Page 2 of 4

Posted: Saturday 03/02/2007 9:57
by UT596001
sortrens wrote:Vinga aveure qui passa una llista completa amb totes les línies que existeixen de Bus de TMB, Sarbus i Companyies urbanas i interurbanas de tota la Província de Barcelona:

Tmb: 9,16, etc. De tal lloc a tal lloc. etc
Besòs: B1, B2, B3, etc.
Llobregat: L1, L2, L3 , etc. :atac
Doncs comencem (compte que és llarga la llista!)

Urbà de Sabadell
1 Can Deu-Estació Sud
2 Can Deu-Creu de Barberà
3 Can Deu-La Romànica
4 Castellarnau-El Poblenou
4R Castellarnau-Can Roqueta-Poblenou (només festius)
5 Can Rull-Les Termes
6 Can Llong-Can Roqueta
7 Can Deu-La Roureda
8 La Roureda-Zona Industrial
9 Castellarnau-Pl.Antoni Llonch
10 Sant Julià-Espronceda
23 Sant Bernat-Taulí-Can Roqueta
80 Plana del Pintor-Pl.Barcelona

Urbà de Terrassa
1 Sant Llorenç-Hospital
2 Les Arenes-Rambla d'Ègara
3 Maurines-La Grípia
4 Ca N'Aurell-Can Parellada
5 Can Trias-Pla del Bon Aire
6 La Cogullada-Can Tusell
7 Pla del Bon Aire-Can Jofresa
8 Avingudes (circular antihorària)
9 Avingudes (circular horària)
10 Estació del Nord-Les Fonts
12 Doré-Can Gonteres
13 Politècnic-Can Palet de Vista Alegre

Urbà de Castellar del Vallès
C4 Pedrissos-Airesol-El Balcó de Sant Llorenç-St.Feliu del Racó-Nucli Urbà-Els Fruiters-CAP-Can Carner-Els Pedrissos
C6 Can Font-Nucli Urbà-Polígon Pla de la Bruguera

Urbà de Barberà del Vallès
1 Estació RENFE-Baricentro
3 Estació RENFE-Polígons

Urbà de Cerdanyola del Vallès
U Montflorit-Centre-Canaletes
U2 Bellaterra-Centre-Montflorit

Interurbanes de Sarbus
A1 Barcelona-Sabadell
A2 Barcelona-Badia
A3 Barcelona-UAB
A4 Barcelona-St.Cugat-Rubí-Terrassa
A6 Barcelona-St.Cugat per Arrabassada
A7 Barcelona-Cerdanyola per Horta

B1 Sabadell-Badia
B2 Sabadell-Ripollet
B3 Sabadell-Matadepera
B4 Badia-Cerdanyola-UAB
B6 Sabadell-UAB

C1 Castellar-Sabadell
C2 Sabadell-Martorell
C3 Sabadell-St.Llorenç Savall
C5 Sabadell-Terrassa

I paro perquè no tinc ganes (de moment) d'escriure més! :D

Posted: Saturday 03/02/2007 10:32
by mikado
ROSANBUS:

LH1 Tanatori / Bellvitge / Collblanc / Tanatori
LH2 Tanatori / Bellvitge / Sta Eulalia / Tanatori
L10 Prat Sant Cosme / Sant Just Desvern
L12 Almeda (Cornellà) / Carles III (Bcn)
L14 Bellvitge (L'H) / Numancia (Bcn)
L16 Pubilla Cases / Zona Franca

PR1 Urbà El Prat
PR2 Urbà El Prat
PR3 Urbà El Prat

Posted: Saturday 03/02/2007 12:28
by aarongilp
Robert, t'afegeixo una petita correcció a Terrassa:
UT596001 wrote: Urbà de Terrassa
1 Sant Llorenç-Hospital
2 Les Arenes-Rambla d'Ègara
3 La Maurina-La Grípia
4 Ca N'Aurell-Can Parellada
5 Can Trias-Pla del Bon Aire
6 La Cogullada-Can Tusell
7 Pla del Bon Aire-Can Jofresa
8 Avingudes (circular antihorària)
9 Avingudes (circular horària)
10 Estació del Nord-Les Fonts
12 Doré-Can Gonteres
13 Politècnic-Can Palet de Vista Alegre
14 Can Parellada - Mercat Comarcal (només dimecres)(sense número)
15 Les Fonts - Polígon St. Margarida

Posted: Saturday 03/02/2007 19:53
by premixero
Hola, la 14 de terrassa es can Parellada- mercat "marti l'huma"(mercadillo)-pla. de bon aire, como bien dices solo los dias de mercadillo por la mañana.

Posted: Saturday 03/02/2007 21:03
by aarongilp
Gracias por el apunte!

Posted: Saturday 03/02/2007 23:02
by buertu
Bé, continuem, no?

Mohn
CF1 Castelldefels Urbà
GA1 Gavà Urbà
VB1 Urbà Viladecans "Antihorari" (Renfe-Atrium-Eix Comercial-Renfe)
VB2 Urbà Viladecans "Horari" (Renfe-Eix Comercial-Atrium-Renfe)
L80 Barcelona (Pl Espanya)-Gavà (Eramprunyà) per Viladecans Renfe
L81 Barcelona (Pl Espanya)-Gavà (Eramprunyà) per Sant Boi
L82 L'Hospitalet (Santa Eulalia)-Gavà (Eramprunyà)
L85 L'Hospitalet (Santa Eulalia)-Gavà (Eramprunyà) per Sant Ildefons
L86 Barcelona (Pl Espanya)-Viladecans (Alba-rosa) per Sant Boi
L87 Barcelona (Pl Espanya)-Viladecans (Alba-rosa) per Viladecans Renfe
L88 Viladecans (Renfe)-Sant Climent
L94 Barcelona (Pl Catalunya)-Castelldefels (Port Ginesta) per autovia
L95 Barcelona (Pl Catalunya)-Castelldefels (Centre) per autovia
L96 Sant Boi (Estació FGC Sant Boi)-Castelldefels (Platja)
L97 Barcelona (Maria Cristina)-Castelldefels (Platja)
N12 Barcelona (Portal de la Pau)-Sant Feliu
N13 Barcelona (Pl Catalunya)-Sant Boi
N14 Barcelona (Pl Catalunya)-Castelldefels (per Sant Boi)
N15 Barcelona (Portal de la Pau)-Sant Joan Despí
N16 Barcelona (Pl Catalunya)-Castelldefels (pel Prat)
N17 Barcelona (Pl Catalunya)-Aeroport

Oliveras
SB1 Camps Blancs-Estació FGC Molí Nou
SB2 Camps Blancs-Estació FGC Centre
SB3 Marianao-Tanatori
L46 Sant Just-Sant Joan Despí-Cornellà CAP Bellaterra("Urbà Sant Joan")
L52 Sant Feliu-Sant Joan Despí-Cornellà-L'Hospitalet (Santa Eulalia)
L70 Barcelona (Pl Espanya)-Sant Boi (Ciutat Cooperativa)
L72 Barcelona (Pl Espanya)-Sant Boi (Ciutat Cooperativa)
L74 Cornellà (Sant Ildefons)-Sant Boi (Plaça Forces Armades crec que es diu)
L75 Cornellà (Sant Ildefons)-Sant Boi (Plaça Forces Armades) per Estació FGC Sant Boi
L76 Sant Boi (Ciutat Cooperativa)-Santa Coloma de Cervelló


Soler i Sauret
JM "JustMetro" Sant Just-Barcelona (Zona Universitària)
JT "JustTram" Sant Just Urbà
EPB "Esplubús" Esplugues Urbà
SF1 Sant Feliu Urbà "Antihorari"
SF2 Sant Feliu Urbà "Horari"

Posted: Saturday 03/02/2007 23:10
by buertu
TMB
7 Zona Universitària-Diagonal Mar
9 Pl Catalunya-Zona Franca
22 Ca Esplugues-Pl Catalunya
33 Zona Universitària-Verneda
46 Pl Espanya-Aeroport
57 Passeig Marítim-Cornellà (Est. Autobusos)
60 Zona Universitària-Pl Glòries (per rondes)
63 Pl Universitat-Sant Joan Despí (Torreblanca)
67 Pl Catalunya-Cornellà (Est. Autobusos)
68 Pl Catalunya-Cornellà (Est. Autobusos)
74 Zona Universitària-Fabra i Puig
75 Les Corts-Bonanova
78 Estació de Sants-Sant Joan Despí (Centre)
95 Urbà Cornellà (Almeda-Fontsanta)
109 Est Sants-Zona Franca
157 Passeig Marítim-Sant Joan Despí (Les Planes)
158 Sant Just-Collblanc

Fins aquí arriba la meva memòria en línies TMB, casi totes (o totes) són de la banda Llobregat i Barcelona Z Universtiària...

Posted: Saturday 03/02/2007 23:36
by trainman
Más líneas de Soler i Sauret

Urbano Molins de Rei (Molins Bus)

MB1 Riera Bonet-Can Graner (dos recorridos)
MB3 Plaça Països Catalans-Estació FGC La Floresta (Sant Cugat)
MB4 Plaça Països Catalans-Cementiri

Posted: Sunday 04/02/2007 12:57
by U-Bahn
Guigui wrote:
Albert wrote:
victorcasta wrote:
Consell d’Administració de l'ATM, a juliol de 2005.

President: Joaquim Nadal i Farreras

Vice-president 1r: Xavier Casas i Masjoan

Vice-presidenta 2a: Maite Arqué i Ferrer

Vocals: Martí Carnicer i Vidal, Maria Costa i Soler, Jordi Cots i Domínguez, Miguel Ángel Dombriz i Lozano, Ricard Fernández i Ontiveros, Jordi Follia i Alsina, Jordi Hereu i Boher, Josep Mayoral i Antigas, Manel Nadal i Farreras, Oriol Nel·lo i Colom, Dídac Pestaña i Rodríguez, Jordi Portabella i Calvete, Lluís Tejedor i Ballesteros, Esteve Tomàs i Torrens.

Vocal i Director General: Ramon Seró i Esteve

Observadors Administració General de l'Estat: Ángel Rodriguez González i José Luis Marban García.

Secretària: Carme Sardà i Vilardaga


Crec que veient alguns noms la teva pregunta queda resposta... oi? jejeje
T'havies deixat la Maite Arqué, que també és política: alcaldessa de Badalona.
I el Lluís Tejedor ho és del Prat. Segur que si anem desgranant els noms un a un, arribarem a completar amb rigor taxonòmic tota la fauna alcaldística de l'RMB.
Pues... hagámoslo:

President: Joaquim Nadal i Farreras:Conseller PTOP.

Vice-president 1r: Xavier Casas i Masjoan:Multi-man.

Vice-presidenta 2a: Maite Arqué i Ferrer:Alcaldessa de Badalona.

Vocals
Martí Carnicer i Vidal:Secretari General Departament d’Economia i Finances.
Maria Costa i Soler:Regidora Aj. Terrassa.
Jordi Cots i Domínguez:PSC-CPC Cardedeu.
Miguel Ángel Dombriz i Lozano:Dir. Programa de mobilitat de la Secretaria de Mobilitat.
Ricard Fernández i Ontiveros:Sec. General Medi Ambient i Habitatge.
Jordi Follia i Alsina:Dir. General de Carreteres del DPTOP.
Jordi Hereu i Boher:Alcalde de Barcelona.
Josep Mayoral i Antigas:Alcalde de Granollers.
Manel Nadal i Farreras:Secretari de Mobilitat.
Oriol Nel•lo i Colom:Secretari Planificació Territorial DPTOP.
Dídac Pestaña i Rodríguez:Vicepresident 1r Mancomunitat de Municipis de l’AMB.
Jordi Portabella i Calvete:Un altre multi-man.
Lluís Tejedor i Ballesteros:Alcalde d’El Prat.
Esteve Tomàs i Torrens:Dir. General de Ports i Tranports

Vocal i Director General: Ramon Seró i Esteve:Gerent Aj. Barcelona

Posted: Sunday 04/02/2007 17:31
by alexbn
Lo que estaría bien es que todas las líneas con sus horarios y recorridos estuvieran agrupadas en una sola web bien hecha, no como mobilitat.net, donde no se dispone de las tiras ni nada y además la información no puede descargarse.

Ya que la ATM no hace nada al respecto, me estoy dedicando a recopilar las tiras de todas las líneas, de momento de servicios interurbanos. Aún me quedan un montón, porque hay empresas que no tienen web y otras que tienen pero no ponen los horarios (léase Julià).

Posted: Monday 05/02/2007 3:53
by sortrens
alexbn wrote:Lo que estaría bien es que todas las líneas con sus horarios y recorridos estuvieran agrupadas en una sola web bien hecha, no como mobilitat.net, donde no se dispone de las tiras ni nada y además la información no puede descargarse.

Ya que la ATM no hace nada al respecto, me estoy dedicando a recopilar las tiras de todas las líneas, de momento de servicios interurbanos. Aún me quedan un montón, porque hay empresas que no tienen web y otras que tienen pero no ponen los horarios (léase Julià).
Quan tinguis la llista completa de totes les línies urbanas i interurbanas podrias penjarla en un espai web i posar-nos el link. :ok

Posted: Monday 05/02/2007 12:00
by alexbn
Sinceramente, siéntate a esperar, que va para largo. Porque aún no las he recopilado todas. Aparte tengo la intención de darles el mismo formato a todas, así que tendré que copiarlas a Excel (yo voy con el método rupestre) y luego a pdf y tal. A lo mejor me canso antes de acabar...

Y porque las línias Bxx, Bxx, Lxx etc tampoco son correlativ

Posted: Thursday 08/02/2007 20:01
by sortrens
alexbn wrote:Sinceramente, siéntate a esperar, que va para largo. Porque aún no las he recopilado todas. Aparte tengo la intención de darles el mismo formato a todas, así que tendré que copiarlas a Excel (yo voy con el método rupestre) y luego a pdf y tal. A lo mejor me canso antes de acabar...
Otra cosa Àlex, las líneas de autobús de TMB: 1,2,3,4,5 que pasó? Desaparecieron? :osti

Posted: Thursday 08/02/2007 21:19
by foronda 141
Las línes 1, 2, 3, 4, 5, fa ja bastants anys van canviar de número perque deian que es confonian amb la numeració de las del metro.

Aixi doncs:
La 1 va pasar a 61 (Pl. Espanya-Pl. Dante) Fora de servei absorvida per la 50.
La 2 va pasar a 62 (Pl. Catalunya-Ciutat Meridiana) En servei actualment.
La 3 va pasar a 63 (Fabra i Puig-Santa Coloma) Fora de servei desde la prol.longacio de la L1 del metro.
La 4 va pasar a 34 (Virrei Amat-Sarriá) En servei.
La 5 va pasar a 55 (Pl. Catalana-Parc Montjuic) En servei.

Encara que ja existian la L6, L7 i L8 (En aquell temps sense numerar), res es va fer per cambiar els números seguents de bus, 6, 7 i 9 en previssió de mes línies de metro.

Com a curiositat a la página de autobusos de jose mora, hi ha un dossier de línies fantasmas de bus, on es pot veure una foto de un bus que porta l'indicador de la línia 46, que segons sembla era el canvi previst de la 6 que no es va arribar a fer i es una prova de retol.

Salutacions.

Posted: Friday 09/02/2007 9:37
by Ecomobisostrans
Que les confonien amb el metro? xD xD xD xD xD Em sembla que s'ha de ser bastant subnormal per confondre línies de bus amb línies de metro, no?

Una correccio: La línia 61 no va desapareixer, sino que quan van prolongar el 50 a Montjuic, el 61 es va prolongar fins El Molino (Paralel), pero va reduir el servei a 4 sortides al dia per sentit, i nomes dies lectius. Actualment no se si circula 4 cops o 6, per que als horaris consten unes sortides del Molino que despres no consten a les altres parades :?:

Posted: Saturday 10/02/2007 2:25
by sortrens
foronda 141 wrote:Las línes 1, 2, 3, 4, 5, fa ja bastants anys van canviar de número perque deian que es confonian amb la numeració de las del metro.

Aixi doncs:
La 1 va pasar a 61 (Pl. Espanya-Pl. Dante) Fora de servei absorvida per la 50.
La 2 va pasar a 62 (Pl. Catalunya-Ciutat Meridiana) En servei actualment.
La 3 va pasar a 63 (Fabra i Puig-Santa Coloma) Fora de servei desde la prol.longacio de la L1 del metro.
La 4 va pasar a 34 (Virrei Amat-Sarriá) En servei.
La 5 va pasar a 55 (Pl. Catalana-Parc Montjuic) En servei.

Encara que ja existian la L6, L7 i L8 (En aquell temps sense numerar), res es va fer per cambiar els números seguents de bus, 6, 7 i 9 en previssió de mes línies de metro.

Com a curiositat a la página de autobusos de jose mora, hi ha un dossier de línies fantasmas de bus, on es pot veure una foto de un bus que porta l'indicador de la línia 46, que segons sembla era el canvi previst de la 6 que no es va arribar a fer i es una prova de retol.

Salutacions.
Aleshores, suposo que les línies B25, BXX, "línies del Besòs", tampoc tenen les línies "B1,B2B3,B4 i B5" igual que no existeixen "1,2,3,4 i 5" de Bus TMB perquè no coincideixi amb las del metro no? Però continuant havent línies molt saltejades, Tmb té línies que arriben al "100" i no son correlatives. Alguna explicació tindrà això?
:?:

Posted: Saturday 10/02/2007 3:16
by foronda 141
Fins al 1964 las línies de autobus i trolebus estaban nombradas en 1 o 2 lletres, i els tramvies amb números.

Desde aquesta data las línias diurnas urbanas van passar a números, i las interurbanas a las hores explotadas per URBAS, van seguir en lletres per exemple BS, SC, AO, EJ, PR, etc. al igual que algunas explotadas per Oliveras, amb denominacions tan curiosas com SBD, i fins i tot ni había una que era SBD5R. Las nocturnas urbanas es van quedar igual amb dues lletres sent la primera una N.

Continuant amb el canvi de lletres per números van tractar al donar el número nou que coincidis amb alguna línia de tramvia suprimida que pases per el mateix lloc , per exemple B=14 FC=40 FP=41, etc.
Amb la supresió masiva dels tramvies, van ser sustituidas per autobusos amb el mateix distintiu.

A mitad tels anys 70 las línies de Urbas van tornar a Transports de Barcelona, que las va seguir explotant amb el distintiu amb lletres, no sent fins a mitjans del 80 que van començar paulatinament a cambiarlas per números, sent las línias direcció llobregat las 6XX, i las de Badalona/Sta. Coloma 5XX. Poc a poc aquesta denominació es va anar perdent fins a pasar a dues cifres: per exemple: PR = 605 = 65.

També a mitad dels 80 TMB va traspasar varias línias a altres operadors com a TUGSAL, SAGALES, RUE, etc. els quals van cambiar el número de origen per el propi que els corresponia segons la EMT: BXX, VXX i LXX

Als anys 70 es van crear una serie de línies periferiques que no pasaban per el centre, hi aquestas eren totes 7X, per exemple 70, 71, 73, 75.

Tambe els microbusos eran las 9X, i las urbanas explotadas per altres empresas que no fosin de TMB las 8X.

Aixi doncs, donats els nombrosos canvis no es d'extranyar que la numeració no sigui correlativa, a mes tenint en compte que amb el pas dels anys algunas s'han suprimit, i se'n han creat de altres fins hi tot robant el número de una vella, per exemple las recents 21, 23 i 26.

Salutacions.

Posted: Saturday 10/02/2007 20:26
by EUKibo
Referent als busos metropolitans es classifiquen en tres zones:

BXX (Besòs) Explotats per TUGSAL
XXX (Central) Explotats per TMB
LXX (Llobregat) Explotats per MOHN crec, aquests no els conec gaire

També les linies metropolitanes de bus 1, 2, 3 i 4 eren de Badalona. Tot i que ara s'han passat a anomenar BD0,BD1, BD3, BD4, BD7.

Llista dels autobusos explotats pel Besòs!:
BD0
BD1
BD3
BD4
BD7
800
801
TM
B14
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B23
B24
B25
B26
B27
B29
B30
B31

N0
N1
N2
N3
N4
N5
N6
N7
N8
N9
N11
N12
N14
N15
N16
N17
157

Per cert, mireu com mola aixo:
http://www.youtube.com/watch?v=xVySjCrM ... ed&search=

Posted: Saturday 10/02/2007 20:32
by buertu
EUKibo wrote: LXX (Llobregat) Explotats per MOHN crec, aquests no els conec gaire
A més de Mohn, també tenen línies L la Oliveras, Rosanbús i Soler i Sauret.
D'altra banda, crec que de la N12 a la N17 són de Mohn i la 157 de TMB

Posted: Saturday 10/02/2007 22:43
by Guigui
Respecte al tema de les numeracions confuses a l'ATM, ja vaig exposar-ne la meva opinió en aquest fil (bé, de fet, vaig desviar-l'hi aprofitant el tema). Però atès que aquí, pel propi tema, la qüestió sembla més adient, rellanço la meva idea: Què costaria que l'ATM finalment posés ordre en la numeració caòtica que hi ha? El més sensat crec que seria deixar de banda aquesta combinació de lletres i números i utilitzar exclusivament una numeració de tres (o, si cal, quatre) dígits, deixant les línies d'un i dos dígits per Barcelona/TMB. Sembla que, oficialment, ja hi ha un esquema fet, amb els centenars d'acord amb la zona, però al final, cada empresa fa el que li dóna la gana.

O sigui, l'ATM no podria, ni que sigui una sola vegada, fer justícia al seu nom?