Page 2 of 3
Posted: Sunday 25/03/2007 16:01
by hugobcn
SEGONA FOTO.
el lateral del tren. EN aquest cas no es distingeix entre un 6000 o un 5000.
Al que a dit que la mampara serà 100%transparent, li dic que NOOO! serà opaca (tintada) com els 5000 amb unes enganxines de <M>.
el mes vinent arriben a les cotxeres de Sta. Eulàlia les 2 primeres unitats, i al juny ja rodaran per la línia en servei comercial, mentrestant, els 4000 anirán a reformar-se.
Posted: Sunday 25/03/2007 16:05
by faristol
Aixi que els 4000 seran "tunejats" com els 3000?
Posted: Sunday 25/03/2007 17:04
by aim
hugobcn wrote:Al que a dit que la mampara serà 100%transparent, li dic que NOOO! serà opaca (tintada) com els 5000 amb unes enganxines de <M>.
Vaja, al final també seran tintats....
Posted: Sunday 25/03/2007 18:30
by entfe001
Aquesta foto no acaba d'aclarir el gran dubte que corre pel fòrum:
De quina marca és l'ampolla d'aigua?
Posted: Sunday 25/03/2007 18:53
by Vox
faristol wrote:Aixi que els 4000 seran "tunejats" com els 3000?
Exacte.
Vox
Posted: Sunday 25/03/2007 18:56
by Vox
hugobcn wrote:SEGONA FOTO.
el lateral del tren. EN aquest cas no es distingeix entre un 6000 o un 5000.
Al que a dit que la mampara serà 100%transparent, li dic que NOOO! serà opaca (tintada) com els 5000 amb unes enganxines de <M>.
el mes vinent arriben a les cotxeres de Sta. Eulàlia les 2 primeres unitats, i al juny ja rodaran per la línia en servei comercial, mentrestant, els 4000 anirán a reformar-se.
hugobcn, he postejat les dues fotos de la 6000 al subfòrum català d'SkyScrapercity, així ho veurà més gent!
Vox
Posted: Sunday 25/03/2007 19:42
by 252-071
Esperem que aquests no donin problemes com el 5000.
Per cert,es podrien aconseguir les plaques de MACOSA (que porten els 4000)perquè es suposa que se les treuran.
A mi m'agradaria tenir una placa d'aquestes si es sap si se les treuran,on es podríen aconseguir.
Salutacions
Posted: Sunday 25/03/2007 20:37
by metring
252-071 wrote:Esperem que aquests no donin problemes com el 5000.
Per cert,es podrien aconseguir les plaques de MACOSA (que porten els 4000)perquè es suposa que se les treuran.
A mi m'agradaria tenir una placa d'aquestes si es sap si se les treuran,on es podríen aconseguir.
Salutacions
A la jornada de portes obertes de l'Alstom
Posted: Sunday 25/03/2007 20:50
by El LLOP
us heu fixat en el truck antediluvià que porta el tren? Suposo que serà per bellugar-lo abans de posar-li els seus pèrquè si no...
Posted: Sunday 25/03/2007 21:11
by Jordilar
En efecte, són per maniobrar-lo, suposu. Espero que no siguin els definitius
Per cert, el frontal, horrorós amb les llums de gran potència concentrades tant a prop de l'eix de simetria i la porta, sincerament, sembla que sigui un afegit d'ultima hora, amb tanta goma que hi ha als marcs.
Salut,
Posted: Monday 26/03/2007 9:18
by Mortadel·lo
doncs a mi em molen, per fi un tren asimètric al transversal, podria tenir també el llum només a una banda com els 200/400
!!!
Posted: Monday 26/03/2007 18:56
by JaMiRo!
¡Trenes asimétricos por el Transversal YA!
Posted: Monday 26/03/2007 19:56
by vr
Lleig, molt lleig. Han superat la lletjor del 5000, i això ja era molt difícil.
Sort dels 9000...
Posted: Monday 26/03/2007 20:44
by Izo
Sí que és lleig, sí! Em recorda un d'aquests cucs que mengen fusta, amb aquests fars situats al centre...
Vaja, el germà lleig del 5000.
I tant!
Posted: Monday 26/03/2007 23:29
by JaMiRo!
vr wrote:Sort dels 9000...
Oooh i tant, no cal que ho diguis...
Posted: Tuesday 27/03/2007 0:29
by faristol
Izo wrote:
Vaja, el germà lleig del 5000.
Aixo em recorda als "Hermanos Calatrava"
FRIKADA OFFTOPIQUERA.
Posted: Tuesday 27/03/2007 20:31
by Trenscat
A mi també m'agrada més el 5000 que el 6000 però indubtablement com a disseny em quedo amb els 9000. Ara faltarà veure com quedaran els 9000 amb la porta frontal
Re: I tant!
Posted: Wednesday 28/03/2007 9:49
by vr
JaMiRo! wrote:vr wrote:Sort dels 9000...
Oooh i tant, no cal que ho diguis...
totalment imparcial i sense cap passió i/o preferència...
Posted: Wednesday 28/03/2007 11:52
by VladiGB
Es que els 5000 y 6000 no tenen un disseny espectacular com els Alstom, de totes maneras això del a porta dels 9000 n oera que es podía obrir la cabin del conductor com un vaixell balener
...
Posted: Wednesday 28/03/2007 23:46
by JaMiRo!
vr wrote:totalment imparcial i sense cap passió i/o preferència...
Noooo, home, no. Per què ho dius?