Posted: Tuesday 08/05/2007 23:08
I Mercat Nou?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
BCN Término wrote:Es que el material mobil del metro de Barcelona es albí, una rara patologia que pateixen relativament pocs especimens, i als que afecta de forma greu la exposició als rajos solars.
Salutacions.
BCN término.
Alex Reyes.
BCN Término wrote:Es que el material mobil del metro de Barcelona es albí, una rara patologia que pateixen relativament pocs especimens, i als que afecta de forma greu la exposició als rajos solars.
Salutacions.
BCN término.
Alex Reyes.
De la L10, si finalment es decideixen a "crear" una nova línia per dos ramals relativament curtets.metring wrote:Apart, haurà alguna estació de la línia 9 per Zona Franca que quedarà a l'exterior, no?
sortrens wrote:Però es que Barcelona som l'única ciutat del món que totes les parades de metro son soterrades? Madrid té varies parades de metro a l'aire lliure, Nova York té un 40% i València també té a l'aire lliure.
El cas de València s'hauria de comparar amb FGC i no pas amb FMB.sortrens wrote:Però es que Barcelona som l'única ciutat del món que totes les parades de metro son soterrades? Madrid té varies parades de metro a l'aire lliure, Nova York té un 40% i València també té a l'aire lliure.
Efectivamente, Bordeta era. Porque si no lo vi mal la semana pasada, ya no existe debido a las obras de cubrimiento de la L1 en el tramo Pl. Sants-Santa Eulàlia. Recordemos que ese tramo también irá debajo del cajón.Platanito wrote:Mercat Nou (a l'aire lliure, amb marquesina)
Santa Eulàlia (es tracta d'un edifici exterior annex a les cotxeres)
Can Boixeres (edifici obert pels dos costats)
Torre Baró-Vallbona (oberta per sobre la plataforma)
Bordeta (aquesta encara era més a l'aire lliure que Mercat Nou...)
Cert. Ecomobisostranseuropeexpress, devies ser privilegiat amb un dels últims transbords a Bordeta, doncs efectivament en l'últim mes o mes i mig s'ha procedit al desmantellament de l'andana direcció Besós.alexbn wrote:Efectivamente, Bordeta era. Porque si no lo vi mal la semana pasada, ya no existe debido a las obras de cubrimiento de la L1 en el tramo Pl. Sants-Santa Eulàlia. Recordemos que ese tramo también irá debajo del cajón.
Igual han pensat que fer flotar el calaix sobre la Riera Blanca, amb el seu inmens pes de formigó, no és gaire recomanable... De tota manera, em sembla que ho he interpretat malament (veure la notícia ací) i que no hi haurà cap tall a cel obert. Probablement parla del límit amb Barcelona perquè la notícia es refereix únicament al cobriment al terme municipal de l'Hospitalet.Ecomobisostrans wrote:I la causa d'aquesta xapussa? Ah,clar, a Riera Blanca es canvia de municipi