Page 2 of 2

Posted: Wednesday 07/03/2007 20:17
by liniadelRipollés
Enclavaments a la vista cada cop n'hi ha menys a FGC...recordo el de Manresa-Alta, el de Sant Vicenç de Castellet, Martorell-Enllaç...

Ni els ferroviaris que els comanden en cas de necessitat veuen els trens. Mireu l'enclavament de Gràcia...qualsevol dia colen una 112 al Tibidabo...bé, ja va passar...



Una altra cosa és que, per circular interna, es demani als empleats de FGC que no permetin fer fotografies a espais restringits on el públic no hi té accés, com són els enclavaments o les cabines de conducció. Això em sembla del tot lògic i normal, especialment donada la clàssica indiscreció que embruta la nostra afecció.

Posted: Wednesday 07/03/2007 21:28
by Trenscat
liniadelRipollés wrote:Ni els ferroviaris que els comanden en cas de necessitat veuen els trens. Mireu l'enclavament de Gràcia...qualsevol dia colen una 112 al Tibidabo...bé, ja va passar...
Devia ser divertit de veure la 112 rascant el túnel xD

Posted: Thursday 08/03/2007 11:53
by Minotaure
fantito wrote:Intenteu fer fotos als parkings de l'Ajuntament de Barcelona gestionats per SABA. Allà també es dóna un servei públic, l'espai es públic i l'empresa es pública..
L'empesa SABA no és una empresa pública. Saba és de l'empresa Abertis.

Posted: Thursday 08/03/2007 13:28
by buertu
Minotaure wrote:
fantito wrote:Intenteu fer fotos als parkings de l'Ajuntament de Barcelona gestionats per SABA. Allà també es dóna un servei públic, l'espai es públic i l'empresa es pública..
L'empesa SABA no és una empresa pública. Saba és de l'empresa Abertis.
Diria que si el pàrquing està en una zona de domini públic, com sembla ser que succeeix, es fa mitjançant concessió, que poden demanar tant empreses públiques com privades però amb preferència a les públiques (en aquest cas Ajuntament de Barcelona). M'imagino que, probablement, l'ajuntament haurà fet una subconcessió a l'empresa SABA.