De fet, TEISA admet bicicletes a la major part de línies sempre i quant hi hagi espai al maleter, amb un màxim de dues bicicletes per autobús i el trajecte sigui des de l'origen al destí del recorregut. Jo personalment he anat a St. Feliu de Guíxols amb la bici, al anar pel carrilet i al tornar en bus...dgtxa wrote:Teisa a les línies Girona-Olot per Amer i per Banyoles admet bicicletes (amb condicions diferents a cada línia). Animals de companyia, que sàpiga, no, excepte els gossos pigall.UT596001 wrote:Digue'm una sola companyia d'autobús que accepti bicicletes i animals de companyia.
tall ribes - ripoll
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
És l'horari que feia l'últim tren que feia La Tor-L'Hospitalet. Ara aquest tren com surt més tard fa l'horari de l'antic rodalies Vic-L'Hospitalet de les 21.05, que para a totes les estacions i baixadors.Mako448 wrote:Per cert,que hi ha un Rodalies Vic-L'Hospitalet (que surt a les 20.46),que fa les matixes parades que la majoria de L'H-La Tor C.Molt curiòs tractant-se d'un L'H-Vic.Parlo del servei que surt de les 20.46 de Vic cap a L'Hospitalet.
Ni conec cap companyia, ni m'importa. El fet és que aquest servei substitutori està sota tutela de RENFE, i és obligació de la mateixa RENFE el garantir que malgrat que aqtest tram del viatge es faci en autobús, les condicions siguin EXACTAMENT les mateixes que si fós en tren.UT596001 wrote:Digue'm una sola companyia d'autobús que accepti bicicletes i animals de companyia.Jordi Freixas wrote:El que és vergonyós, és que en el servei d'autobús no s'hi puguin portar ni animals ni bicicletes, i tinguin la poca vergonya de no posar alternatives.
Mira, es dóna la casualitat de que una amiga meva està actualment treballant i visquent a Nuria. I curiosament, té un gos. Segons això, ella no podrà viatjar amb el seu gos fins que la via no estigui arreclada. Senzillament és un insult a la intel·ligència.
D'altra banda, Pere... tinguent en compte que no tots i cadascun dels viatgers d'en tren anirà amb la bicicleta al damunt, una bona solució, com l'ha vingut sent des de sempre, és posar-les al porta-equipatges. No veig a onés el problema. I si per això, alguna que altra motxilla s'ha de carregar juntament amb els passatgers, doncs... no sé tiu... ni seria la primera vegada, ni seria la fi del món, ni tan sols seria un motiu d'indignació de la gent. Que jo mateix, de viatges en autocar en "oberbooking" i unes quantes motxilles al mig del passadís, n'he fet uns quants. I no precísament per anar de Ribes a Ripoll.
Re: I les 440 originals, què?
La 440.131M l'he vist ahir tarda i aquest migdia a la pseudo-cotxera exterior dels tallers de Cornellà...Pere wrote:Sí, queda confirmat que sí.JaMiRo! wrote:Tot plegat significa que les 440 originals deixaran de circular per un temps per Barcelona?
Les sis unitats de dos cotxes de la sèrie 440 (entre elles dues 440 originals) quedaran aïllades entre Ribes de Freser i Latour-de-carol
Fins a l'octubre no les veurem per Barcelona
Doncs mira, això no és així. El fet que es pugui o no és responsabilitat de la companyia d'autobusos. Perquè? Perquè és aquesta la que presta realment el servei, i per tant si passa alguna cosa aquesta se n'ha de fer responsabilitat (i a més RENFE encara li podria exigir compensacions). Per tant, si les companyies que s'han presentat a fer el servei no volen portar ni animals ni bicicletes per alguna cosa serà. I si les companyies de bus no volen portar-ho RENFE s'ha d'aguantar, i no hi ha més.Jordi Freixas wrote:Ni conec cap companyia, ni m'importa. El fet és que aquest servei substitutori està sota tutela de RENFE, i és obligació de la mateixa RENFE el garantir que malgrat que aqtest tram del viatge es faci en autobús, les condicions siguin EXACTAMENT les mateixes que si fós en tren.UT596001 wrote:Digue'm una sola companyia d'autobús que accepti bicicletes i animals de companyia.Jordi Freixas wrote:El que és vergonyós, és que en el servei d'autobús no s'hi puguin portar ni animals ni bicicletes, i tinguin la poca vergonya de no posar alternatives.
- Pere
- N9
Re: I les 440 originals, què?
Mande ? Doncs aquesta ha baixat, perquè almenys puc assegurar al 100% que dimarts era a Puigcerdàevarujo wrote:La 440.131M l'he vist ahir tarda i aquest migdia a la pseudo-cotxera exterior dels tallers de Cornellà...Pere wrote:Sí, queda confirmat que sí.JaMiRo! wrote:Tot plegat significa que les 440 originals deixaran de circular per un temps per Barcelona?
Les sis unitats de dos cotxes de la sèrie 440 (entre elles dues 440 originals) quedaran aïllades entre Ribes de Freser i Latour-de-carol
Fins a l'octubre no les veurem per Barcelona
- Pere
- N9
Si permets bicis i animals en els porta equipatges dels autobusos et trobaras que t'en vindran 4 o 5 de cop, i un porta equipatges precisament té una limitació no gaire alta.Jordi Freixas wrote:Ni conec cap companyia, ni m'importa. El fet és que aquest servei substitutori està sota tutela de RENFE, i és obligació de la mateixa RENFE el garantir que malgrat que aqtest tram del viatge es faci en autobús, les condicions siguin EXACTAMENT les mateixes que si fós en tren.
Mira, es dóna la casualitat de que una amiga meva està actualment treballant i visquent a Nuria. I curiosament, té un gos. Segons això, ella no podrà viatjar amb el seu gos fins que la via no estigui arreclada. Senzillament és un insult a la intel·ligència.
D'altra banda, Pere... tinguent en compte que no tots i cadascun dels viatgers d'en tren anirà amb la bicicleta al damunt, una bona solució, com l'ha vingut sent des de sempre, és posar-les al porta-equipatges. No veig a onés el problema. I si per això, alguna que altra motxilla s'ha de carregar juntament amb els passatgers, doncs... no sé tiu... ni seria la primera vegada, ni seria la fi del món, ni tan sols seria un motiu d'indignació de la gent. Que jo mateix, de viatges en autocar en "oberbooking" i unes quantes motxilles al mig del passadís, n'he fet uns quants. I no precísament per anar de Ribes a Ripoll.
A part que precisament la línia de Puigcerdà precisament esta plena d'excursionistes, i torno a repetir que si permets bicis utilitzant porta-equipatges et trobaras que no podras abosorbir tota la demanda.
I mira, jo vull que les gallines volin.
-
- N4
Hola!
En canvi pel que fa a bicicletes i equipatges et puc dir que al Transpirinenc, sense ser usuari habitual, hi he arribat a viatjar amb més de 30 bicicletes (una d'elles la meva). Això ben bé ja omple el porta-equipatges d'un autocar. D'altra banda, si els equipatges van al maleter en un autocar bàsicament és perquè, en cas d'accident, no és el mateix que et caigui al cap un bossa de mà que una "sansonait dura" plena de roba, partint de la base que al passadís no hi poden estar ja que aquest ha de quedar lliure d'obstacles.
Pel que fa als animals em reservo la opinió, només dir que si no els admeten als autobusos, deu ser per algun motiu.Jordi Freixas wrote:[...] tinguent en compte que no tots i cadascun dels viatgers d'en tren anirà amb la bicicleta al damunt, una bona solució, com l'ha vingut sent des de sempre, és posar-les al porta-equipatges. No veig a onés el problema. I si per això, alguna que altra motxilla s'ha de carregar juntament amb els passatgers, doncs... no sé tiu... ni seria la primera vegada, ni seria la fi del món, ni tan sols seria un motiu d'indignació de la gent. [...]
En canvi pel que fa a bicicletes i equipatges et puc dir que al Transpirinenc, sense ser usuari habitual, hi he arribat a viatjar amb més de 30 bicicletes (una d'elles la meva). Això ben bé ja omple el porta-equipatges d'un autocar. D'altra banda, si els equipatges van al maleter en un autocar bàsicament és perquè, en cas d'accident, no és el mateix que et caigui al cap un bossa de mà que una "sansonait dura" plena de roba, partint de la base que al passadís no hi poden estar ja que aquest ha de quedar lliure d'obstacles.
Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
Bon dia.
Crec que era dimecres pasat que el regional que surt de Ripoll a les 6,34 direcció Barcelona, que habitualment va amb una unitat 440 de 3 cotxes, baixaba en doble de 440, de 3 + 2 cotxes, peró per l'hora vaig pensar que jo encara anava adormit i no podia ser que fos una unitat de 2 cotxes, que tindría d'estar entre Ribes i Puigcerdá.
Crec que era dimecres pasat que el regional que surt de Ripoll a les 6,34 direcció Barcelona, que habitualment va amb una unitat 440 de 3 cotxes, baixaba en doble de 440, de 3 + 2 cotxes, peró per l'hora vaig pensar que jo encara anava adormit i no podia ser que fos una unitat de 2 cotxes, que tindría d'estar entre Ribes i Puigcerdá.
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Hola, us escric desde Ripoll, acabo de veure el tall. Esta super ben gestionat, especialment tenint en compte que hi ha la RENFE pel mig.
Hi ha autobusos que fan Ripoll-Ribes i viceversa directe, i microbusos que fan Ripoll - Campdevanol i Campdevanol Ribes i Viceversa. El temps va bastant be, bueno ja amb previsio han deixat uns horaris llarguissims que sobra temps per tot arreu.
A Ribes de Freser han pintat totalment un vago d'un tren que estaba estacionat i pel que a dit un revisor l'han baixat a les 7 i a les 9 ja estaba pintat, pero totalment, el 100% de la façana del vago, portes i vidres inclosos:
Hi ha autobusos que fan Ripoll-Ribes i viceversa directe, i microbusos que fan Ripoll - Campdevanol i Campdevanol Ribes i Viceversa. El temps va bastant be, bueno ja amb previsio han deixat uns horaris llarguissims que sobra temps per tot arreu.
A Ribes de Freser han pintat totalment un vago d'un tren que estaba estacionat i pel que a dit un revisor l'han baixat a les 7 i a les 9 ja estaba pintat, pero totalment, el 100% de la façana del vago, portes i vidres inclosos:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Trenscat
- N10
Quin fàstic! De tota manera suggeriria que no es pengin fotos d'aquestes marranades de grafitis i similars per no fer-los publicitat.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- wefer
- Administrador
El que està clar és que embrutar d'aquesta manera no es fa en cinc minuts. Per tant, és evident que Renfe abandona totalment a la seva sort els seus trens en comptes de tenir-los mínimament vigilats i tancats, com seria el normal en els temps que corren.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N7
- ABB_Traccion
- N7
Les companyies poden dir missa, però estan oferint un servei que per la seva naturalesa habitual no es pot condicionar a limitacions que de no haver-hi les obres, no hi serien.UT596001 wrote:Doncs mira, això no és així. El fet que es pugui o no és responsabilitat de la companyia d'autobusos. Perquè? Perquè és aquesta la que presta realment el servei, i per tant si passa alguna cosa aquesta se n'ha de fer responsabilitat (i a més RENFE encara li podria exigir compensacions). Per tant, si les companyies que s'han presentat a fer el servei no volen portar ni animals ni bicicletes per alguna cosa serà. I si les companyies de bus no volen portar-ho RENFE s'ha d'aguantar, i no hi ha més.
Més coneixent antecedents com el de la 440 amb l'enganxall partit que va quedar apartada també a Ribes fa un temps.wefer wrote:El que està clar és que embrutar d'aquesta manera no es fa en cinc minuts. Per tant, és evident que Renfe abandona totalment a la seva sort els seus trens en comptes de tenir-los mínimament vigilats i tancats, com seria el normal en els temps que corren.
Ah, i una pintada gran es pot fer amb poc temps si es disposa de molta gent i una important coordinació. Fa temps vaig tenir notícies d'una 447 que es va haver de declarar inútil a Maçanet perquè en els escassos minuts que hi ha des que arriba de Tordera fins que se n'hi torna van deixar, entre altres coses, el vidre frontal totalment opac. En aquest cas Renfe sí que ha reaccionat i ara l'estació està plagada de càmeres a banda i banda de cada via (hi hagi o no andana) i també disposa de potents focus per millor nitidesa de les càmeres enregistrades.
- ABB_Traccion
- N7