Page 2 of 23

Posted: Sunday 08/04/2007 20:00
by Mako448
L'altre dia als plànols de l'ATM que hi ha a les estacions i trens de FGC,doncs per fi vaig veure un que sortia la R10 i la T5,a Hospitalet Av.Carrilet a l'andana cap a Martorll,per fi l'han canviat,ja era hora!!! :D
Ara el que falta és que canvïn la megafonia de la Gornal,que ja estic fart d'escoltar que passa la R1 per allà quan en veritat no hi passa des de fa un any i mig.
Per cert,al maig quan s'inagurin les estacions d'Europa i Martorell Central,hauràn de tornar a cambiar al mapa? :x

Al Maig segur que hi ha remodelació de megafonies a FGC,o això espero!!!! :)

Posted: Monday 09/04/2007 13:44
by EUKibo
Si... El "problema" es aquest, que cada 6mesos aprox. sempre hi ha alguna coseta nova, l'extensió de la T3, la R10, la T5, la R1 a Molins...

Al metro han canviat TOTS els planols de les estacions i els han adaptat amb la R10 i la T5 en cosa d'un mes, la veritat es que feia falta ja que havi planols on no sortia cap linia del tram.

Sempre esta la solució que FGC va aplicar amb l'aeri d'Olesa-Esparreguera, posarhi una enganxina XD, de fet al metro amb el TRAM també ho van fer.

El que s'hauria de fer es tenir sempre els mapes totalment actualitzats i si hi ha algun que encara no ho estigui que sigui per poc temps i que no sigui molt vell, com per exemple els FGC on les correspondencies amb Renfe les tenen una mica bastant malament...

Posted: Monday 09/04/2007 20:13
by Mako448
Jo penso que FGC,un cop obertes les estacions de Martorell Central i Europa,haurian de fer una remodelació de megafonies.
Mentre que a Martorell algun tren diuen enllaç amb bus urbà i altres no diuen,i el mateix a Piera i Capellades,no té sentit.Si l'anuncien tots els trens ho entendria,peró esque alguns ho anuncien i altres no... :x
A mès a la Gornal encara passa la R1 i a Catalunya encara no existeix la R7.
Jo crec que FGC hauria de fer una remodelació profunda en algunes quantes megafonies.Almenys de treurer el doble "ti to"de les estacioms amb final de trejacte,podrien dedicar-se a gravar EUropa i Catalunya com cal.
També espero que amb els 6000 de la L1,en aquests trens espero que s'anuncï que a Marina hi ha enllaç amb el TRAM,perqué cap 4000 que hi he pujat ho anuncïen.I tampoc no diuen res de que a Arc de Triomf i Catalunya hi ha enllaç amb renfe.
En fi,a FGC i TMB el tema de la megafonia als trens ho tenen una mica desactualitzat.

Posted: Monday 09/04/2007 21:06
by Trenscat
Mako448 wrote:Jo penso que FGC,un cop obertes les estacions de Martorell Central i Europa,haurian de fer una remodelació de megafonies.
Mentre que a Martorell algun tren diuen enllaç amb bus urbà i altres no diuen,i el mateix a Piera i Capellades,no té sentit.Si l'anuncien tots els trens ho entendria,peró esque alguns ho anuncien i altres no... :x
A mès a la Gornal encara passa la R1 i a Catalunya encara no existeix la R7.
Jo crec que sí que faran una reestructuració total tant de megafonies com dels termòmetres amb plànols totalment actualitzats. O això és el què seria d'esperar!

Posted: Friday 13/04/2007 23:12
by Mako448
Moltísimes estacions de FGC que hi he estat ja posen el nou plànol amb la R10 i la T5,El Palau i Sant Andru incloses.
Peró encara em falta veure-ho a dins dels convoys,si l'han actualizat ja!!
Per cert,jo diria que FGC llegeix els temes d'aquest fòrum,em queixo de que els plànols estan desactualitzats,els actualitzen,em queixo de les poques circulacions de les 211,les posen a circular.
Aquí algún usuari 'invitat' que és empleat d'FGC.

Posted: Saturday 14/04/2007 12:46
by Altaria_Trianilla
UT596001 wrote:A Sabadell totes les marquesines d'autobús porten el mapa d'autobús desactualitzat.
Ara els estàn canviant per mapes nous, on ja surt la 9 i la 11, coincidint amb el canvi d'horaris de la linia 80 i 10, ho canvien tot.

;)

Posted: Saturday 14/04/2007 12:48
by Guigui
A l'estació de Pg. de Gràcia els indicadors anuncien a cada tren de la R10 "nous horaris a partir del 09/09/06". :x

Posted: Saturday 14/04/2007 12:56
by EUKibo
I a Badalona encara no hi ha cap mapa de bus on hagin tret la 2, o hagin actualitzat noms a BD1 BD3 BD4, i hagin ficat les BD5 B16 Aixi com a Santa Coloma que no surt la B16 802 803

Posted: Saturday 14/04/2007 13:19
by Trenscat
Per fi sí que han actualitzat o arreglat una cosa. A la L5 quan el tren arriba a Diagonal ara ja diu "enllaç amb L3, L6, L7 i altres línies de FGC"!

Posted: Saturday 14/04/2007 13:23
by EUKibo
Si, el metro en aquests moments està molt actualitzat, fa poc van actualitzar tots els mapes també.

Posted: Saturday 14/04/2007 19:37
by Vox
EUKibo wrote:Si, el metro en aquests moments està molt actualitzat, fa poc van actualitzar tots els mapes també.
Comparat amb certa ciutat que millor no anomenar :D El metro de BCN està així-així actualitzat en quant a plànols i demés. Ahir a la L3, en una 3000, encara tenien com a provisional el TRAM fins Ciutadella!

Una pena que amb això falli TMB ja que en tema de senyalética i demés tenen molt bona presentació.

Vox

Posted: Saturday 14/04/2007 20:25
by Sky
UT596001 wrote:A Sabadell totes les marquesines d'autobús porten el mapa d'autobús desactualitzat
I alguns fan un gra massa :x

Image

:)

Posted: Saturday 14/04/2007 20:50
by Mako448
Doncs a FGC nonmès han actualitzat els plànols amb la R10 i la T5 a algunes estacions.
Avui he comporbat que als plànols de dins dels convoys segueix posant que la R1 arriba al Prat,la T5 ni surt,la T3 a Consell Comarcal com 'propera inaguració',etc...
O per lo menys als convoys que he anat;213.16 i 213.19

Posted: Saturday 14/04/2007 21:07
by entfe001
Sky wrote:
UT596001 wrote:A Sabadell totes les marquesines d'autobús porten el mapa d'autobús desactualitzat
I alguns fan un gra massa :x

Image

:)
Rodalies a Vilanoveta?? :):riure:):riure:)

Per cert, no sabia que fossis tan guapa:

Image

Aquesta imatge em surt a dalt de tot de la pàgina de l'enllaç :x

El metro ja coneix l'Av. Vallcarca!

Posted: Monday 23/04/2007 0:07
by Guigui
Després de gairebé mig any, al metro ja és oficial el nom d'Av. Vallcarca en lloc d'Av. Hospital Militar. A la corresponent sortida de Penitents fa pocs dies que en van canviar el rètol.

I ara, la pregunta de sempre: Sabent amb prou antelació el canvi i sabent que, un dia o altre, caldria canviar el rètol, per què no van fer-ho quan tocava?

Posted: Monday 23/04/2007 0:30
by davidbarna
I ja parlant de coses passades de moda... Fins fa no massa temps, a l'estació de Pl. Espanya (carrilet), hi havia un "mapa de la zona" on apareixien perles com les línies d'autobusos 1, PR, EB, CO o el 109 acabant a Sepúlveda-Rocafort. El mapa deuria ser de l'any 82, ja que el 1 va passar a ser el 61 l'any 83, i el 109 va canviar el final també aquell any.

La llàstima és que no fes una fotografia :'(

T5 a Gorg

Posted: Tuesday 25/09/2007 13:20
by Guigui
En general, als plànols dels vestíbuls i andanes de TMB ja figura la T5 fins a Gorg. En canvi, ni rastre de la línia als trens.

Suposo que no cal la pregunta retòrica de sempre.
("I per què?" Mònica Terribas)

Posted: Tuesday 25/09/2007 22:41
by Denisuko
Les últimes guies dels planols del metro estan actualitzades a Juliol de 2007. A aquesta data apareixia la T5 fins al Gorg. Que penses, no esta fet per aquesta data però tampoc queda tant perque s'inauguri. Això si, desde maig si no recordo malament, la T3 arriba a Sant Feliu i no he vist cap mapa del metro on hi aparegui. És més, a l'exposició de TMB de la Mercé al Passeig de Gràcia tampoc hi era.

I bé?

Posted: Wednesday 26/09/2007 9:44
by Guigui
Denisuko wrote:Les últimes guies dels planols del metro estan actualitzades a Juliol de 2007. A aquesta data apareixia la T5 fins al Gorg.
Doncs amb més motiu: com és que ho han sabut actualitzar a les estacions, però no als trens? Bé deu costar tant canviar-los en un lloc com en l'altre...

Re: I bé?

Posted: Wednesday 26/09/2007 14:15
by George85
Guigui wrote:
Denisuko wrote:Les últimes guies dels planols del metro estan actualitzades a Juliol de 2007. A aquesta data apareixia la T5 fins al Gorg.
Doncs amb més motiu: com és que ho han sabut actualitzar a les estacions, però no als trens? Bé deu costar tant canviar-los en un lloc com en l'altre...
Molt senzill, depen de persones diferents.

Tot i que trens com estacions estan sota mans de la gerència de la linia, els trens depenen molt més de material mobil que de la gerència i en canvi les estacions estan més sota el control de la gerència.