Page 2 of 2
Posted: Sunday 01/07/2007 19:39
by 252-071
Sempre abaix
Posted: Tuesday 09/10/2007 2:25
by FGC
Us imagineu una 450 a FGC?????????
fora problemes a provença, autònoma....apretujones...
Pues ala, a currar, a veure qui ho aconsegueix portar a terme!!!!
Posted: Tuesday 09/10/2007 9:14
by Trenscat
FGC wrote:Us imagineu una 450 a FGC?????????
fora problemes a provença, autònoma....apretujones...
Pues ala, a currar, a veure qui ho aconsegueix portar a terme!!!!
Al llibre de'n Carles Salmerón "El tren del Vallès" sé que sortia un dibuix de projecte d'un remolc de dos pisos per acoblar als automotors 400 "Granota". La veritat és que hauria sigut molt interessant veure-ho però no crec que sigui la solució per a la línia ja que el temps d'entrada i sortida dels viatgers seria excessivament llarg.
Temps de viatge més llargs...
Posted: Tuesday 09/10/2007 19:21
by JaMiRo!
FGC wrote:fora problemes a provença, autònoma....apretujones...
Segurament la comoditat augmentaria moltíssim, però com apunta el Bernat els temps de càrrega i descàrrega de passatgers creixerien moltíssim i això afectaria els temps de viatge i les freqüències una barbaritat.
Posted: Tuesday 09/10/2007 23:14
by FGC
Potser si, però en podem sortir de dubtes facilment, només cal agafar un cronòmetre i mesurar que triga en descarregar-se completament una 450 "playera" (evidentment a l'estiu) al apeadero de castelldefels o sitges i fer el mateix amb una 112 a rubi, terrassa o sabadell rambla (no val pl.catalunya perque ja ve descarregat a provença de baixada). També cal tindre en compte que aquest temps "tremendos" es donen en comptades estacions, doncs no crec que es descarregui res al baixador de vallvidrera!!!
Posted: Wednesday 10/10/2007 9:39
by Platanito
FGC wrote:També cal tindre en compte que aquest temps "tremendos" es donen en comptades estacions, doncs no crec que es descarregui res al baixador de vallvidrera!!!
Doncs els diumenges al matí, entre caminants i ciclistes...
Posted: Wednesday 10/10/2007 9:51
by Mortadel·lo
a dalt o a baix...i pel davant o pel darrera?
em refereixo a per quina porta entreu a les 450
Val, però...
Posted: Wednesday 10/10/2007 19:21
by JaMiRo!
FGC wrote:També cal tindre en compte que aquest temps "tremendos" es donen en comptades estacions, doncs no crec que es descarregui res al baixador de vallvidrera!!!
A veure, per molt que només sigui una estació, tingues en compte que tots els trens que venen "darrere" del que es tira a l'estació carregant i descarregant bastant de temps es veuran afectats, amb el que ja tens tota la línia afectada...
Posted: Thursday 11/10/2007 0:44
by FGC
Bé, com totes les coses cuan son noves, de ben segur que hi haurien problemes "de ajuste",pero cuan el ciclista de torn es trobés dues vegades seguides que no pot baixar del tren a peu del funicular, ja veurieu com s'espavila un altre dia per encertalar-la a la primera, el mateix amb les iaies, després d'unes cuantes passejades "extra" també s'aixecarien abans per estar a la porta per sortir.....
Posted: Thursday 11/10/2007 7:59
by Estrella_de_Galicia
FGC wrote:..s'aixecarien abans per estar a la porta per sortir.....
Aixo em sona perque per exemple abans d'entrar al tunel (entre les fonts i terrassa-rambla, la gent ja s'aixeca per per estar els primers a la sortida, no entenc aquesta mania peró si encara falten dos minuts per arriba a terrassa, sembla que es com si fos una cursa per sortir, mai entendré aquesta mania de la gent...
bueno, tornant al tema original, jo en 450 prefereixo les portes, com no m'agrada estar asegut perque són incomodes les 450, almenys veig el pasisatge.
Posted: Thursday 11/10/2007 10:23
by Trenscat
Estrella_de_Galicia wrote:FGC wrote:..s'aixecarien abans per estar a la porta per sortir.....
Aixo em sona perque per exemple abans d'entrar al tunel (entre les fonts i terrassa-rambla, la gent ja s'aixeca per per estar els primers a la sortida, no entenc aquesta mania peró si encara falten dos minuts per arriba a terrassa, sembla que es com si fos una cursa per sortir, mai entendré aquesta mania de la gent...
bueno, tornant al tema original, jo en 450 prefereixo les portes, com no m'agrada estar asegut perque són incomodes les 450, almenys veig el pasisatge.
Hi ha gent que s'aixeca tot just sortir de Les Fonts el tren! Ara que jo reconec que em solc aixecar abans d'entrar al túnel perquè si no no acabes mai de sortir de l'estació
Posted: Thursday 11/10/2007 20:17
by FGC
Inclús es podria fer un decorat fals enmig del tunel abans d'arribar a l'estació per a que la plebe s'aixequi a correcuita pensant que ja hi son!!!!
així quan arribi a l'andana ja està tothom bien "apretujao" a la porta!!
Posted: Thursday 11/10/2007 20:42
by Túnels del Garraf
Jo que agafo les 450/451 dia sí, dia també he votat a dalt, sempre que puc intento a dalt i costat mar, més que res per poder veure bé les obres de la LAV entre El Prat i Bellvitge, al tram que va en superfície. Quan no puc anar a dalt, vaig abaix, però sempre costat mar.
Encara que el més usual últimament és 450 o 451 en doble, sempre m'emociono
quan ve una 450, no sé perquè, però això de que sigui tot el tren continu, tan llarg com és i que hi càpiga tanta gent m'agrada molt.
Recomano a tothom que es posi al costat mar de l'últim cotxe mirant cap a davant o d'esquenes al primer vagó, costat mar també per poder veure per la finestra l'altre extrem del tren a la corba de la Torrassa... No té preu!!
Jo prefereixo anar "apretujat" però assegut a un seient que no quedar-me a les plataformes d'accès o a les escales. Ahir mateix van posar una 451
en simple al tren que passa per Sants a les 15.06 direcció SVC. Vaig entrar, vaig veure que no podia passra de les plataformes d'accès, ja saturades i vaig tornar a baixar. Resultat? Esperar 5 minuts i agafar una doble de 447 amb destinació Vilanova quasi bé buida. També em fa molta gràcia asseure als seients que estan distribuïts paral·lels a les finestres, com els dels 5000-6000-9000 del metro, una mica de varietat ja va bé!
El que és molt curiós és que a la R2 quasi no hi ha 447! Tot són 440R, 450 o 451.
Posted: Friday 12/10/2007 17:54
by entfe001
Bah, res com els temps de càrrega i descàrrega de les 448R quan paren a Girona... jo no m'aixeco del seient fins que el tren porta una estona aturat a l'estació. M'és igual ser l'últim en baixar les escales, gairebé ho prefereixo perquè ningú t'empenta.