VladiGB wrote:Per baixar al vestibul de bogatell hi ha que pujar i després baixar.
Aquest estiu, tall de la línia 4 del metro
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Muntanyes russes als passadissos
Sí, deu ser com tants altres exemples del metro de Barcelona, on cal superar col·lectors d'aigua per sota, vies de tren o metro per sobre, etc. i et fan fer una bona muntanya russa. L'exemple més bèstia que conec és el de la boca Badajoz de Glòries.orique wrote:VladiGB wrote:Per baixar al vestibul de bogatell hi ha que pujar i després baixar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
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Sobre l'acces Badajoz de L1 del metro, dir que va ser un acces normal fins la construció del soterrament de Renfe de la línia de Granollers.
A les hores va caldre posar la pujada i baixada de uns graons suposo que per superar el tunel soterrat.
Lo mateix pasa amb l'acces Fira de L1 a Espanya, que igualment es va construir l'actual pujada i baixada del passadis, al fer el tunel soterrani de vehicles als anys 70.
Aixo si, com sempre dir que els tecnics no es van matar massa en trovar una solució millor, com el canvi del lloc del acces o crear passadisos nous, i es van limitar a fer la solució mes barata encara que fos a costa de que els usuaris tinguesim que pujar i baixar mes escalas, o sigui, una xapussa.
Salutacions.
A les hores va caldre posar la pujada i baixada de uns graons suposo que per superar el tunel soterrat.
Lo mateix pasa amb l'acces Fira de L1 a Espanya, que igualment es va construir l'actual pujada i baixada del passadis, al fer el tunel soterrani de vehicles als anys 70.
Aixo si, com sempre dir que els tecnics no es van matar massa en trovar una solució millor, com el canvi del lloc del acces o crear passadisos nous, i es van limitar a fer la solució mes barata encara que fos a costa de que els usuaris tinguesim que pujar i baixar mes escalas, o sigui, una xapussa.
Salutacions.
Públic
Ja apareix a La Vanguardia:
La Línea 4 interrumpirá durante dos meses gran parte de su tramo playero por obras
Las tareas de acondicionamiento pretenden aminorar las vibraciones que disturban a los vecinos de la zona | Los técnicos han probado cinco sistemas distintos para reducir los temblores | La intervención en las vías permitirá también impermeabilizar el túnel que por estar cerca del mar tiene muchas filtraciones
F. Peirón / Ó. Muñoz | 21/06/2007 | Actualizada a las 03:30h
Desplazarse en metro esta época estival hasta el litoral de Barcelona será algo más difícil a partir del próximo 26 de junio y hasta el 26 de agosto. El tramo de la línea 4 comprendido entre Ciutadella y la estación terminal, La Pau, permanecerá cerrado estos dos meses para poder afrontar las tareas de acondicionamiento del túnel de cara a eliminar las vibraciones que durante muchos años ha sido el caballo de batalla de los vecinos de esta zona del distrito de Sant Martí, en especial del barrio del Poblenou. Las pancartas hablaban en los balcones y las ventanas mucho antes de que se generara el síndrome por el hundimiento del Carmel.
Una flota de autobuses ofrecerá un servicio alternativo para cubrir este trayecto, con la misma frecuencia que el metro, aunque, inevitablemente, esta situación causará molestias a los usuarios. Otra opción para acceder a la zona litoral más cercana al Besòs es usar el Trambesòs. La T4, procedente de Ciutadella-Vila Olímpica y de Glòries, transcurre por la Diagonal y tiene parada en el Fòrum. También puede tomarse la línea 2 del metro, apearse en una de las estaciones de la rambla Guipúscoa (Bac de Roda, Sant Martí o La Pau) y bajar a las playas en autobús.
La megafonía del suburbano empezó ayer a anunciar este relevante corte ferroviario en la línea amarilla por la cantidad de viajeros que se verán afectados. Pese a que las dos paradas playeras centrales - Barceloneta y Ciutadella-Vila Olímpica, donde concluirá el viaje estas semanas- quedan a salvo, el tramo incluye estaciones tan populares como Bogatell, Llacuna, Poblenou, Selva de Mar, Maresme Fòrum, Besòs Mar, Besòs y La Pau. La mayoría de ellas da acceso a las playas, además de atender la demanda de un área con mucha movilidad por desplazamientos laborales y turísticos. El Fòrum, uno de los enclaves de ocio diurno y, en especial, nocturno potenciados por el Ayuntamiento - incluso como alternativa para descongestionar las fiestas de Gràcia-, se encuentra en medio de esta intervención casi de orfebrería si se valoran las diversas soluciones ensayadas que han sido descartadas.
Estos trabajos, que tienen un coste total algo por encima de los siete millones de euros, se iniciaron a principios de año. Sólo se realizaban en horario nocturno, una vez concluido el servicio, puesto que estaban circunscritos exclusivamente a las estaciones de Bogatell, Llacuna, Poblenou y Selva de Mar, que es el tramo concreto en el que se lleva a cabo esta reforma. Una afectación tan centrada en las cavernas y en horario after hours hacía que en lo único que se podía percibir este proceso de rehabilitación era en la velocidad de los trenes. Los convoyes reducían la marcha cuando pasaban por esas cuatro estaciones.
Pero ahora, a partir del próximo martes, llega el momento de atacar el túnel que enlaza entre ellas. Esta nueva situación hace inviable que las obras se desarrollen exclusivamente en horario nocturno. El corte del servicio se prolonga, por razones técnicas, a la parada anterior y a las posteriores del tramo en cuestión puesto que los inconvenientes que se crearían a los usuarios por bajar, subir a un autobús y volver al metro serían muchos más que la alternativa adoptada por TMB de estirar la interrupción hasta el final, hasta La Pau.
Los trabajos consisten en levantar un tramo doble de vía de 2,4 kilómetros y sustituir las traviesas, que, además, dejarán de tener unas sujeciones rígidas y pondrán otras con enganches elásticos para amortiguar el impacto. También se reducirán las distancias entre traviesas, que pasará de 65 a 50 centímetros, se cambiarán los raíles por otros más pesados y se renovará el balasto. El operativo organizado para este acondicionamiento permitirá combatir las filtraciones de agua.
El hecho de que la línea discurre a poca profundidad y de que está cerca del mar son dos factores de gran influencia en estas filtraciones. La solución consiste en colocar un filtro geotextil que impermeabilizará la base del túnel, se reparará el sistema de drenaje y se construirán canalizaciones de evacuación.
Pero los problemas no son sólo de infraestructura. La antigüedad del material móvil que circula por la L4, que tiene 30 años, acrecienta el nivel de las vibraciones. La incorporación de 15 trenes de la serie 2100, procedentes de la L2, fabricados a finales de los 90 y que tienen menor fricción sobre las vías, contribuirá a reducir aún más estas molestias.
Hace años que los vecinos se quejan de estas perturbaciones. Algunos lo hacen desde que el suburbano llegó a esta zona, hace tres décadas. Y no sólo han protestado por las vibraciones. También lo han hecho por la aparición de grietas, extremo que TMB y la Conselleria de Política Territorial niegan que tenga relación con el paso del metro.
La solución tiene su historia. Antes de la que se está aplicando se probaron otros cuatro sistemas para reducir las vibraciones. En julio del 2004, TMB encargó un estudio a la Universitat Politècnica de Catalunya que confirmó que en los 2,4 kilómetros afectados se superaban los límites de vibraciones fijados por la ley. Entonces se decidió instalar unas suspensiones especiales entre los raíles y las traviesas de madera para amortiguar el contacto entre ambas. No funcionó.
La siguiente prueba consistió en combinar estas suspensiones con la reducción de la velocidad de circulación de los trenes a su paso por la zona crítica. Tampoco tuvo éxito. En febrero del 2005 se experimentó el tercer sistema, consistente en algo tan sorprendente como comprobar que todas las ruedas de los metros eran realmente redondas y que todas las vías por las que pasaban eran realmente planas. Es decir, que ni unas ni otras estuviesen desgastadas por los elevados niveles de fricción que se producen por la circulación de los convoyes. Nuevo fracaso. Entonces se optó por un sistema - el cuarto- mucho más complejo y costoso consistente en desmontar toda la vía y poner una manta elástica aislante debajo de los raíles. La operación se probó en un tramo de cien metros pero se descartó. Descubrieron que el material empleado era inflamable.
La Línea 4 interrumpirá durante dos meses gran parte de su tramo playero por obras
Las tareas de acondicionamiento pretenden aminorar las vibraciones que disturban a los vecinos de la zona | Los técnicos han probado cinco sistemas distintos para reducir los temblores | La intervención en las vías permitirá también impermeabilizar el túnel que por estar cerca del mar tiene muchas filtraciones
F. Peirón / Ó. Muñoz | 21/06/2007 | Actualizada a las 03:30h
Desplazarse en metro esta época estival hasta el litoral de Barcelona será algo más difícil a partir del próximo 26 de junio y hasta el 26 de agosto. El tramo de la línea 4 comprendido entre Ciutadella y la estación terminal, La Pau, permanecerá cerrado estos dos meses para poder afrontar las tareas de acondicionamiento del túnel de cara a eliminar las vibraciones que durante muchos años ha sido el caballo de batalla de los vecinos de esta zona del distrito de Sant Martí, en especial del barrio del Poblenou. Las pancartas hablaban en los balcones y las ventanas mucho antes de que se generara el síndrome por el hundimiento del Carmel.
Una flota de autobuses ofrecerá un servicio alternativo para cubrir este trayecto, con la misma frecuencia que el metro, aunque, inevitablemente, esta situación causará molestias a los usuarios. Otra opción para acceder a la zona litoral más cercana al Besòs es usar el Trambesòs. La T4, procedente de Ciutadella-Vila Olímpica y de Glòries, transcurre por la Diagonal y tiene parada en el Fòrum. También puede tomarse la línea 2 del metro, apearse en una de las estaciones de la rambla Guipúscoa (Bac de Roda, Sant Martí o La Pau) y bajar a las playas en autobús.
La megafonía del suburbano empezó ayer a anunciar este relevante corte ferroviario en la línea amarilla por la cantidad de viajeros que se verán afectados. Pese a que las dos paradas playeras centrales - Barceloneta y Ciutadella-Vila Olímpica, donde concluirá el viaje estas semanas- quedan a salvo, el tramo incluye estaciones tan populares como Bogatell, Llacuna, Poblenou, Selva de Mar, Maresme Fòrum, Besòs Mar, Besòs y La Pau. La mayoría de ellas da acceso a las playas, además de atender la demanda de un área con mucha movilidad por desplazamientos laborales y turísticos. El Fòrum, uno de los enclaves de ocio diurno y, en especial, nocturno potenciados por el Ayuntamiento - incluso como alternativa para descongestionar las fiestas de Gràcia-, se encuentra en medio de esta intervención casi de orfebrería si se valoran las diversas soluciones ensayadas que han sido descartadas.
Estos trabajos, que tienen un coste total algo por encima de los siete millones de euros, se iniciaron a principios de año. Sólo se realizaban en horario nocturno, una vez concluido el servicio, puesto que estaban circunscritos exclusivamente a las estaciones de Bogatell, Llacuna, Poblenou y Selva de Mar, que es el tramo concreto en el que se lleva a cabo esta reforma. Una afectación tan centrada en las cavernas y en horario after hours hacía que en lo único que se podía percibir este proceso de rehabilitación era en la velocidad de los trenes. Los convoyes reducían la marcha cuando pasaban por esas cuatro estaciones.
Pero ahora, a partir del próximo martes, llega el momento de atacar el túnel que enlaza entre ellas. Esta nueva situación hace inviable que las obras se desarrollen exclusivamente en horario nocturno. El corte del servicio se prolonga, por razones técnicas, a la parada anterior y a las posteriores del tramo en cuestión puesto que los inconvenientes que se crearían a los usuarios por bajar, subir a un autobús y volver al metro serían muchos más que la alternativa adoptada por TMB de estirar la interrupción hasta el final, hasta La Pau.
Los trabajos consisten en levantar un tramo doble de vía de 2,4 kilómetros y sustituir las traviesas, que, además, dejarán de tener unas sujeciones rígidas y pondrán otras con enganches elásticos para amortiguar el impacto. También se reducirán las distancias entre traviesas, que pasará de 65 a 50 centímetros, se cambiarán los raíles por otros más pesados y se renovará el balasto. El operativo organizado para este acondicionamiento permitirá combatir las filtraciones de agua.
El hecho de que la línea discurre a poca profundidad y de que está cerca del mar son dos factores de gran influencia en estas filtraciones. La solución consiste en colocar un filtro geotextil que impermeabilizará la base del túnel, se reparará el sistema de drenaje y se construirán canalizaciones de evacuación.
Pero los problemas no son sólo de infraestructura. La antigüedad del material móvil que circula por la L4, que tiene 30 años, acrecienta el nivel de las vibraciones. La incorporación de 15 trenes de la serie 2100, procedentes de la L2, fabricados a finales de los 90 y que tienen menor fricción sobre las vías, contribuirá a reducir aún más estas molestias.
Hace años que los vecinos se quejan de estas perturbaciones. Algunos lo hacen desde que el suburbano llegó a esta zona, hace tres décadas. Y no sólo han protestado por las vibraciones. También lo han hecho por la aparición de grietas, extremo que TMB y la Conselleria de Política Territorial niegan que tenga relación con el paso del metro.
La solución tiene su historia. Antes de la que se está aplicando se probaron otros cuatro sistemas para reducir las vibraciones. En julio del 2004, TMB encargó un estudio a la Universitat Politècnica de Catalunya que confirmó que en los 2,4 kilómetros afectados se superaban los límites de vibraciones fijados por la ley. Entonces se decidió instalar unas suspensiones especiales entre los raíles y las traviesas de madera para amortiguar el contacto entre ambas. No funcionó.
La siguiente prueba consistió en combinar estas suspensiones con la reducción de la velocidad de circulación de los trenes a su paso por la zona crítica. Tampoco tuvo éxito. En febrero del 2005 se experimentó el tercer sistema, consistente en algo tan sorprendente como comprobar que todas las ruedas de los metros eran realmente redondas y que todas las vías por las que pasaban eran realmente planas. Es decir, que ni unas ni otras estuviesen desgastadas por los elevados niveles de fricción que se producen por la circulación de los convoyes. Nuevo fracaso. Entonces se optó por un sistema - el cuarto- mucho más complejo y costoso consistente en desmontar toda la vía y poner una manta elástica aislante debajo de los raíles. La operación se probó en un tramo de cien metros pero se descartó. Descubrieron que el material empleado era inflamable.
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Em sembla que no nomes no cau en picat sino que augmenta el nombre de viatgers. Per tant, en el cas de la L4 potser tenien que haver fet una excepcio i no fer les a l'estiu.George85 wrote:Es que tinc la impresió que la L4 deu ser la única que no deu caure en picat al mes d'agost i m'agradaria comprovar-ho.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
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Xifres no són iguals a xifres
Però potser la majoria dels usuaris estivals no tenen tanta pressa com els que agafen el metro la resta de l'any i, per tant, assumiran amb més naturalitat el tall de la línia.Ecomobisostrans wrote:Em sembla que no nomes no cau en picat sino que augmenta el nombre de viatgers. Per tant, en el cas de la L4 potser tenien que haver fet una excepcio i no fer les a l'estiu.George85 wrote:Es que tinc la impresió que la L4 deu ser la única que no deu caure en picat al mes d'agost i m'agradaria comprovar-ho.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
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Re: Xifres no són iguals a xifres
Aixo es cosa de cada usuari. S'ha de donar preferència als trajectes amb mes usuaris, vagin pel motiu que vagin.
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Re: Xifres no són iguals a xifres
Doncs t'ho faré veure d'una manera diferent:Ecomobisostrans wrote:Aixo es cosa de cada usuari. S'ha de donar preferència als trajectes amb mes usuaris, vagin pel motiu que vagin.
A tu, què t'empiparia més? Arribar una hora tard a la platja o una hora tard a la feina o a classe? O, preguntat d'una altra manera: no t'importaria llevar-te a les 9 en lloc de les 10 per anar a la platja, però força més a les 6 en lloc de les 7 per anar a treballar o a classe, veritat?
Doncs a això em referia. Les persones i, en general, els éssers vius (això ho hauria d'entendre un apologista de la sostenibilitat i la protecció ambiental com tu) no són simples xifres, hi ha motivacions rere tot el que fan o deixen de fer. I aquestes tenen un pes molt important.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
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Tots dos teniu una part de raó.
Per una banda, a nivell personal sempre és més emprenyador trobar-se amb dificultats (o molèsties) de transport quan tens un compromís ineludible (feina, reunions, estudis, etc.) que quan es tracta d'un viatge diguem motivat per l'oci. Val a dir, però, que aquí influeixen més les conseqüències negatives d'arribar tard als primers, que les ganes reals d'estar a la feina o universitat a l'estiu, je je...
Per una altra, el turisme (i els desplaçaments que necessitin fer) no és pas un assumpte per fer broma, a Barcelona. Ho volguem o no, vivim en bona part d'ells. Potser no cadascú de nosaltres directament, però sí a nivell de ciutat, país i Estat. I estem parlant d'un servei públic, no pas d'un transport lúdic com els telefèrics o el Bus Turístic (tot i que, aquest últim, si contribueix a que el turista se senti més còmode i tingui més ganes de venir a Barcelona, no sé fins a quin punt no és una mena de servei públic; ja m'enteneu)
De fet, quan viatgem per Europa, a l'estiu (jo ho faré a diverses ciutats durant l'agost) no estem pensant en que som turistes i ens és igual perdre 20 o 30 minuts de tant en tant, perquè estem de vacances. Arribem allà i volem un servei públic en les millors condicions possibles. Aquí juga l' "egoïsme" i canvien les prioritats, lògicament.
Tot i això, no sé fins a quin punt podria haver-hi un mes (dos mesos en aquest cas) millors que el juliol i l'agost per tancar la L4. No se m'acudeix cap. Setembre i octubre? Us imagineu que us tanquen el Metro just a l'inici del curs escolar? Novembre i desembre? Amb el Nadal pel mig? (i no es val proposar "el·liminar el Nadal" perquè les seves festes al carrer destorben el transport públic!) Gener i febrer? que és quan fa més fred i és més desagradable haver d'esperar un bus al carrer. Primavera, potser?
Per una banda, a nivell personal sempre és més emprenyador trobar-se amb dificultats (o molèsties) de transport quan tens un compromís ineludible (feina, reunions, estudis, etc.) que quan es tracta d'un viatge diguem motivat per l'oci. Val a dir, però, que aquí influeixen més les conseqüències negatives d'arribar tard als primers, que les ganes reals d'estar a la feina o universitat a l'estiu, je je...
Per una altra, el turisme (i els desplaçaments que necessitin fer) no és pas un assumpte per fer broma, a Barcelona. Ho volguem o no, vivim en bona part d'ells. Potser no cadascú de nosaltres directament, però sí a nivell de ciutat, país i Estat. I estem parlant d'un servei públic, no pas d'un transport lúdic com els telefèrics o el Bus Turístic (tot i que, aquest últim, si contribueix a que el turista se senti més còmode i tingui més ganes de venir a Barcelona, no sé fins a quin punt no és una mena de servei públic; ja m'enteneu)
De fet, quan viatgem per Europa, a l'estiu (jo ho faré a diverses ciutats durant l'agost) no estem pensant en que som turistes i ens és igual perdre 20 o 30 minuts de tant en tant, perquè estem de vacances. Arribem allà i volem un servei públic en les millors condicions possibles. Aquí juga l' "egoïsme" i canvien les prioritats, lògicament.
Tot i això, no sé fins a quin punt podria haver-hi un mes (dos mesos en aquest cas) millors que el juliol i l'agost per tancar la L4. No se m'acudeix cap. Setembre i octubre? Us imagineu que us tanquen el Metro just a l'inici del curs escolar? Novembre i desembre? Amb el Nadal pel mig? (i no es val proposar "el·liminar el Nadal" perquè les seves festes al carrer destorben el transport públic!) Gener i febrer? que és quan fa més fred i és més desagradable haver d'esperar un bus al carrer. Primavera, potser?
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Turistes i les platges afectades
Parlant, precisament, del turisme, segur que hi ha molts més turistes que van a la platja de St. Sebastià, la Barceloneta i el Pg. Marítim que no pas al Bogatell, la Mar Bella i la Nova Mar Bella. A més, aquest últim tram és precisament on el metro passa a tres o quatre illes de distància, i el xino-xanero (expressió prestada del fil iniciat per la Metring ) no és una espècie que abundi massa. En canvi, el Bus Turístic sí que els hi deixa ben a prop. Per tant, no crec que el turista forani que vulgui anar a la platja en quedi massa afectat. Crec que, pel que fa a aquest aspecte, podem quedar tranquils.Fran-Ikarus wrote:Per una altra, el turisme (i els desplaçaments que necessitin fer) no és pas un assumpte per fer broma, a Barcelona. Ho volguem o no, vivim en bona part d'ells. Potser no cadascú de nosaltres directament, però sí a nivell de ciutat, país i Estat. I estem parlant d'un servei públic, no pas d'un transport lúdic com els telefèrics o el Bus Turístic (tot i que, aquest últim, si contribueix a que el turista se senti més còmode i tingui més ganes de venir a Barcelona, no sé fins a quin punt no és una mena de servei públic; ja m'enteneu)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
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Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo prenc regularment la L4 a l'estiu (coses de tenir la T-Jove ), i a part del tram Passeig de Gràcia-Barceloneta, on tots els guiris s'amuntonen de manera inútil com sardines als 2 cotxes costat La Pau (la resta van buits!) la resta de trams els trens van més aviat buits. Fins i tot en determinats moments la Vallesana a l'Agost porta més gent!
21/6/2007 10:05 h OBRES A LA LÍNIA 4, GROGA
Vuit estacions del metro de Barcelona que porten a la platja estaran fora de servei tot l'estiu
1. • El tram de Ciutadella-Vila Olímpica a La Pau estarà tancat des del 26 de juny fins al 27 d'agost
EFE
BARCELONA
Vuit estacions de la línia 4, groga, del metro de Barcelona, la majoria de les quals porten a les platges, quedaran sense servei entre els dies 26 de juny i 27 d'agost per fer unes obres que permetin eliminar les vibracions que es registren.
Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han informat que el tram de la línia 4 afectat per les obres serà el comprès entre les estacions Ciutadella-Vila Olímpica i La Pau, que estarà tancat dos mesos.
Informació als usuaris
Les estacions afectades són les de Bogatell, Llacuna, Poblenou, Selva de Mar, El Maresme-Fòrum, Besòs Mar, Besòs i La Pau, la majoria de les quals faciliten l'accés a les platges de Barcelona, a més del districte tecnològic del 22 @ i la zona del Fòrum.
Segons s'informa per megafonia als usuaris, el transport dels passatgers serà realitzat per un servei d'autobusos que tindran el mateix horari que el metro.
ElPeriodico.cat
Vuit estacions del metro de Barcelona que porten a la platja estaran fora de servei tot l'estiu
1. • El tram de Ciutadella-Vila Olímpica a La Pau estarà tancat des del 26 de juny fins al 27 d'agost
EFE
BARCELONA
Vuit estacions de la línia 4, groga, del metro de Barcelona, la majoria de les quals porten a les platges, quedaran sense servei entre els dies 26 de juny i 27 d'agost per fer unes obres que permetin eliminar les vibracions que es registren.
Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han informat que el tram de la línia 4 afectat per les obres serà el comprès entre les estacions Ciutadella-Vila Olímpica i La Pau, que estarà tancat dos mesos.
Informació als usuaris
Les estacions afectades són les de Bogatell, Llacuna, Poblenou, Selva de Mar, El Maresme-Fòrum, Besòs Mar, Besòs i La Pau, la majoria de les quals faciliten l'accés a les platges de Barcelona, a més del districte tecnològic del 22 @ i la zona del Fòrum.
Segons s'informa per megafonia als usuaris, el transport dels passatgers serà realitzat per un servei d'autobusos que tindran el mateix horari que el metro.
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