Posted: Wednesday 30/05/2007 17:55
30/05/2007 17.34
Barcelona
Renfe engegarà divendres la "devolució exprés" per compensar amb un altre bitllet si els trens arriben més de 15 minuts tard
mida del text
A partir de l'1 de juny, els usuaris de Rodalies Renfe de Barcelona que registrin un retard de més de 15 minuts, se'ls compensarà el bitllet per un altre que faci el mateix recorregut, mentre que fins ara, les compensacions eren per a retards superiors a una hora. La companyia calcula que haurà de regalar uns 200.000 bitllets cada mes. Aquest servei, però, s'aplicarà en dues fases. Fins a finals d'agost es farà efectiu a l'estació final de viatge i, a partir del setembre, el viatger obtindrà un val que podrà canviar a qualsevol taquilla o oficina de Renfe durant 15 dies. Pels responsables de la companyia ferroviària, la "devolució exprés", així es diu el nou servei, pretén recuperar la confiança dels clients en el servei de rodalies.
Els passatgers de la xarxa de Rodalies de Renfe a Barcelona que arribin amb 15 minuts de retard a la destinació rebran gratuïtament, a partir d'aquest divendres, un nou bitllet del mateix recorregut gràcies a l'entrada en vigor del servei de "devolució exprés", segons ha informat el director de Rodalies de Barcelona, Miguel Ángel Remacha.
Remacha ha explicat també que l'aplicació d'aquest servei es farà en dues fases. La primera començarà divendres i suposa la immediata devolució d'un bitllet de les mateixes característiques a tots els passatgers que hagin arribat més de 15 minuts tard. La segona fase, que començarà el pròxim 1 de setembre, implicarà que els passatgers afectats per retards superiors a un quart d'hora hauran de facilitar les seves dades personals i rebran un val que podran canviar a qualsevol taquilla o oficina de Renfe durant 15 dies per un bitllet del mateix valor i el podran utilitzar durant un mes.
A més, el director de Rodalies de Barcelona ha assegurat que Renfe serà "molt oberta" pel que fa a les restriccions per a la devolució del bitllet, sobretot en aquesta primera fase, "en què volem demostrar el nostre compromís amb els passatgers". En la segona fase les causes alienes a Renfe o a l'operador ferroviari Adif no rebran aquesta compensació, "ja que les inclemències alienes ens afecten a tots de la mateix manera", ha afegit.
Sigui com sigui, amb la "devolució exprés", Renfe pretén recuperar la confiança dels clients en el servei de rodalies
Barcelona
Renfe engegarà divendres la "devolució exprés" per compensar amb un altre bitllet si els trens arriben més de 15 minuts tard
mida del text
A partir de l'1 de juny, els usuaris de Rodalies Renfe de Barcelona que registrin un retard de més de 15 minuts, se'ls compensarà el bitllet per un altre que faci el mateix recorregut, mentre que fins ara, les compensacions eren per a retards superiors a una hora. La companyia calcula que haurà de regalar uns 200.000 bitllets cada mes. Aquest servei, però, s'aplicarà en dues fases. Fins a finals d'agost es farà efectiu a l'estació final de viatge i, a partir del setembre, el viatger obtindrà un val que podrà canviar a qualsevol taquilla o oficina de Renfe durant 15 dies. Pels responsables de la companyia ferroviària, la "devolució exprés", així es diu el nou servei, pretén recuperar la confiança dels clients en el servei de rodalies.
Els passatgers de la xarxa de Rodalies de Renfe a Barcelona que arribin amb 15 minuts de retard a la destinació rebran gratuïtament, a partir d'aquest divendres, un nou bitllet del mateix recorregut gràcies a l'entrada en vigor del servei de "devolució exprés", segons ha informat el director de Rodalies de Barcelona, Miguel Ángel Remacha.
Remacha ha explicat també que l'aplicació d'aquest servei es farà en dues fases. La primera començarà divendres i suposa la immediata devolució d'un bitllet de les mateixes característiques a tots els passatgers que hagin arribat més de 15 minuts tard. La segona fase, que començarà el pròxim 1 de setembre, implicarà que els passatgers afectats per retards superiors a un quart d'hora hauran de facilitar les seves dades personals i rebran un val que podran canviar a qualsevol taquilla o oficina de Renfe durant 15 dies per un bitllet del mateix valor i el podran utilitzar durant un mes.
A més, el director de Rodalies de Barcelona ha assegurat que Renfe serà "molt oberta" pel que fa a les restriccions per a la devolució del bitllet, sobretot en aquesta primera fase, "en què volem demostrar el nostre compromís amb els passatgers". En la segona fase les causes alienes a Renfe o a l'operador ferroviari Adif no rebran aquesta compensació, "ja que les inclemències alienes ens afecten a tots de la mateix manera", ha afegit.
Sigui com sigui, amb la "devolució exprés", Renfe pretén recuperar la confiança dels clients en el servei de rodalies