Histories per no dormir del METRO

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Això em recorda a un missatge del fil dels 9000. JaMiRo! Nostradamus?? :D
JaMiRo! wrote:)))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 )))3

Ueeeeeeeeeee!!!

La L2, la més divertida de les línies!!!

Ara, per fer el festival, haurien de treure a passejar el 300... :x
:D

Ara, això si, si pot circular el 300 per la línia 2, que facin circuits els diumenges, com feien fa anys amb el 100 a la línia 1!!!!!!!
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

el sr tmb ens va explicar a la visita al triangle que en alguna ocasió el 300 havia fet Paral·lel-Triangle per la L2 en motiu de convencions (a la fira suposo)
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Mortadel·lo wrote:el sr tmb ens va explicar a la visita al triangle que en alguna ocasió el 300 havia fet Paral·lel-Triangle per la L2 en motiu de convencions (a la fira suposo)
Doncs no ho recordava... :oops: Així, es poden "llogar " metros per convencions, com fan a d'altres llocs, com a Berlín, etc.?
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Socors!

Post by JaMiRo! »

Això és una història per no dormir... :'(
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Quan es va restaurar el 300, es va fer una sortida per a un grup de gent (desconec la procedència) que va tenir el següent recorregut: sortida de Can Boixeres, una volta per L5, pas a L3 per sant estació, volta a L3 i pas a L2 per Paral.lel i retir al Triangle Ferroviari. D'aixó fa uns anys.

Pd: Jamiro digue'm com afegir imatges a la signatura, sisplau.
Last edited by El LLOP on Saturday 31/03/2007 21:00, edited 1 time in total.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

I només es va fer aquesta sortida?
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Sí que jo sàpiga, però des que el van retirar al Triangle, el 300 ha caigut a l'oblit. >:(
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

I una mica en la pols també... :(
S'ha de reivindicar que es tregui, per a fer passeigs turístics, ni que sigui perquè no acabi rovellat!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

i per ensenyar a gent jove a dur-lo, perquè si es van jubilant els vells i no ho ensenyen, ningú no el podrà portar. Perquè per portar el 300 si s'ha de ser un motorista de veritat.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ja parlaré amb gent d'ACEMA, a veure si per allà hi ha algú que el va arribar a conduïr.
Jordilar

Post by Jordilar »

El senyor de TMB que ens guiaba a la visita del triangle ens va dir que com a mínim, un cop el dia el posàven en marxa. Posar-lo en marxa no vol dir treure'l a pasejar, si no deixar-lo encés perque les bateries ( si en porta ) o els circuits no s'atroffin.

He contrastat aquesta dada amb altres persones i sembla ser que té bastanta credibilitat.

Parlant de viatjes, la soci de Barcelona va fer a l'any 2000 una sortida "golfa" amb el 300 per totes les linies del metro, menys la L1, obviament, tot i que em sembla que es va sortir de les cotxeres de sagrera amb un 4000.

Salut,
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Coi, quina passada!!! La soci és l'AAFC? :?:
Jordilar

Post by Jordilar »

Si.

Salut,
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Recordo que els 300 i 400 feien molt de soroll. Teniu més fotos d'aquest? Quin any van entrar en servei? Perque aquest van ser retirats l'any 89 quan van treure les 3000 i 4000. Hi hagut algun model més antic que les 300 i 400 al metro? Aquestes unitats van ser les que van inagurar l'any 1926 el metro de Barcelona? :?:
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Vejam, no tots els 300 de la línia 3- GMB eren del 1924, sino que es van compondre de 4 sèries, construïdes en èpoques diferents. I a la línia 1-Transversal, hi van haver la 100 i la 200, abans dels 400. Et recomano comprar la biblia salmeroniana, a on es parla a fons de totes les sèries, fins al 1992.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

URL powa!

Post by JaMiRo! »

Disculpa l'off-topic wefer, però els privats no funcionen... :D

LLOP, has de posar el següent codi a la teva signatura:

[img]blablabla[/img]

Substituïnt blablabla per l'URL de la imatge que desitges com a signatura.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Serie-1000-metro wrote:Sí, pero esque aquestes son reals!

I les del concurs son inventades, a mes, jo les e trobat por ai, no son meves.

Salut i peles!!!
T'animo a que tu o qui sigui busqui més històries d'aquestes!!! :o Aveure si puc trobar alguna. Hem d'animar aquest fil! Que ja veig que no te'l segueixen gaire... Però seria important que les històries si poden ser siguin només del metro de Barcelona, res de Madrid ni de fora siusplau, sinó a obrir un fil especificat com a Internacional >:(
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
nooiler
N4
N4
Posts: 72
Joined: Friday 15/12/2006 22:15

Post by nooiler »

User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Com és que treuen ara aquesta notícia??
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Explica errades de la notícia, please.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”