Bogatell amb màquines autovenda
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Per aixo, mateix haurien de deixar com a minim un treballador per estacio, que no nomes s'encarregui de les bescanvis sino tambe d'altres temes com seguretat i informacio.
Aixo que expliqueu de Fabra i Puig si a mi m'ho diuen, per a mi es full de reclamacio directe, si em falla el titol a un operador (en aquest cas TMB) estan obligats a canviarme'l i si no tenen possibilitat de canviarme'l en teoria em puc colar. Pero clar, al metro dubto que sigui possible, perque quan fan batuda de revisors son massa implacables, no es com a Rodalies que si al revisor li dius que a l'estacio d'origen no es podia adquirir el bitllet no et posa multa.
Aixo que expliqueu de Fabra i Puig si a mi m'ho diuen, per a mi es full de reclamacio directe, si em falla el titol a un operador (en aquest cas TMB) estan obligats a canviarme'l i si no tenen possibilitat de canviarme'l en teoria em puc colar. Pero clar, al metro dubto que sigui possible, perque quan fan batuda de revisors son massa implacables, no es com a Rodalies que si al revisor li dius que a l'estacio d'origen no es podia adquirir el bitllet no et posa multa.
Se't posa una persona, pero..... saps qui es? en la majoria de casos es el cap d'estació, pero si al cap d'uns segons no contesta aquest, la trucada salta al Centre de Control i des d'allà t'atenen. El problema es que desde el CCM et diran el que vols sentir, però no necessariament ho faran. Exemple: Una targeta que no funciona, truques a l'interfon, la trucada salta i et diuen: ara va el cap d'estació (i el cap d'estació, amb la calma.....)EUKibo wrote:...En canvi al metro les estacions tenen un botonet on darrere se't posa una persona que t'aten per informacio o per emergencia....
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
I quan ho fan els de metro, han d'introduir el seu numero secret i no fa molta gracia introduir-lo a la pantalla i que el client el pugui veurejosep_serre wrote:Les autovendes de metro, com les de FGC permeten fer bescanvis, però això sí, els fa el personal de les empreses operadores.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Em sembla que aixo dels bescanvis es pot solucionar posant unes maquines una mica mes sofisticades: Es tracta de que si el titol es defectuos el puguis introduir per la ranura de "duplicacio de títols" i si la maquina no pot llegir la banda magnetica, que l'escanegi pels 2 costats i envii la imatge al centre de control, i llavors aquests decideixin si autoritzar o no el bescanvi. Tant si li autoritzen com si no, ha d'apareixer un missatge a la pantalla, i si el client no esta conforme per algun motiu que es pugui comunicar amb ells per l'interfono, i si ho esta que pulsi "aceptar" i la maquina realitzi el bescanvi i es quedi la targeta original. Inclus tambe pot haver la opcio de que si has validat la targeta pero no se t'ha obert la porta, te la puguin obrir des del centre de control dien-te "pasa por la primera" com fan els taquillers.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Ecomobisostrans wrote:Em sembla que aixo dels bescanvis es pot solucionar posant unes maquines una mica mes sofisticades: Es tracta de que si el titol es defectuos el puguis introduir per la ranura de "duplicacio de títols" i si la maquina no pot llegir la banda magnetica, que l'escanegi pels 2 costats i envii la imatge al centre de control, i llavors aquests decideixin si autoritzar o no el bescanvi. Tant si li autoritzen com si no, ha d'apareixer un missatge a la pantalla, i si el client no esta conforme per algun motiu que es pugui comunicar amb ells per l'interfono, i si ho esta que pulsi "aceptar" i la maquina realitzi el bescanvi i es quedi la targeta original. Inclus tambe pot haver la opcio de que si has validat la targeta pero no se t'ha obert la porta, te la puguin obrir des del centre de control dien-te "pasa por la primera" com fan els taquillers.
Em sembla que no seria del tot viable, això, per no dir que no ho és gens...Dissenyar una màquina així ja seria molt complicat, i implementar-ho, més encara. L'invent és bo, però és molt i molt costós de fer-ho. I t'ho diu un dels que hi entén una mica en això...Ecomobisostrans wrote:Em sembla que aixo dels bescanvis es pot solucionar posant unes maquines una mica mes sofisticades: Es tracta de que si el titol es defectuos el puguis introduir per la ranura de "duplicacio de títols" i si la maquina no pot llegir la banda magnetica, que l'escanegi pels 2 costats i envii la imatge al centre de control, i llavors aquests decideixin si autoritzar o no el bescanvi. Tant si li autoritzen com si no, ha d'apareixer un missatge a la pantalla, i si el client no esta conforme per algun motiu que es pugui comunicar amb ells per l'interfono, i si ho esta que pulsi "aceptar" i la maquina realitzi el bescanvi i es quedi la targeta original. Inclus tambe pot haver la opcio de que si has validat la targeta pero no se t'ha obert la porta, te la puguin obrir des del centre de control dien-te "pasa por la primera" com fan els taquillers.
Last edited by aarongilp on Friday 09/02/2007 22:45, edited 1 time in total.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
¬¬ tampoc cal acribillar, aqui no enten ningu mes que cap altre, tothom podem donar opinio! Si es mira del que s'estalviarien de personal a les estacions sortiria basntant a conta... Pero igualment dic, ja que hi ha d'ahver un pallo a cada estacio com a minim sempre que aquella estacio estigui funcionant per uns minims de seguretat i d'eficiencia del servei no li costa res fer bescanvis des de la taquilla!aarongilp wrote:Nano, tu com que no has pensat a valorar la complexitat del que dius, oi? Dissenyar una màquina així ja seria molt complicat, i implementar-ho, més encara. L'invent és bo, però és molt i molt costós de fer-ho. I t'ho diu un dels que hi entén una mica en això...Ecomobisostrans wrote:Em sembla que aixo dels bescanvis es pot solucionar posant unes maquines una mica mes sofisticades: Es tracta de que si el titol es defectuos el puguis introduir per la ranura de "duplicacio de títols" i si la maquina no pot llegir la banda magnetica, que l'escanegi pels 2 costats i envii la imatge al centre de control, i llavors aquests decideixin si autoritzar o no el bescanvi. Tant si li autoritzen com si no, ha d'apareixer un missatge a la pantalla, i si el client no esta conforme per algun motiu que es pugui comunicar amb ells per l'interfono, i si ho esta que pulsi "aceptar" i la maquina realitzi el bescanvi i es quedi la targeta original. Inclus tambe pot haver la opcio de que si has validat la targeta pero no se t'ha obert la porta, te la puguin obrir des del centre de control dien-te "pasa por la primera" com fan els taquillers.
Jo en cap moment he acribillat, i es pot donar opinió, mentre que el que es digui sigui coherent. I ho sento molt, però aquesta proposta és tirant a poc coherent. Si poguessim dir el que volguéssim, jo podria inventar-me un tipus de tarja que a la que detectés que està en males condicions comencés a pitar i enviés senyals a l'empresa que al moment vindrien i te la canviarien. Però per motius obvis, per dir això abans em callo. De totes formes, reconec que les formes no han sigut les més apropiades, ja ho edito...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Tu has estat un quart d'hora esperant a un agent d'estació de TMB davant d'una taquilla de la L2? Jo sí. I amb aquest temps he perdut fins a tres trens a l'Autònoma.EUKibo wrote:A veure! Que aixo no es com a RENFE! Treuen la venta a taquilla pero el taquiller continuara sent-hi alla! Que nomes informant la gent, fet bescanvis i controlant que tot funcioni be a l'estacio, obrint portes als carritos i estant alla per qualsevol emergencia una persona com a minim ja necessiten per cada estacio. De taquillers i hi haura com passa a la L2. Jo ho trobo bastant be sempre i quan no deixin estacions buides com fan a la RENFE, perque d'aquesta manera el metro es mes dinamic, l'atencio personal per si t'han de fer un bescanvi i tens pressa o per si t'han d'informar.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Posem-hi dos aleshores! Home aixo que dius es veritat que pot passar, potser el taquiller ha de baixar per qualsevol cosa a les andanes i es queda buida la taquilla... A veure, no justifico que hagis estat desatès 15min, pero jo amb RENFE m'he trobat en una estació desatès i que em podria haver estat esperant un dia sencer si jo no sapigues com funciona RENFE i que no es caracteritza per que a totes les estacions tinguin minim un treballador i que els caps de setmana en tingui dos...entfe001 wrote:Tu has estat un quart d'hora esperant a un agent d'estació de TMB davant d'una taquilla de la L2? Jo sí. I amb aquest temps he perdut fins a tres trens a l'Autònoma.EUKibo wrote:A veure! Que aixo no es com a RENFE! Treuen la venta a taquilla pero el taquiller continuara sent-hi alla! Que nomes informant la gent, fet bescanvis i controlant que tot funcioni be a l'estacio, obrint portes als carritos i estant alla per qualsevol emergencia una persona com a minim ja necessiten per cada estacio. De taquillers i hi haura com passa a la L2. Jo ho trobo bastant be sempre i quan no deixin estacions buides com fan a la RENFE, perque d'aquesta manera el metro es mes dinamic, l'atencio personal per si t'han de fer un bescanvi i tens pressa o per si t'han d'informar.
L'objectiu és tenir menys treballadors atenent que estacions obertes. I això ja passa actualment a Renfe, a FGC i a TMB.
Si ens hem de posar a engegar el ventilador de la caqueta, esquitxarem a totes bandes. FGC inclosa, que també me n'han fet alguna.
Ara bé, jo preferiria deixar les formigues blanques en pau (què voleu fer-hi, sóc més de El hormiguero )
Si ens hem de posar a engegar el ventilador de la caqueta, esquitxarem a totes bandes. FGC inclosa, que també me n'han fet alguna.
Ara bé, jo preferiria deixar les formigues blanques en pau (què voleu fer-hi, sóc més de El hormiguero )
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
L'objectiu de tenir menys treballadors atenent que estacions obertes ho trobo una falta de responsabilitat i servei.entfe001 wrote:L'objectiu és tenir menys treballadors atenent que estacions obertes. I això ja passa actualment a Renfe, a FGC i a TMB.
Si ens hem de posar a engegar el ventilador de la caqueta, esquitxarem a totes bandes. FGC inclosa, que també me n'han fet alguna.
Ara bé, jo preferiria deixar les formigues blanques en pau (què voleu fer-hi, sóc més de El hormiguero )
I TMB té almenys un per estació, mes que res, perque al tancar el servei algu ha de tancar els accessos de l'estació. El problema es potser les estacions amb dos vestibuls que potser nomes tenen un treballador i si acedeixes al que no esta el treballador et sembli que no hi ha ningu alla.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Exacte, de tant en tant ho especifico, cap d'estacio, peque els info-RENFE deu n'hi do lo inutils que arriben a ser... Jo a Badalona havien dues un cop i estaven petant la xerrada i les maquines autovenda no funcionaven, la gent els hi anava a preguntar i amb tota la borderia quan els hi deien, escola que les maquines no funcionen, els hi deien ja, no funcionen. i els hi preguntava la gent que fem? i deien, no se, i continuaven parlant tant tranquiles...Jordilar wrote:I que sigui personal de l'Empresa, que no volem subcontractes que en molts casos no saben fer res.
Salut,
Línia 4
Crec que s'estan centran més en la modernització de la línea 4 a nivell de màquines i en renovació general. Aviat tindrem les unitats 2100 i 9000 circulant per la línia 4.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!