Page 2 of 3

Re: Re

Posted: Sunday 22/04/2007 2:16
by wefer
javi82 wrote:Pues han sido 95.000 € de na (q son unos 16 millones de pesetas) los q ha cobrado el diseñador por semejante trabajito. :roll:
I pensar que hi ha gent que ho faria de bon grat, els quedaria molt millor, i a més totalment gratis... però és clar, no seria amic dels que governen, és clar :(
95.000 € per un planet que deu haver fet una sola persona, com a molt en un parell de setmanes, qua molta gent no cobra això ni en 10 anys és, simplement, vergonyós.

Re:

Posted: Sunday 22/04/2007 12:25
by Santfeliuenc
Hola,
wefer wrote:
javi82 wrote:Pues han sido 95.000 € de na (q son unos 16 millones de pesetas) los q ha cobrado el diseñador por semejante trabajito. :roll:
I pensar que hi ha gent que ho faria de bon grat, els quedaria molt millor, i a més totalment gratis... però és clar, no seria amic dels que governen, és clar :(
95.000 € per un planet que deu haver fet una sola persona, com a molt en un parell de setmanes, qua molta gent no cobra això ni en 10 anys és, simplement, vergonyós.
Completamente de acuerdo, a según quiénes les pagan al mes entre 800 y 900 €, quizá menos, y harían un plano mil veces mejor que ese en la mitad de tiempo, es decir, en unas 2 semanas.

Y hablando de planos... ¿el megaplano de la estación de Sants cómo anda de salud? jejejeje.

Saludos,
Sergio

Posted: Sunday 22/04/2007 12:41
by alexbn
En la nueva parada del tranvía Sant Feliu|Consell Comarcal han puesto el plano de la zona 1 con la R1 hasta Molins de Rei, la estación Europa|Fira, el nuevo nudo de Pl. Catalunya y con las ampliaciones de la T3 y la T5, ésta última hasta Sant Joan Baptista y en línea discontinua hasta Gorg. O sea, que lo que hay colgado en la web debe de ser algo provisional que se les ha colado.

Re: Re

Posted: Sunday 22/04/2007 20:19
by javi82
wefer wrote:I pensar que hi ha gent que ho faria de bon grat, els quedaria molt millor, i a més totalment gratis... però és clar, no seria amic dels que governen, és clar
95.000 € per un planet que deu haver fet una sola persona, com a molt en un parell de setmanes, qua molta gent no cobra això ni en 10 anys és, simplement, vergonyós.
Doncs l'empresa de disseny gràfic encarregada d'aquesta "cosa" diu q han estat treballant un grup de sis persones durant dos mesos. El q havien fet fins ara eren portades de discos i... un vídeo de campanya electoral d'Esperanza Aguirre.

No sigueu mal pensats, q això del vídeo de campanya serà nomès una coincidència... i q el preu pagat hagi estat de 95.000 euros, quan si un treball encarregat per l'administració pública supera els 100.000 euros s'ha de fer un concurs públic i llavors no es pot adjudicar "a dit", també és una altra coincidència... :P

patètic!

Posted: Sunday 22/04/2007 22:49
by Ferry1ac1
Visca l'ATM! feia temps que no veia un despropòsit tant gran!

Posted: Sunday 22/04/2007 23:16
by aarongilp
Va, fem-ne un de millor i anem a la ATM aviam quan ens en donen xD Quina caqueta de sistema polític, la veritat. 95.000€ llançats a les escombraries...

Re: Re

Posted: Sunday 22/04/2007 23:43
by wefer
javi82 wrote:El q havien fet fins ara eren portades de discos i... un vídeo de campanya electoral d'Esperanza Aguirre.
Ooooh... quina casualitat, oi? Es pot saber el nom del chanchu... perdó, volia dir de l'empresa aquesta?
javi82 wrote:i q el preu pagat hagi estat de 95.000 euros, quan si un treball encarregat per l'administració pública supera els 100.000 euros s'ha de fer un concurs públic i llavors no es pot adjudicar "a dit", també és una altra coincidència... :P
Evident que és una coincidència, evident... i per què no van adjudicar-lo per 99.999 euros? :mmm
La veritat és que, en molts aspectes, a la Comunitat de Madrid (i algun altre lloc com València) s'estan veient unes coses que posen els pèls de punta, i que tard o d'hora acabaran passant factura. El que encara m'esgarrifa més és que a la gent afectada, en general, ja els sembli bé.

Posted: Sunday 22/04/2007 23:57
by Carlos L'H
Queria comentar que bueno esta mañana he estado en la plaza europa y bueno solo he visto hechas dos bocas de los FGC. La pregunta es donde van las boscas de la L9? porque espacio no hay?
Segun ha dicho Joaquim Nadal en el mini miting "sota la plaça hi ha dues estacions una de metro y l´altra dels FGC".

Re: Re

Posted: Monday 23/04/2007 0:35
by javi82
wefer wrote:Ooooh... quina casualitat, oi? Es pot saber el nom del chanchu... perdó, volia dir de l'empresa aquesta?
Diseño Raro, S.L.

No és conya :D si et fixes al PDF es pot veure el nom de l'empresa dissenyadora a la part inferior dreta del plànol.

Re

Posted: Monday 23/04/2007 18:15
by Santfeliuenc
Hola,

No veo eso del "diseño raro" en el PDF. Lo que sí que veo es que han contratado a una agencia de diseño para hacer un plano lleno de cagadas, y eso que no nos hemos puesto a escudriñar al 100% y se nos estarán pasando cosas.

Saludos,
Sergio

Posted: Monday 23/04/2007 19:06
by Serie9000
:o :o Mireu el planol de l'ATM: R1 a Molins i T5 a Gorg! Però no han arreglat "lo" de Martorell Central

Re: Re

Posted: Monday 23/04/2007 21:01
by javi82
Santfeliuenc wrote:No veo eso del "diseño raro" en el PDF
Image

:P

Posted: Monday 23/04/2007 21:04
by mikado
Carlos L'H wrote:Queria comentar que bueno esta mañana he estado en la plaza europa y bueno solo he visto hechas dos bocas de los FGC. La pregunta es donde van las boscas de la L9? porque espacio no hay?
Segun ha dicho Joaquim Nadal en el mini miting "sota la plaça hi ha dues estacions una de metro y l´altra dels FGC".
La nave central de la estació de FIRA se halla en la confluencia de las calles Botánica con Pedrosa.

Re

Posted: Monday 23/04/2007 22:45
by Santfeliuenc
Hola,

¡Ah, vale! es que yo lo buscaba en el plano de la ATM y tú hablabas del de "los madriles". OK.

Saludos,
Sergio

Posted: Tuesday 24/04/2007 10:31
by Danzig
La entradas a la futura Europa-Fira:

Image

Image

Image

Image

He comprobado que las escaleras mecánicas de andén a vestíbulo ya están instaladas, y que las parades del andén están siendo revestidas con placas de hormigón (quizás GRC)

Ooooh!

Posted: Tuesday 24/04/2007 13:59
by JaMiRo!
Gràcies per les fotos company! Esperem que l'estació tingui un disseny tan atractiu com l'entrada... :o

Posted: Tuesday 24/04/2007 16:33
by Danzig
Més:

Image

Image

Image

Se suposa que en futur proper aquest voladís estarà ple de gespa

Posted: Tuesday 24/04/2007 17:00
by EUKibo
Si! Han arreglat ara la R1 a Molins, la T5 a Gorg i la T3 a Sant Feliu no se si l'havien ficat ja. El que es estrany es aixo de Martorell...

Martorell es indiscutiblement de la zona 3 i totes les estacions al municipi han de ser d'aquesta zona, que l'ATM hagi canviat la zonificació no ho se, pero ho veig surrealista, que també posin Vilanova, Vilafranca, Terrassa, Granollers i Mataró a la zona 2 doncs

Re

Posted: Tuesday 24/04/2007 19:03
by Santfeliuenc
Hola,
EUKibo wrote:Si! Han arreglat ara la R1 a Molins, la T5 a Gorg i la T3 a Sant Feliu no se si l'havien ficat ja. El que es estrany es aixo de Martorell...
Que cualquiera que vea ese plano y que tenga un poquito de preocupación por estas cosas dirá o se preguntará... ¿y por qué no prolongan ya que están la línea 1 de cercanías hacia Martorell?

Y es que de esa forma habría una mayor conectividad y acercarían los polígonos industriales de Martorell y zonas aledañas a los trabajadores que viniesen de Mataró, Badalona y demás, que son unos cuantos, sin necesidad de trasbordo alguno.

Saludos,
Sergio

Re: Re

Posted: Tuesday 24/04/2007 19:30
by EUKibo
Si, yo tambien lo he pensado muchas veces, mientras mantienen el esquema actual de linias (es decir, mientras no canvien linias al aeropuerto o hagan el plan santfe) deberian alargar la R1 a Martorell porque no solo es una ciudad bastante poblada sino que es un centro de correspondencias [R4 R5 R6 R7 FGC]

Almenos con la futura R8 o R9, la orbital la R1 seria totalmente necesaria para enlazar a los orbitales con Barcelona-Mataro, ya que la R4 solo acercaria a Barcelona porque como luego sigue a Terrassa i la orbital iria mas rapido.

En todo caso los rumores dicen que la R2 sud pasara a R1 y la R4 sud a R2, pero lo que está claro es que de mientras podrian llegar hasta Martorell, además que esa estación está preparada con vias para poder hacer de cabecera.

El problema es que las linias de Rodalies que tienen trazado norte y trazado sur en los tramos de Barcelona-SantAndreus y Barcelona-Sants hay gran colapso, harian falta quizas linias menos extensas o muchos mas refuerzos centrales.