mai es convertís la L1 a ample UIC, encara ho acabarien aplicant!
Posted: Friday 19/01/2007 10:19
by Ecomobisostrans
Per fabra i puig com els 5000?????? Em sembla que es impossible, per que si van a parar a Vilapiscina com passen cap a la L1? PEL tram Vilapiscina - Sagrera no crec que hi capigui un 6000. Encara i no hi hagues Maragall pel mig amb l'andana central es podrien fer anar ocupant part de les 2 vies amb alguna plataforma que els transporti, pero per Maragall dubto que un trasto aixi hi passi.
Posted: Friday 19/01/2007 11:50
by Platanito
Ecomobisostrans wrote:Per fabra i puig com els 5000?????? Em sembla que es impossible, per que si van a parar a Vilapiscina com passen cap a la L1? PEL tram Vilapiscina - Sagrera no crec que hi capigui un 6000. Encara i no hi hagues Maragall pel mig amb l'andana central es podrien fer anar ocupant part de les 2 vies amb alguna plataforma que els transporti, pero per Maragall dubto que un trasto aixi hi passi.
Es que no saps distingir una broma? Evidentment que és impossible, a l'igual que l'opció de Can Boixeres si no construeixen un túnel com proposo, cosa que evidentment no es farà, menys encara tenint en compte que s'ha previst fer un forat d'entrada a la nova cua de l'Hospital de Bellvitge. Tampoc no és seriosa l'opció de ficar-los amb grues, helicòpters o fent punteria amb una rampa de salt d'esquí al tram descobert.
De les altres opcions, el perllongament cap a Montigalà encara no ha començat, així que tampoc no serveix. A Sagrera no sabem si hi ha accés a l'exterior, però tot indica que no (també es podria parlar de fer un túnel fins al Triangle). A Santa Eulàlia i Mercat Nou no hi ha cap accès viable.
Per tant, només queda l'agulla de pl. Catalunya, que d'altra banda suposo que desapareixerà quan es remodeli l'intercanviador (a l'última fase del PDI, més o menys quan ens arribi la jubilació a la majoria de nosaltres).
Posted: Friday 19/01/2007 12:01
by Ecomobisostrans
Platanito wrote:Per tant, només queda l'agulla de pl. Catalunya, que d'altra banda suposo que desapareixerà quan es remodeli l'intercanviador (a l'última fase del PDI, més o menys quan ens arribi la jubilació a la majoria de nosaltres).
Suposo que primer s'haura fet la cua de Bellvitge, no? Per cert, on anira a parar aquella cua? Darrere l'Hospital, potser?
Posted: Friday 19/01/2007 12:56
by metring
Platanito wrote:Ecomobisostrans wrote:Per fabra i puig com els 5000?????? Em sembla que es impossible, per que si van a parar a Vilapiscina com passen cap a la L1? PEL tram Vilapiscina - Sagrera no crec que hi capigui un 6000. Encara i no hi hagues Maragall pel mig amb l'andana central es podrien fer anar ocupant part de les 2 vies amb alguna plataforma que els transporti, pero per Maragall dubto que un trasto aixi hi passi.
Es que no saps distingir una broma? Evidentment que és impossible, a l'igual que l'opció de Can Boixeres si no construeixen un túnel com proposo, cosa que evidentment no es farà, menys encara tenint en compte que s'ha previst fer un forat d'entrada a la nova cua de l'Hospital de Bellvitge. Tampoc no és seriosa l'opció de ficar-los amb grues, helicòpters o fent punteria amb una rampa de salt d'esquí al tram descobert.
De les altres opcions, el perllongament cap a Montigalà encara no ha començat, així que tampoc no serveix. A Sagrera no sabem si hi ha accés a l'exterior, però tot indica que no (també es podria parlar de fer un túnel fins al Triangle). A Santa Eulàlia i Mercat Nou no hi ha cap accès viable.
Per tant, només queda l'agulla de pl. Catalunya, que d'altra banda suposo que desapareixerà quan es remodeli l'intercanviador (a l'última fase del PDI, més o menys quan ens arribi la jubilació a la majoria de nosaltres).
Exactament, és una conya marinera
És la típica-tópica resposta-trampa
Posted: Saturday 20/01/2007 12:51
by Trenscat
fantito wrote:Abans m'agradaria saber si la baieta netejarà més polida una altra vegada.
Vull disculpar-me si he fregat una mica massa fort però netejar 5 pàgines de missatges "inapropiats" al final és per tornar-se boig i és molt possible que n'esborrés algun que no s'havia de fer.
Posted: Saturday 20/01/2007 14:00
by EUKibo
Jo voldira que les entressin per Montigalà... (¬¬ EUKibo defensant el seu territori) que aprofitessin per fer ja d'una vegada l'extensió de la L1 que junt amb la diagonal és la zona amb un transport més caòtic (a la Diagonal encara hi ha metro atravessat pero a Montigalà Lloreda SantCrist Bufalà ens fotem perque sent una zona densisima de població només circulen busos saturats fins a Fondo on es buiden)
El més còmode serà utilitzar Universitat-Catalunya (¬¬ esperem que la RENFE per un cop no toqui els collons i no comenci a posar traves) Però tinc entes que a Hospi Bellvi estan ampliant considerablement instalacions per fer unes megacotxeres per la L1 on guardar no se si 12 trens, potser allà fan una entrada
Posted: Saturday 20/01/2007 16:51
by metring
I una pregunta: per on van entrar els 4000 en el seu moment?
Posted: Saturday 20/01/2007 17:01
by BCN Término
I una pregunta: per on van entrar els 4000 en el seu moment?
Per la agulla de plaça catalunya, amb nocturnitat i "alebosia".
Salutacions.
BCN Término.
Alex Reyes.
Posted: Saturday 20/01/2007 17:03
by metring
A les hores, hi han tots els números que torni a passar igual amb els 6000.
Posted: Saturday 20/01/2007 22:24
by EUKibo
Amb tota certesa entraran de nit, el metro tanca de 12 a 5 o de 2 a 3 a més de que no hi ha gaire demanda, per fer manteniment, no com la RENFE que chapa a les 11 i obre a les 6 perque vol tocar els collons