Page 2 of 2
Posted: Wednesday 21/03/2007 20:01
by Serie9000
Home, justet justet.... Una 463+464 només li sobren uns 20 o 30 metres d'andana ,calculo...
Posted: Wednesday 21/03/2007 21:53
by buertu
també hi deuen anar justes d'espai a la majoria d'estacions fora de les de Barcelona ciutat, com a minim a les del baix llobregat (excepte l'Hospitalet) pensava que no hi cabrien més que 464+463.
Posted: Thursday 22/03/2007 12:01
by alexbn
A ver si me fijé mal... A partir de ahora controlaré más, no vaya a ser. Pero vaya, yo diría que eran dos 464 acopladas. De hecho, yo iba en el último coche y en Sant Adrià me fijé que a esa altura el andén sentido Mataró se había acabado. El de mi lado no.
Posted: Thursday 22/03/2007 12:17
by genissimon
Segons CAF, una 464 (4 cotxes) mesura 80300 mm.
Segons Renfe, una 446/7 (3 cotxes) mesura 75993 mm.
Segons Renfe, una 451 (3 cotxes, 2 pisos) mesura 80580 mm.
Per tant, una 464 només és 4 metres i 31 cm més llarga que una 446/7 i 280 mm més curta que una 451.
Salut !!
Posted: Thursday 22/03/2007 14:54
by UT596001
alexbn wrote:A ver si me fijé mal... A partir de ahora controlaré más, no vaya a ser. Pero vaya, yo diría que eran dos 464 acopladas. De hecho, yo iba en el último coche y en Sant Adrià me fijé que a esa altura el andén sentido Mataró se había acabado. El de mi lado no.
En Sant Adrià los andenes están desplazados. Lado Mataró empieza antes el andén dirección Barcelona, lado Barcelona acaba antes el andén dirección Mataró.
Posted: Thursday 22/03/2007 15:59
by viscaelcat
Hola. A veure, aquí teniu la notícia del Cap Gros on s'explica tot això.
http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 51&sec=106
Per cert, abans algú estava escrivint la paraula "millor" així:
mijor . No vull fer-me l'intel·lectual, jo també faig alguna falta, però és que escriure millor sense ll és més greu que escriure hola sense hac.
Posted: Thursday 29/03/2007 13:50
by trainman
Societat - Maresme
Renfe amplia el seu servei a l’Alt Maresme
23/03/2007 BETTY DOÑATE
Renfe ha reforçat el servei de la línia 1 de Rodalies a Arenys de Mar, Caldes d’Estrac i Sant Andreu de Llavaneres incorporant quatre trens al seu pas per aquests municipis (dos per a cada sentit).
En direcció Barcelona-l’Hospitalet de Llobregat, ara surten dos trens d’Arenys de Mar a les 7.32 i les 7.45 hores, respectivament. El nombre de trens en aquest sentit entre les set i les vuit del matí és de sis. En direcció Mataró-Maçanet de la Selva, hi ha dos trens que finalitzen el seu trajecte a Arenys de Mar a les 20.57 hores i a les 21.43 hores, respectivament. D’Arenys de Mar a Caldes, els trens triguen tres minuts, com de Caldes a Llavaneres. D’altra banda, l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) va iniciar el passat 20 de març el tancament del pas a nivell del camí de la Pomereda, de Malgrat de Mar. El Ministeri de Foment obrirà dos passos soterranis per a turismes al camí del Pla el proper 28 de març.
http://www.tribunamaresme.com/index.php ... ticia=3365
Posted: Thursday 29/03/2007 16:02
by 252-071
viscaelcat wrote:Hola. A veure, aquí teniu la notícia del Cap Gros on s'explica tot això.
http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 51&sec=106
Per cert, abans algú estava escrivint la paraula "millor" així:
mijor . No vull fer-me l'intel·lectual, jo també faig alguna falta, però és que escriure millor sense ll és més greu que escriure hola sense hac.
Perdona que t'ho digui pero millor s'escriu "millor" hi ha un canvi ortogràfic respecte al castellà
Perdoneume que m'hagi sortit del fil
Salutacions
Re: Mès servei a la R1?
Posted: Saturday 07/04/2007 1:57
by sortrens
Mako448 wrote:Aquest matí,posant la pàg 811 del teletext de Tv3,la de les incidències,posava que s'incrementaria el servei en dos trens per sentit a les estacions de St.Andreu Llavaneres,Caldes d'Estrac i Arenys de Mar.Hi deia que quatre trens que finaltizaven a Mataró ampliaria el recorregut peró no indicada estacions.
Algú en sap alguna cosa?
PD:Aprofito per dir que renfe rodalies te mimadala R1,i la R4 mentrestant,marginada
Quines son les 211?