Aaaaaah... ara entenc per què a les papereres hi posen bosses transparents.Platanito wrote:I el que us deia, el motiu de les papereres només amb borsa no és veure què hi ha a dins, sino evitar que una hipotètica bomba pugui convertir el contenidor en metralla.
Papereres SNCF a TMB
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Home, diguem que poder veure el contingut ajuda a tenir controlada la situació, però això també es podria aconseguir ficant papereres de metacrilat (amb borsa transparent o sense) i no es fa. Com heu dit, la transparència de la paperera tampoc no és útil si hi fiques una bossa opaca amb el que vulguis a dins. De tota manera, jo m'inclino a pensar que també volen evitar actes de vandalisme paperera en mà.wefer wrote:Aaaaaah... ara entenc per què a les papereres hi posen bosses transparents.Platanito wrote:I el que us deia, el motiu de les papereres només amb borsa no és veure què hi ha a dins, sino evitar que una hipotètica bomba pugui convertir el contenidor en metralla.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Per a qui vulgui més informació aqui teniu un article (en PDF) de la PTI Magazine de UITP. En concret parla del metro de londres i dels ultims atemtats.
A la pagina 2 primera columna parla de les paperes.
A la pagina 2 primera columna parla de les paperes.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Continuo pensant que això de les papereres és una animalada i una presa de pèl. Si jo fos terrorista se m'acudirien ara mateix un centenar de maneres de poder posar una bomba al metro sense cap problema, amb o sense metralla.
Sincerament em sembla una profunda presa de pèl aquest concepte de seguretat que ens volen vendre, que no serveix per a res excepte per dir "que es fa alguna cosa" per prevenir atemptats.
El que han de fer és posar més vigilància a les estacios i més personal per si hi ha una emergència, i no pas com ara que passi el que passi és gairebé impossible trobar algú de l'empresa. No vull ni pensar què passaria en cas d'atemptat. Però és clar, per fer això s'han d'invertir diners de veritat, i en canvi per posar pseudo-papereres només cal un taller que te les faci per quatre duros (i vés a saber a qui li hauran donat l'exclusiva).
Sincerament em sembla una profunda presa de pèl aquest concepte de seguretat que ens volen vendre, que no serveix per a res excepte per dir "que es fa alguna cosa" per prevenir atemptats.
El que han de fer és posar més vigilància a les estacios i més personal per si hi ha una emergència, i no pas com ara que passi el que passi és gairebé impossible trobar algú de l'empresa. No vull ni pensar què passaria en cas d'atemptat. Però és clar, per fer això s'han d'invertir diners de veritat, i en canvi per posar pseudo-papereres només cal un taller que te les faci per quatre duros (i vés a saber a qui li hauran donat l'exclusiva).
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT