¬¬' Va ser el dia aquell que ens vam trobar a l'Autonoma i després de fer el burro una mica vam agafar un C4 des de l'Autònoma fins a L'Hospitalet i transbord a un Martorell. Al arribar vam fer camí cap a Martorell-Vila (que em vas dir si volia pagar 2 o 3 zones) i vam anar xino-xano cap a Vila, on vas descobrir la MAE aquella rara (o si ja la coneixies vas descobrir-hi quelcom de nou). Això va ser, si no vaig errat, el 18 de gener de 2005 (si que fa ja temps, no? )entfe001 wrote:Doncs no n'estic segur, més que res perquè ara ni tan sols recordo que vaig fer el camí amb tuaarongilp wrote:Eloi, és el que vam seguir aquell dia?
Intercanviador Martorell Central
Suposo que us referiu a aquest camí:
La veritat és que no m'agrada tant, més que res perquè passes més tros per voreres estretes (la meitat del recorregut per Vila de l'itinerari blau és un carrer peatonal), i a banda de la passera de l'Anoia m'espanten una mica els gossos dels horts (mai m'han fet gràcia, prefereixo els gats )
Aaron: recordes si vam passar per un pont alt amb voreres o per una passera a molt poca alçada del riu? Com que jo he fet ambdós itineraris ara no recordo si el dia que vaig fer-lo amb tu vam anar pel camí blau o pel vermell
La veritat és que no m'agrada tant, més que res perquè passes més tros per voreres estretes (la meitat del recorregut per Vila de l'itinerari blau és un carrer peatonal), i a banda de la passera de l'Anoia m'espanten una mica els gossos dels horts (mai m'han fet gràcia, prefereixo els gats )
Aaron: recordes si vam passar per un pont alt amb voreres o per una passera a molt poca alçada del riu? Com que jo he fet ambdós itineraris ara no recordo si el dia que vaig fer-lo amb tu vam anar pel camí blau o pel vermell
Jo pensava que FGC seguirià un nou estil d'estacions i indicadors,peró ja veig que no.A Martorell Central els cartells de l'estació sòn els mateixos que qualsevol altre línia.
Destacar el seu vestíbul,força gran i força innovador.I epl que m'ha semblat veure,és crearà una nova sortida quan és remodeli l'estació de la renfe hi haurà un acces directe FGC-Renfe.Cal dir que jo he trigat solament 1 minut en sortir de les validadores de Martorell Central fins entar a l'edific mig abandonat i podrit de la renfe de Martorell,anava en pressa perqué havia d'agafar un transbord a la R7.
Destacar que:
-Al meu tren,un S8 a Martorell Central han baixat solament 4 persones!!!,i hi havia bastanta gent al tren.Ha baixat mès gent a Martorell Enllaç que a Central.
-La megafonia ho anuncia així:
Pròxima estació:Martorell Central.Enllaç amb RENFE línies 4 i 7Destaco això per qué a Gornal o Pl.catalunya quan és menciona l'enllaç amb renfe és diu R1,R.....Peró a Martorell Central han dit directament,línies 4 i 7.Aixó pot crear confusió amb les línies del metro,encara que passin ben lluny de Martorell ,peró estaria bé que possesin la R al davant,que sinó...
-I per fi s'haurà acabat la caminata d'Enllaç a Renfe ,una vegada vaig anar de Renfe a Vila,plovent i de nit,i travessant el pont del diable.
Destacar el seu vestíbul,força gran i força innovador.I epl que m'ha semblat veure,és crearà una nova sortida quan és remodeli l'estació de la renfe hi haurà un acces directe FGC-Renfe.Cal dir que jo he trigat solament 1 minut en sortir de les validadores de Martorell Central fins entar a l'edific mig abandonat i podrit de la renfe de Martorell,anava en pressa perqué havia d'agafar un transbord a la R7.
Destacar que:
-Al meu tren,un S8 a Martorell Central han baixat solament 4 persones!!!,i hi havia bastanta gent al tren.Ha baixat mès gent a Martorell Enllaç que a Central.
-La megafonia ho anuncia així:
Pròxima estació:Martorell Central.Enllaç amb RENFE línies 4 i 7Destaco això per qué a Gornal o Pl.catalunya quan és menciona l'enllaç amb renfe és diu R1,R.....Peró a Martorell Central han dit directament,línies 4 i 7.Aixó pot crear confusió amb les línies del metro,encara que passin ben lluny de Martorell ,peró estaria bé que possesin la R al davant,que sinó...
-I per fi s'haurà acabat la caminata d'Enllaç a Renfe ,una vegada vaig anar de Renfe a Vila,plovent i de nit,i travessant el pont del diable.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Això dels anuncis per megafonia és una cosa que s'haurien de fer mirar totes les operadores de l'ATM. I, de pas, no aniria gens malament que s'unifiqués tot aquest aspecte.Mako448 wrote:-La megafonia ho anuncia així:
Pròxima estació:Martorell Central.Enllaç amb RENFE línies 4 i 7Destaco això per qué a Gornal o Pl.catalunya quan és menciona l'enllaç amb renfe és diu R1,R.....Peró a Martorell Central han dit directament,línies 4 i 7.Aixó pot crear confusió amb les línies del metro,encara que passin ben lluny de Martorell ,peró estaria bé que possesin la R al davant,que sinó...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs no conec aquest camí. El proper cop que passi per Martorell el provaré.fantito wrote:No. Un cop a la picina has d'anar per la dreta de l'Anoia fins trobar una passera que creua el riu, d'allà a la Pl. Portolà, c. de can Gomis, c. Sant Lluís i estació.
Les imatges es troben emmagatzemades en un servidor extern i han sigut incrustades mitjançant les etiquetesfantito wrote:Ho sento, pero no tinc el privilegi d'adjuntar fotos ni dibuixos.
És possible que no hagi encertat el lloc exacte de la passera de l'Anoia perquè al plànol topogràfic de l'Hipermapa no hi apareix pas (però sí a les ortofotos).
Vam travessar el riu per una passera a molt baix nivell, sí. Recordo que vas esmentar la unió dels dos rius (o quelcom així, i de que d'allí venia lo de Llobregat-Anoia) i la pudor que feia (això sí que no ho recordo massa bé, ja fa més de 2 anys d'això ).Entfe001 wrote:Aaron: recordes si vam passar per un pont alt amb voreres o per una passera a molt poca alçada del riu? Com que jo he fet ambdós itineraris ara no recordo si el dia que vaig fer-lo amb tu vam anar pel camí blau o pel vermell
Last edited by aarongilp on Monday 21/05/2007 23:38, edited 1 time in total.
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
Ara que veig aquests planols i sortin-m'he una mica del tema, algu sabria posar les tres explancions que crec que han tingut els Ferrocarrils Catalans desde Martorell Vila a Martorell EnllaÇ? No parlo del ramal a L'antic baixador de Martorell Central, si no de la via de Martorell Vila a Martorell EnllaÇ.
Si no recordo malament la primera explanacio tenia una corba mes tencada un cop superada l'estacio de Martorell Vila, despres cap els anys 80 aproximadament es va suavitzar aquesta corba i modificar una mica el traÇat, aquests dos traÇats anaven a parar al pont sobre el LLobregat que ja no existeix avui en dia (es on ara pasa el AVE), i finalment el traÇAt nou pel tema del AVE, suposo que tants moviments de terra hauran fet que no en quedi molt de l'original.
Si no recordo malament la primera explanacio tenia una corba mes tencada un cop superada l'estacio de Martorell Vila, despres cap els anys 80 aproximadament es va suavitzar aquesta corba i modificar una mica el traÇat, aquests dos traÇats anaven a parar al pont sobre el LLobregat que ja no existeix avui en dia (es on ara pasa el AVE), i finalment el traÇAt nou pel tema del AVE, suposo que tants moviments de terra hauran fet que no en quedi molt de l'original.
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
-
- N5
- Posts: 104
- Joined: Sunday 07/01/2007 11:04
- Location: HISPANIA CITERIOR
Mediante SIGPAC se puede observar lo que parece el primero de los tres trazados que mencionas. Cuando se hizo la variante de la vía ancha con motivo de su duplicación fue necesario construir sobre ella un nuevo paso superior para la vía estrecha sin interrumpir el tráfico por ésta, circunstancia que pudo aprovecharse para suavizar el trazado de la curva.faristol wrote:Ara que veig aquests planols i sortin-m'he una mica del tema, algu sabria posar les tres explancions que crec que han tingut els Ferrocarrils Catalans desde Martorell Vila a Martorell EnllaÇ?
(...)
Si no recordo malament la primera explanacio tenia una corba mes tencada un cop superada l'estacio de Martorell Vila, despres cap els anys 80 aproximadament es va suavitzar aquesta corba i modificar una mica el traÇat, aquests dos traÇats anaven a parar al pont sobre el LLobregat que ja no existeix avui en dia (es on ara pasa el AVE)
(...)
-
- N5
- Posts: 104
- Joined: Sunday 07/01/2007 11:04
- Location: HISPANIA CITERIOR
No, al reves: perdona por no haberlo explicado.
SIGPAC = Sistema de Información Geográfica para la Política Agraria Común, una aplicación del MAPA (Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación)
http://sigpac.mapa.es/fega/visor/
SIGPAC = Sistema de Información Geográfica para la Política Agraria Común, una aplicación del MAPA (Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación)
http://sigpac.mapa.es/fega/visor/
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Ara a Sants ja anuncien "Martorell L7" (que hauria de ser C7) per evitar confussions amb la C4:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
És que és el què ja s'ha comentat aquí altres cops, els trens de rodalies de renfe haurien de dur TOTS el distintiu de la línia a la qual serveixen, a més de l'estació de destinació en sí. Segur que hi ajudaria!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Comentar només que li estan començant a donar una maneta de pintura a l'edifici de l'estació Martorell-Adif que no la reconeixerà ni la mare que la va parir.
El nou disseny de pintura per a l'exterior és vermell fosc per als murs i blanc per als adonarments i cornisses. Un estil clàssic i sobretot molt ferroviari, cosa que sorpren en els temps que corren. Recorda a Mataró, Vilafranca i moltes altres. Tot un encert ja que l'estació recupera molts aires de grandesa. Ara falta la reforma interior...
El nou disseny de pintura per a l'exterior és vermell fosc per als murs i blanc per als adonarments i cornisses. Un estil clàssic i sobretot molt ferroviari, cosa que sorpren en els temps que corren. Recorda a Mataró, Vilafranca i moltes altres. Tot un encert ja que l'estació recupera molts aires de grandesa. Ara falta la reforma interior...