el sr tmb ens va explicar a la visita al triangle que en alguna ocasió el 300 havia fet Paral·lel-Triangle per la L2 en motiu de convencions (a la fira suposo)
Mortadel·lo wrote:el sr tmb ens va explicar a la visita al triangle que en alguna ocasió el 300 havia fet Paral·lel-Triangle per la L2 en motiu de convencions (a la fira suposo)
Doncs no ho recordava... Així, es poden "llogar " metros per convencions, com fan a d'altres llocs, com a Berlín, etc.?
Quan es va restaurar el 300, es va fer una sortida per a un grup de gent (desconec la procedència) que va tenir el següent recorregut: sortida de Can Boixeres, una volta per L5, pas a L3 per sant estació, volta a L3 i pas a L2 per Paral.lel i retir al Triangle Ferroviari. D'aixó fa uns anys.
Pd: Jamiro digue'm com afegir imatges a la signatura, sisplau.
Last edited by El LLOP on Saturday 31/03/2007 21:00, edited 1 time in total.
i per ensenyar a gent jove a dur-lo, perquè si es van jubilant els vells i no ho ensenyen, ningú no el podrà portar. Perquè per portar el 300 si s'ha de ser un motorista de veritat.
El senyor de TMB que ens guiaba a la visita del triangle ens va dir que com a mínim, un cop el dia el posàven en marxa. Posar-lo en marxa no vol dir treure'l a pasejar, si no deixar-lo encés perque les bateries ( si en porta ) o els circuits no s'atroffin.
He contrastat aquesta dada amb altres persones i sembla ser que té bastanta credibilitat.
Parlant de viatjes, la soci de Barcelona va fer a l'any 2000 una sortida "golfa" amb el 300 per totes les linies del metro, menys la L1, obviament, tot i que em sembla que es va sortir de les cotxeres de sagrera amb un 4000.
Recordo que els 300 i 400 feien molt de soroll. Teniu més fotos d'aquest? Quin any van entrar en servei? Perque aquest van ser retirats l'any 89 quan van treure les 3000 i 4000. Hi hagut algun model més antic que les 300 i 400 al metro? Aquestes unitats van ser les que van inagurar l'any 1926 el metro de Barcelona?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Vejam, no tots els 300 de la línia 3- GMB eren del 1924, sino que es van compondre de 4 sèries, construïdes en èpoques diferents. I a la línia 1-Transversal, hi van haver la 100 i la 200, abans dels 400. Et recomano comprar la biblia salmeroniana, a on es parla a fons de totes les sèries, fins al 1992.
Serie-1000-metro wrote:Sí, pero esque aquestes son reals!
I les del concurs son inventades, a mes, jo les e trobat por ai, no son meves.
Salut i peles!!!
T'animo a que tu o qui sigui busqui més històries d'aquestes!!! Aveure si puc trobar alguna. Hem d'animar aquest fil! Que ja veig que no te'l segueixen gaire... Però seria important que les històries si poden ser siguin només del metro de Barcelona, res de Madrid ni de fora siusplau, sinó a obrir un fil especificat com a Internacional
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!