Posted: Thursday 05/04/2007 11:36
Ja... i per això no es poden fer proves de fiabilitat a Catalunya, no?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Ara ja no corren tant.Guigui wrote:Ostres, en 11 minuts de Sants a Atocha! Això li agradarà a en Ecomobisostrans!U-Bahn wrote:Els 103 aniran a 3500 de BCN a Madrid, però no crec que quan s'inauguri passi dels 300.
Es pot, però és absurd traslladar un tren a milers de quilòmetres de la factoria per fer una prova, tornar a fàbrica a fer-li modificacions, tornar-lo a provar...Jordi Freixas wrote:Ja... i per això no es poden fer proves de fiabilitat a Catalunya, no?
De fet, si s'ha fet a la LGV Est ha sigut per ser una línia que encara no s'ha estrenat en servei comercial i la qual ha sigut construida amb uns paràmetres molt favorables per a la circulació a molt alta velocitat, com poden ser els radis de corbatura, per exemple.Platanito wrote:Pel que fa a les proves de velocitat màxima, es tracta més de trobar el traçat idoni (recte, segur i poc transitat) que de fer-ho prop o lluny de la fàbrica. Vaja, dic jo.
Però Alstom de Santa Perpètua és una "sucursal", al igual que ho era la fàbrica d'Albuixec (ara Vossloh). La fàbrica "nodriu" d'Alstom és a Belfort (ni idea de per on cau). D'allí és d'on surten totes les idees, i el que és lògic és que aquest tipus de decisions surtin i es fagin a la seu central de l'empresa, no?Jordi Freixas wrote:Però si la fàbrica està a Santa Perpètua!!! No és la d'Alsthom?
Crec que Belfort està a prop de la frontera alemanya i de Mulhouse, a l'est.aarongilp wrote:La fàbrica "nodriu" d'Alstom és a Belfort (ni idea de per on cau).
Em sona algo semblant a això, i de fet, explicaria encara més que el rècord s'hagi fet en aquella línia.buertu wrote:Crec que Belfort està a prop de la frontera alemanya i de Mulhouse, a l'est.aarongilp wrote:La fàbrica "nodriu" d'Alstom és a Belfort (ni idea de per on cau).
I la Nissan fabrica tots els seus vehicles a la Zona Franca, i la Renault a Valladolid, i... segueixo?Jordi Freixas wrote:Però si la fàbrica està a Santa Perpètua!!!
Home, com no sigui a la línia de Puigcerdà...Jordi Freixas wrote:Ja... i per això no es poden fer proves de fiabilitat a Catalunya, no?
Concretament, cau a la regió de Franc Comtat (Franche-Comté, en francès), situada a tocar de Suïssa, al nord de Lausana. Alemanya en queda relativament lluny, més de 100 km.buertu wrote:Crec que Belfort està a prop de la frontera alemanya i de Mulhouse, a l'est.aarongilp wrote:La fàbrica "nodriu" d'Alstom és a Belfort (ni idea de per on cau).
Però queda més aprop de la LGV Est que de qualsevol altra LGV. I rectifico, no és l'Alstom la que està a Belfort (està a La Rochelle), sinó el "Technicentre Est Européen", on van preparar la branca per al rècord.Guigui wrote:Concretament, cau a la regió de Franc Comtat (Franche-Comté, en francès), situada a tocar de Suïssa, al nord de Lausana. Alemanya en queda relativament lluny, més de 100 km.buertu wrote:Crec que Belfort està a prop de la frontera alemanya i de Mulhouse, a l'est.aarongilp wrote:La fàbrica "nodriu" d'Alstom és a Belfort (ni idea de per on cau).
Jo també, de fet, si ho haguessin fet 2 mesos menys 2 setmanes abans m'hi hagués trobat de plè...metring wrote:Quina passada!!! Potser em vaig equivocar de mes, i hauria d'haver estat aquest!!