Page 2 of 4
Posted: Monday 21/05/2007 21:41
by aarongilp
entfe001 wrote:aarongilp wrote:Eloi, és el que vam seguir aquell dia?
Doncs no n'estic segur, més que res perquè ara ni tan sols recordo que vaig fer el camí amb tu
¬¬' Va ser el dia aquell que ens vam trobar a l'Autonoma i després de fer el burro una mica vam agafar un C4 des de l'Autònoma fins a L'Hospitalet i transbord a un Martorell. Al arribar vam fer camí cap a Martorell-Vila (que em vas dir si volia pagar 2 o 3 zones) i vam anar xino-xano cap a Vila, on vas descobrir la MAE aquella rara (o si ja la coneixies vas descobrir-hi quelcom de nou). Això va ser, si no vaig errat, el 18 de gener de 2005 (si que fa ja temps, no?
)
Posted: Monday 21/05/2007 22:12
by UT596001
fantito wrote:Hi ha un camí més curt, passant per la passera de can Gomis.
És per on vaig jo per fer Castellbisbal (FGC Vila)<->Estació RENFE (un altre aficionat a aquest trajecte
), però val a dir que la diferència de temps entre aquesta i el camí que marca l'Eloi deu ser com a màxim de 5 minuts.
Posted: Monday 21/05/2007 22:25
by entfe001
Suposo que us referiu a aquest camí:
La veritat és que no m'agrada tant, més que res perquè passes més tros per voreres estretes (la meitat del recorregut per Vila de l'itinerari blau és un carrer peatonal), i a banda de la passera de l'Anoia m'espanten una mica els gossos dels horts (mai m'han fet gràcia, prefereixo els gats
)
Aaron: recordes si vam passar per un pont alt amb voreres o per una passera a molt poca alçada del riu? Com que jo he fet ambdós itineraris ara no recordo si el dia que vaig fer-lo amb tu vam anar pel camí blau o pel vermell
Posted: Monday 21/05/2007 22:26
by U-Bahn
Veig que hi ha un club de fans d'aquest camí.
Posted: Monday 21/05/2007 22:32
by Mako448
Jo pensava que FGC seguirià un nou estil d'estacions i indicadors,peró ja veig que no.A Martorell Central els cartells de l'estació sòn els mateixos que qualsevol altre línia.
Destacar el seu vestíbul,força gran i força innovador.I epl que m'ha semblat veure,és crearà una nova sortida quan és remodeli l'estació de la renfe hi haurà un acces directe FGC-Renfe.Cal dir que jo he trigat solament 1 minut en sortir de les validadores de Martorell Central fins entar a l'edific mig abandonat i podrit de la renfe de Martorell,anava en pressa perqué havia d'agafar un transbord a la R7.
Destacar que:
-Al meu tren,un S8 a Martorell Central han baixat solament 4 persones!!!,i hi havia bastanta gent al tren.Ha baixat mès gent a Martorell Enllaç que a Central.
-La megafonia ho anuncia així:
Pròxima estació:Martorell Central.Enllaç amb RENFE línies 4 i 7Destaco això per qué a Gornal o Pl.catalunya quan és menciona l'enllaç amb renfe és diu R1,R.....Peró a Martorell Central han dit directament,línies 4 i 7.Aixó pot crear confusió amb les línies del metro,encara que passin ben lluny de Martorell
,peró estaria bé que possesin la R al davant,que sinó...
-I per fi s'haurà acabat la caminata d'Enllaç a Renfe
,una vegada vaig anar de Renfe a Vila,plovent i de nit,i travessant el pont del diable.
Posted: Monday 21/05/2007 22:50
by Guigui
Mako448 wrote:-La megafonia ho anuncia així:
Pròxima estació:Martorell Central.Enllaç amb RENFE línies 4 i 7Destaco això per qué a Gornal o Pl.catalunya quan és menciona l'enllaç amb renfe és diu R1,R.....Peró a Martorell Central han dit directament,línies 4 i 7.Aixó pot crear confusió amb les línies del metro,encara que passin ben lluny de Martorell
,peró estaria bé que possesin la R al davant,que sinó...
Això dels anuncis per megafonia és una cosa que s'haurien de fer mirar totes les operadores de l'ATM. I, de pas, no aniria gens malament que s'unifiqués tot aquest aspecte.
Posted: Monday 21/05/2007 23:11
by entfe001
fantito wrote:No. Un cop a la picina has d'anar per la dreta de l'Anoia fins trobar una passera que creua el riu, d'allà a la Pl. Portolà, c. de can Gomis, c. Sant Lluís i estació.
Doncs no conec aquest camí. El proper cop que passi per Martorell el provaré.
fantito wrote:Ho sento, pero no tinc el privilegi d'adjuntar fotos ni dibuixos.
Les imatges es troben emmagatzemades en un servidor extern i han sigut incrustades mitjançant les etiquetes
És possible que no hagi encertat el lloc exacte de la passera de l'Anoia perquè al plànol topogràfic de l'Hipermapa no hi apareix pas (però sí a les ortofotos).
Posted: Monday 21/05/2007 23:36
by aarongilp
Entfe001 wrote:Aaron: recordes si vam passar per un pont alt amb voreres o per una passera a molt poca alçada del riu? Com que jo he fet ambdós itineraris ara no recordo si el dia que vaig fer-lo amb tu vam anar pel camí blau o pel vermell
Vam travessar el riu per una passera a molt baix nivell, sí. Recordo que vas esmentar la unió dels dos rius (o quelcom així, i de que d'allí venia lo de Llobregat-Anoia) i la pudor que feia (això sí que no ho recordo massa bé, ja fa més de 2 anys d'això
).
Posted: Tuesday 22/05/2007 0:17
by faristol
Ara que veig aquests planols i sortin-m'he una mica del tema, algu sabria posar les tres explancions que crec que han tingut els Ferrocarrils Catalans desde Martorell Vila a Martorell EnllaÇ? No parlo del ramal a L'antic baixador de Martorell Central, si no de la via de Martorell Vila a Martorell EnllaÇ.
Si no recordo malament la primera explanacio tenia una corba mes tencada un cop superada l'estacio de Martorell Vila, despres cap els anys 80 aproximadament es va suavitzar aquesta corba i modificar una mica el traÇat, aquests dos traÇats anaven a parar al pont sobre el LLobregat que ja no existeix avui en dia (es on ara pasa el AVE), i finalment el traÇAt nou pel tema del AVE, suposo que tants moviments de terra hauran fet que no en quedi molt de l'original.
Posted: Tuesday 22/05/2007 15:18
by Serie-1000-metro
Ens hauriem de fer enginyers de ponts i camins.
jijijiji
Salut i peles!!!
Posted: Monday 28/05/2007 2:36
by 437.001
Avui per la tarda he estat a Martorell Central fent un transbord, i ja he vist una cosa rara: hi ha gent que ha trencat la valla i creua a peu entre FGC i RENFE per la part de la valla més propera a l´edifici de l´estació nova de FGC.
Encara patirem alguna desgràcia un dia...
Posted: Monday 28/05/2007 9:59
by entfe001
Mètode Sant Vicenç de Castellet
Posted: Monday 28/05/2007 11:43
by 437.001
Sí, però bastant més perillós, han de creuar dues vies amb trens en servei habitual...
P.S: Eloi, no t´ha arribat cap privat meu fa dies?
Posted: Monday 28/05/2007 12:09
by sanlucar-playa
faristol wrote:Ara que veig aquests planols i sortin-m'he una mica del tema, algu sabria posar les tres explancions que crec que han tingut els Ferrocarrils Catalans desde Martorell Vila a Martorell EnllaÇ?
(...)
Si no recordo malament la primera explanacio tenia una corba mes tencada un cop superada l'estacio de Martorell Vila, despres cap els anys 80 aproximadament es va suavitzar aquesta corba i modificar una mica el traÇat, aquests dos traÇats anaven a parar al pont sobre el LLobregat que ja no existeix avui en dia (es on ara pasa el AVE)
(...)
Mediante SIGPAC se puede observar lo que parece el primero de los tres trazados que mencionas. Cuando se hizo la variante de la vía ancha con motivo de su duplicación fue necesario construir sobre ella un nuevo paso superior para la vía estrecha sin interrumpir el tráfico por ésta, circunstancia que pudo aprovecharse para suavizar el trazado de la curva.
Posted: Monday 28/05/2007 13:34
by entfe001
437.001 wrote:P.S: Eloi, no t´ha arribat cap privat meu fa dies?
No.
(et responc en públic per si de cas)
Posted: Monday 28/05/2007 14:00
by faristol
Gràcies sanlucar-playa, pero...que es el SIGPAC? demano perdó per la meva ignorancia....
Posted: Monday 28/05/2007 16:11
by sanlucar-playa
No, al reves: perdona por no haberlo explicado.
SIGPAC = Sistema de Información Geográfica para la Política Agraria Común, una aplicación del MAPA (Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación)
http://sigpac.mapa.es/fega/visor/
Posted: Friday 29/06/2007 12:51
by Ecomobisostrans
Ara a Sants ja anuncien "Martorell L7" (que hauria de ser C7) per evitar confussions amb la C4:
Posted: Friday 29/06/2007 19:02
by Trenscat
És que és el què ja s'ha comentat aquí altres cops, els trens de rodalies de renfe haurien de dur TOTS el distintiu de la línia a la qual serveixen, a més de l'estació de destinació en sí. Segur que hi ajudaria!
Posted: Sunday 08/07/2007 3:14
by Watermark
Comentar només que li estan començant a donar una maneta de pintura a l'edifici de l'estació Martorell-Adif que no la reconeixerà ni la mare que la va parir.
El nou disseny de pintura per a l'exterior és vermell fosc per als murs i blanc per als adonarments i cornisses. Un estil clàssic i sobretot molt ferroviari, cosa que sorpren en els temps que corren. Recorda a Mataró, Vilafranca i moltes altres. Tot un encert ja que l'estació recupera molts aires de grandesa. Ara falta la reforma interior...