Page 2 of 3

Posted: Friday 20/07/2007 11:53
by oscar440
Trenscat wrote:Teòricament necessites autorització però a la majoria de llocs no et diuen res... Només a l'estació de La Marina i a Mercat ens van venir a dir alguna cosa, en el primer cas amb bastanta mala bava i educació per cert >:(
On puc aconseguir aquesta autorització?
Salutacions.

Posted: Friday 20/07/2007 18:53
by wefer
oscar440 wrote:On puc aconseguir aquesta autorització?
Salutacions.
A mi també m'interessa molt aquesta autorització, ja que aquest agost seré per allà fent alguna que altra foto.

Posted: Tuesday 24/07/2007 17:42
by oscar440
wefer wrote:
oscar440 wrote:On puc aconseguir aquesta autorització?
Salutacions.
A mi també m'interessa molt aquesta autorització, ja que aquest agost seré per allà fent alguna que altra foto.
Bernat...ens podries dir on demanar aquesta autorització, si es pot fer per mail, o bé a les oficines de FGV de València, no sigui que a l´agost tanquin i no ens puguin fer l´autorització...gràcies!!!... ;) :!:

Salutacions.

Posted: Tuesday 24/07/2007 19:13
by Trenscat
La veritat és que qui sap on aconseguir l'autorització és en liniadelripollés :P Jo només vaig fer de comparsa xD

Posted: Friday 27/07/2007 17:34
by Trenscat
A partir de dilluns que ve els tren-tram allarguen el seu recorregut des de El Campello fins a Creueta. Així, l'enllaç entre els tramvies i els trens passarà a fer-se a Creueta. Els MAN només faran el tram Dénia-Creueta i els tren-tram faran Creueta-Mercat. Els tren-trams seran semidirectes i pararan a Creueta, La Vila Joiosa, Paradís, Venta Lanuza, El Campello, Lucentum, La Isleta, MARQ i Mercat. Entre Mercat i Venta Lanuza circularan tramvies amb parada a totes les estacions i baixadors del seu recorregut, segurament servits pels tramvies Bombardier.

Total, que en poc més d'un mes que vaig estar amb en liniadelripollés a la línia ja han posat en servei la línia a Av.Naciones i els tramvies finalitzen a Creueta. Per Tranvia Portal diuen que com que ara els MAN faran un recorregut més curt mantenint les mateixes freqüències, és possible que retirin els MAN no reformats... :roll:

Posted: Sunday 19/08/2007 10:50
by tonitram
La línia 4 del tram d'Alacant va desde la Porta de la Mar fins l'Avinguda de les Nacions al barri del Cap de l'Horta. EL ramal comença a la parada de Lucentum ( L3 ) i té les següents parades: Miriam Blasco, Sergio Cardell, Trident i Av. Nacions. De moment la frequencia és de 30 minuts i ja hi han hagut els primers problemes. La gent està indignada perquè per arribar al centre de la ciutat, estació de Mercat cal fer transbordament. FGV manté en servei el ramal de Porta de la Mar amb la L4 de manera que tots els usuaris del barri (uns 30.000 aproximadament) han de transbordar a Lucentum o La Isleta.

Posted: Sunday 19/08/2007 10:56
by metring
Hola, tonitram, benvingut i gràcies per la teva aportació! :D

Posted: Sunday 19/08/2007 10:59
by tonitram
Trenscat wrote:A partir de dilluns que ve els tren-tram allarguen el seu recorregut des de El Campello fins a Creueta. Així, l'enllaç entre els tramvies i els trens passarà a fer-se a Creueta. Els MAN només faran el tram Dénia-Creueta i els tren-tram faran Creueta-Mercat. Els tren-trams seran semidirectes i pararan a Creueta, La Vila Joiosa, Paradís, Venta Lanuza, El Campello, Lucentum, La Isleta, MARQ i Mercat. Entre Mercat i Venta Lanuza circularan tramvies amb parada a totes les estacions i baixadors del seu recorregut, segurament servits pels tramvies Bombardier.

Total, que en poc més d'un mes que vaig estar amb en liniadelripollés a la línia ja han posat en servei la línia a Av.Naciones i els tramvies finalitzen a Creueta. Per Tranvia Portal diuen que com que ara els MAN faran un recorregut més curt mantenint les mateixes freqüències, és possible que retirin els MAN no reformats... :roll:
Ahir vaig viatjar entre Mercat i Lucentum amb un tren de la Línia 3 que anava fins Venta Lanuza amb material tren-tram. Sembla que estan utilitzxant tant els tren-tram com el material de Bombardier. Un tren-tram descarrilà divendres a l'entrada dels tallers a El Campello. Va ser portada a tot color del diari Información d'ací d'Alacant.

Posted: Saturday 25/08/2007 12:30
by oscar440
oscar440 wrote:
Trenscat wrote:Teòricament necessites autorització però a la majoria de llocs no et diuen res... Només a l'estació de La Marina i a Mercat ens van venir a dir alguna cosa, en el primer cas amb bastanta mala bava i educació per cert >:(
On puc aconseguir aquesta autorització?
Salutacions.
Després de recórrer tota la linia, nomès em van dir que no es podien fer fotos a l´estació de Mercado (Alacant). A Benidorm hi ha vigilància privada, però no diuen res pel tema de les fotos, la seva funció es més la de vigilància dels automotors que deixen allà estacionats.

Salutacions.

Posted: Thursday 30/08/2007 18:37
by oscar440
Trenscat wrote:A partir de dilluns que ve els tren-tram allarguen el seu recorregut des de El Campello fins a Creueta. Així, l'enllaç entre els tramvies i els trens passarà a fer-se a Creueta. Els MAN només faran el tram Dénia-Creueta i els tren-tram faran Creueta-Mercat. Els tren-trams seran semidirectes i pararan a Creueta, La Vila Joiosa, Paradís, Venta Lanuza, El Campello, Lucentum, La Isleta, MARQ i Mercat. Entre Mercat i Venta Lanuza circularan tramvies amb parada a totes les estacions i baixadors del seu recorregut, segurament servits pels tramvies Bombardier.

Total, que en poc més d'un mes que vaig estar amb en liniadelripollés a la línia ja han posat en servei la línia a Av.Naciones i els tramvies finalitzen a Creueta. Per Tranvia Portal diuen que com que ara els MAN faran un recorregut més curt mantenint les mateixes freqüències, és possible que retirin els MAN no reformats... :roll:
Estació de Creueta (Vila Joiosa):

Image

Els dos MAN 2300 (2307-2310, i 2311-2312); encara funcionen:

Image

Salutacions.

Posted: Friday 31/08/2007 9:03
by Trenscat
Bones fotos Òscar.

M'alegra saber que encara funcionen els dos MAN antics. De tota manera no han canviat les freqüències de pas entre Creueta i Dénia oi?

Posted: Saturday 01/09/2007 11:53
by oscar440
Trenscat wrote:Bones fotos Òscar.

M'alegra saber que encara funcionen els dos MAN antics. De tota manera no han canviat les freqüències de pas entre Creueta i Dénia oi?
Gràcies. Les freqüencies de pas entre Creueta i Dénia són les mateixes que abans, nomès camvia el servei TRAM que és semiderecte desde Mercado fins a Creueta, mantenint també els mateixos horaris, que moltes vegades no es poden complir, amb retards mitjans de 15-20 minuts.

Salutacions.

Re: Línia Dénia-Mercado FGV

Posted: Sunday 29/06/2008 14:41
by andoba
Acabe de registrar-me a la web per a poder respondre a aquest fil... M'apena molt que canvien els trens de la línia Alacant-Dènia, sóc de València però he pujat en aquests trens un parell de cops i era veritablement una experiència, potser a vosaltres que sou d'allà vos parega una tonteria però per a mí almenys, acostumat a agafar el metro i els tranvies doncs va ser bonic, es nota que té personalitat.

M'ha fet gràcia veure el tramvia blanc de la línia 6 en Alacant. :)

Re: Línia Dénia-Mercado FGV

Posted: Tuesday 07/07/2009 14:30
by canalcole
Mario Flores anuncia la electrificación del TRAM Benidorm-Altea para 2010

BEGOÑA ARIJA
El conseller de Infraestructuras y Transportes, Mario Flores, visitó ayer la Partida del Planet de Altea para supervisar las obras de electrificación y desdoblamiento de la línea del TRAM que transcurre de Benidorm-Altea, pasando también por L'Alfàs del Pi.
A esta cita acudieron los tres alcaldes de los municipios implicados, a quienes Flores agradeció su colaboración. El conseller señaló que las obras “van a buen ritmo” y anunció que “en la primavera del año que viene ya se podrá disponer de la electrificación hasta Altea”.
Mario Flores indicó que estas obras de renovación y electrificación de la línea, que en el caso de Benidorm a Altea afectan a un total de 8,9 kilómetros de vía, suponen un importante esfuerzo inversor para la Generalitat Valenciana. Si bien la electrificación del tramo mencionado asciende a unos 18 millones de euros, según apuntó Flores, “todo el tramo de La Marina cuenta con una inversión de 100 millones y los futuros desdoblamientos supondrán 60 millones más”.
Asimismo, el conseller de Transportes señaló que la mejora en la eficacia y agilidad de la nueva red TRAM de la provincia ha incrementado el número de usuarios, consiguiendo el objetivo de fomentar el transporte público y ganar así en sostenibilidad medioambiental. “Los usuarios de Benidorm se han incrementado en este último año en un 70% con más de 250.000 viajeros, lo que sitúa a Benidorm como la segunda estación, tras la del Mercado de Alicante, en número de usuarios”.
Según indicó Flores, los municipios de Benidorm, L'Alfàs y Altea comunicarán en menos de una hora con la Estación de RENFE de Alicante, y Flores confía en que pronto también pueda hacerlo con el futuro AVE.

TRANVÍA URBANO EN BENIDORM
El alcalde de Benidorm, Manuel Pérez Fenoll, cobró especial protagonismo, ya que en esta localidad será donde primero llegue el tranvía urbano, una actuación prevista a medio plazo para la que ya se han dado los primeros pasos para su implantación con la firma de un primer convenio entre Ayuntamiento y Conselleria, por el que se realizará un estudio para su trazado.
De momento, el trazo posible que se baraja es el que transcurriría desde la estación intermodal, ubicada en la estación de autobuses, por el Plan Armanello y conectando desde el Rincón de Loix por el centro urbano hasta llegar a la Plaza Triangular.
No obstante, Fenoll puntualizó que lo importante es que en un futuro también se comunique con los pueblos de la Comarca. “Si somos inteligentes lo que tenemos que hacer es Comarca y unirnos todos los pueblos para mejorar en infraestructuras y ser más atractivos y más competitivos turísticamente”.
El alcalde de Benidorm agradeció a la Conselleria de Transportes la “rapidez” en la mejora de la red ferroviaria y ha instado al Gobierno Central a que se acompañe con una mejora también de las carreteras, dando luz verde a la Variante de Altea.
Por último, Fenoll manifestó que la implantación del tranvía y su incorporación al centro urbano, podría ser una oportunidad clave para que se pueda desarrollar la tan esperada renovación de la Avenida Mediterraneo.
Vicente Arques, primer edil alfasino, mostró también su satisfacción ante esta renovación en la red TRAM, que contemplan diversas actuaciones en l’Alfàs entre las que destacan la creación de un ‘park & ride’, aparcamiento para vehículos particulares.

http://www.radiosirena.es/modules.php?n ... &sid=10563

Re: Línia Dénia-Mercado FGV

Posted: Friday 24/07/2009 18:04
by 437.001
andoba wrote:Acabe de registrar-me a la web per a poder respondre a aquest fil... M'apena molt que canvien els trens de la línia Alacant-Dènia, sóc de València però he pujat en aquests trens un parell de cops i era veritablement una experiència, potser a vosaltres que sou d'allà vos parega una tonteria però per a mí almenys, acostumat a agafar el metro i els tranvies doncs va ser bonic, es nota que té personalitat.

M'ha fet gràcia veure el tramvia blanc de la línia 6 en Alacant. :)
Doncs mira a mí que sóc de Tarragona però el meu besavi treballava al Carcaixent-Dénia.
Els MAN són mítics. Però s´ha de reconèixer que amb el temps i per a l´ús que pot tenir esta línia estan desfassats.

Re: Línia Dénia-Mercado FGV

Posted: Friday 24/07/2009 18:07
by BB9200
M'agradaria que amb bon estat (el museu d'Azpeitia...) es conservessin almenys 1 dels 2 únics mans que queden en estat quasi original (si no s'han retirat i desguassat ja).

Re: Línia Dénia-Mercado FGV

Posted: Saturday 25/07/2009 16:09
by davida
El passat mes d'abril del 2009 hi havien 2009 2 Mans sense la última reforma, amb la caixa original.
Aleshores nomes circulaven esporadicament davant la falta de material. A finals d'abril tinc la certessa que encara circulaven puntualment en servei comercial.

Re: Línia Dénia-Mercado FGV

Posted: Monday 27/07/2009 17:29
by BB9200
Gràcies.
Tenia entès que van estar apartats un cert temps fins que als tallers de la Marina, juntament amb els cotxes del Limón Exprés, els van passar una revisió de pintura, interior... D'això fa poc, deu ser per el mes de Febrer que ho van fer. Encara així, dubto que durin massa.

Re:

Posted: Sunday 13/09/2009 4:02
by Jordi Freixas
Guigui wrote:
Mako448 wrote:A Dènia és construiria una nova estació(on he llegit que serà de l'AVE també!!!!)

[...]

I lo mijor de tot;volen fer un AVE València-Terra Mítica per la costa :)!!!
Quin serà el següent invent ferroviari, eixit d'una ment pseudo-pensadora política? L'Ave-Tram? L'Ave-Crem (AVE-Cremallera)?

:boig
Ja posats projectem també parada de l'AVE a Montserrat i a Núria xD; Monterrat Intermodal, i Núria Pirineus :riure :riure :riure

Re:

Posted: Sunday 13/09/2009 4:12
by Jordi Freixas
oscar440 wrote:
Trenscat wrote:A partir de dilluns que ve els tren-tram allarguen el seu recorregut des de El Campello fins a Creueta. Així, l'enllaç entre els tramvies i els trens passarà a fer-se a Creueta. Els MAN només faran el tram Dénia-Creueta i els tren-tram faran Creueta-Mercat. Els tren-trams seran semidirectes i pararan a Creueta, La Vila Joiosa, Paradís, Venta Lanuza, El Campello, Lucentum, La Isleta, MARQ i Mercat. Entre Mercat i Venta Lanuza circularan tramvies amb parada a totes les estacions i baixadors del seu recorregut, segurament servits pels tramvies Bombardier.

Total, que en poc més d'un mes que vaig estar amb en liniadelripollés a la línia ja han posat en servei la línia a Av.Naciones i els tramvies finalitzen a Creueta. Per Tranvia Portal diuen que com que ara els MAN faran un recorregut més curt mantenint les mateixes freqüències, és possible que retirin els MAN no reformats... :roll:
Estació de Creueta (Vila Joiosa):

Image

Els dos MAN 2300 (2307-2310, i 2311-2312); encara funcionen:

Image

Salutacions.
Jo tinc un dubte. Què passarà amb els MAN reformats un cop tota la línia estigui electrificada?