Page 2 of 5
Posted: Thursday 02/08/2007 22:02
by U-Bahn
entfe001 wrote:LV wrote:Los sábados, el servicio combinado de metro y bus especial, será interrumpido durante toda la noche, como en toda la red.
Suposo* que volia dir
ininterrumpido.
*Suposo, o almenys espero, ja que els periodistes...ja sabem com són.
Posted: Saturday 04/08/2007 13:59
by trainman
04/08/2007 10.54
Barcelonès // Barcelona
Tallen la línia 1 del metro entre les estacions de Santa Eulàlia i Plaça de Sants fins al 2 de setembre
A partir d'avui i fins al 2 de setembre el servei de metro de la línia 1 de Barcelona estarà tallat entre les estacions de Santa Eulàlia i Plaça de Sants per obres de millora. El tram afectat es cobrirà amb un servei especial d'autobusos que tindran una freqüència de pas similar a la del metro. Els treballs que es faran durant aquest temps serviran per remodelar l'estació de Mercat Nou i per cobrir les vies de cara a l'arribada del TGV a Sants. Aquest tram se suma al de la línia 4, que també es cobreix amb autobusos entre Ciutadella i La Pau per obres fins al 26 d'agost.
TMB recomana als usuaris que viatgin del centre de Barcelona en direcció a Hospital Bellvitge, a l'Hospitalet, que baixin a Plaça Espanya i agafin l'autobús especial fins a Santa Eulàlia on podran enllaçar de nou en aquesta parada amb el metro. Els viatgers que es dirigeixin des de l'Hospitalet cap a Fondo hauran de fer el camí a l'inversa.
En canvi, als usuaris de la parada Mercat Nou, una estació que està en obres des del 6 de juliol, se'ls aconsella desplaçar-se a peu fins a Santa Eulàlia o Plaça de Sants, ja que l'autobús llançadora no podrà accedir a aquesta parada a causa de la configuració dels carrers.
El trajecte complet de la línia 1 està garantit fins a les onze de la nit els dies laborables, diumenges i festius, i fins a la 1 de la matinada els divendres. Els dissabtes, el servei combinat de metro i bus especial, serà ininterromput durant tota la nit, com la resta de la xarxa metropolitana.
Des del 12 de juliol es venien fent talls nocturns de diumenge a divendres en aquest mateix tram per facilitar la realització de les obres de cobertura de vies i construcció de la nova estació de Mercat Nou.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=209143
El Mercat de Calaf
Posted: Sunday 05/08/2007 9:13
by metring
De EPC:
El corte en la L-1 genera confusión entre los usuarios
1. • El servicio especial de autobuses no se detiene en todas las paradas anuladas
DAVID PLACER
BARCELONA
El corte de metro de la L-1 entre Plaça de Sants y Santa Eulalia, que comenzó ayer, generó confusión y disgusto entre muchos usuarios. La empresa gestora del metro, Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB), puso en funcionamiento un servicio especial de autobuses que no hace paradas en todas las estaciones afectadas, sino que solo enlaza Plaça d'Espanya con Santa Eulàlia. Las interrupciones, originadas por las obras del AVE en la estación de Mercat Nou, y sus molestias durarán hasta el 2 de septiembre.
Los usuarios de metro se encontraron con que el servicio especial de autobuses no para en las estaciones de Hostafrancs, Plaça de Sants ni Mercat Nou. Esta ruta directa ocasiona que si un pasajero se quiere desplazar desde Santa Eulàlia hasta Plaça de Sants, tenga que hacer un doble recorrido: en autobús hasta Plaça d'Espanya y en metro, marcha atrás, hasta Plaça de Sants. Quizás algunos lleguen más rápido a pie.
Otro problema que encontraron muchos viajeros fue que los autobuses no se encuentran en Plaça de Sants, donde se interrumpe el metro, sino dos estaciones antes: en Plaça d'Espanya. Aunque el servicio de megafonía explicaba ayer la situación, muchos despistados continuaron su viaje hasta el final y luego tuvieron que volver. Los operarios explicaban a los usuarios que los autobuses no hacen paradas en todas las estaciones porque no caben entre las calles estrechas de la zona.
CASETAS SIN PERSONAL TMB llenó las estaciones de Santa Eulàlia y Plaça de Sants con carteles que indicaban la ubicación de los autobuses, pero en las casetas de información no había personal. Los informadores, personal subcontratado, recorrían los andenes.
La situación, que también se repitió en Santa Eulàlia, generó descontento en algunos usuarios. Jovita Soriano validó su billete en Santa Eulàlia y, cerca del andén, un informador le indicó que tenía que salir para coger el autobús. "Me lo dijeron dentro. Antes de validar el ticket lo tendrían que avisar", explicó.
Como punto positivo, los autobuses salieron con una frecuencia inferior a la del metro: entre un minuto y medio y dos minutos.
Posted: Thursday 09/08/2007 22:51
by George85
Donat que cada dia vaig fins a Espanya amb la L1 us comento com esta la cosa.
Al tren, de forma manual a Rocafor o de camí entre Rocafort i Espanya el motorista diu per megaofnia:
"Aquest tren finalitza el seu recorregut a Plaça de Sants. Per anar direcció Sta. Eulàlia -H. Bellvitge han de baixar a Espanya i agafar el servei especial d´autobusos que trobaran a la sortida de l’estació"
I 3/4 del mateix per al tren en arrivar a Sta. Eulàlia.
A Espanya hi ha tot de cartells que, de forma molt encertada, t'indiquen el camí a sortir a través de la sortida d'FGC.
A fora solen haber-hi uns 7 o 8 busos articulats al frontal dels quals posa "Servei especial L1". N'hi ha de tots els models.
Ara una mica d'inforamció:
Code: Select all
FEINERS:
entre el 4 i el 26 d’agost: 20 cotxes articulats, en trens de 2 vehicles a intervals de 3 minuts (més 4 cotxes articulats en “stand-by”, en previsió de possibles pics de demanda).
entre el 26 d’agost i el 2 de setembre: 24 cotxes articulats, en trens de 2 vehicles a intervals de 2.5 minuts (més 4 cotxes articulats en “stand-by”, en previsió de possibles pics de demanda).
DISSABTES: 16 cotxes articulats, en trens de 2 vehicles a intervals de 3,8 minuts (més 2 cotxes articulats en “stand-by”, en previsió de possibles pics de demanda).
FESTIUS: 12 cotxes articulats, en trens de 2 vehicles a intervals de 5 minuts (més 2 cotxes articulats en “stand-by”, en previsió de possibles pics de demanda).
Hi ha un protocol establert per tal de podeu fer passar trens a les cotxeres de Sta. Eulàlia. Només es pot dur a terme de Diumenge a Divendres de 22:00 a 24:00.
Posted: Friday 10/08/2007 13:14
by Danzig
A St. Eulàlia ahir hi havia un noi-informador que anava entrant als cotxes informant a la gent que el tren aniria en sentit contrari a l'habitual, ja que ara només s'està fent servir l'andana mar.
El tren circula a contravia fins arribar a Torrassa, on hi ha un canvi a pocs metres de la mateixa estació. El tren que puja espera el seu torn oportunament.
Posted: Friday 10/08/2007 13:47
by Mako448
George85 wrote:Donat que cada dia vaig fins a Espanya amb la L1 us comento com esta la cosa.
Al tren, de forma manual a Rocafor o de camí entre Rocafort i Espanya el motorista diu per megaofnia:
"Aquest tren finalitza el seu recorregut a Plaça de Sants. Per anar direcció Sta. Eulàlia -H. Bellvitge han de baixar a Espanya i agafar el servei especial d´autobusos que trobaran a la sortida de l’estació"
I 3/4 del mateix per al tren en arrivar a Sta. Eulàlia.
A Espanya hi ha tot de cartells que, de forma molt encertada, t'indiquen el camí a sortir a través de la sortida d'FGC.
A fora solen haber-hi uns 7 o 8 busos articulats al frontal dels quals posa "Servei especial L1". N'hi ha de tots els models.
Ara una mica d'inforamció:
Pels que aneu a estacions compreses entre Santa Eulàlia i Aviguda Carrilet,mès val que agafeu els FGC's fins a Aviguda Carrilet i allà la 1 fins a on calgui(Sta.Eulàlia màxim).
Per cert,a mi em sembla una mica així,que no diguin res de que els FGC sigui alternativa,i que és pugui anar amb el bitllet del metro als FGC.Passa que a FGC com són l'agost,les frequencies són una mica penoses i no val gaire la pena.
Posted: Friday 10/08/2007 15:01
by George85
Mako448 wrote:
(...)
Per cert,a mi em sembla una mica així,que no diguin res de que els FGC sigui alternativa,i que és pugui anar amb el bitllet del metro als FGC.Passa que a FGC com són l'agost,les frequencies són una mica penoses i no val gaire la pena.
FGC si que es una de les alternatives proposades per TMB.
A més TMB a l'hora de fer els càlculs per als busos, va tenir en compte que un 10% dels usuaris habituals del tram en aquest mes, optaria per agafar FGC.
Shot at 2007-08-10
Posted: Friday 10/08/2007 16:50
by Danzig
jo crec que més de la meitat de la gent s'ha passat als FGC, el bus substitutori és incòmode (massa lluny del metro) i lent
Posted: Friday 10/08/2007 17:17
by Mako448
Peró,és pot servir el bitllet del metro als FGC?
Posted: Friday 10/08/2007 17:26
by Guigui
Mako448 wrote:Peró,és pot servir el bitllet del metro als FGC?
Com tots els integrats, sí. És a dir, no hi valen els senzills (això en configuració base, però no recordo haver llegit enlloc que hagin habilitat el tram FGC Pl. Espanya-Av. Carrilet per a bitllets senzills de metro).
Posted: Saturday 11/08/2007 19:11
by entfe001
George85 wrote:
Home, és que si els bitllets de FGC no fossin vàlids per a viatjar a FGC,
apaga y vámonos
Posted: Friday 17/08/2007 10:22
by Ecomobisostrans
Ruta bus sustitución metro L1: Granvia, Av carrilet, Badal, Constitucion, Riera Blanca., Av.Carrilet, Granvia
Quin bus?
Posted: Friday 17/08/2007 12:36
by Guigui
Ecomobisostrans wrote:Ruta bus sustitución metro L1: Granvia, Av carrilet, Badal, Constitucion, Riera Blanca., Av.Carrilet, Granvia
Però parles d'un bus de línia regular? Perquè la ruta que indiques no coincideix gens amb el tram del bus especial...
Posted: Friday 17/08/2007 13:03
by Ecomobisostrans
Llavors quina ruta fa? Aquesta informació m'ha arribat a través del fòrum de la PTP, però potser el que ho ha posat s'ha equivocat.
Trajecte del bus substitutori
Posted: Friday 17/08/2007 13:24
by Guigui
La ruta exacta no la sé, però suposant que cobreix totes les estacions entre Espanya i Sta. Eulàlia, deu anar per Creu Coberta, Sants i pels carrers més o menys paral·lels a la L1/Adif fins a Sta. Eulàlia.
Posted: Friday 17/08/2007 16:06
by Trytasa Baldaquino
Nooooooooooo
no has llegit res del fil!!!!!!!!!!!!! (ni dels avisos de TMB)
L'autobús Espanya-Santa Eulàlia és directe, per la dificultat que seria resseguir tot el traçat de les estacions intermitges amb autobusos articulats.
Qui vulgui anar a aquestes estacions ha d'agafar l'autobús i després tirar enrere amb el metro.
No és això
Posted: Friday 17/08/2007 16:39
by Guigui
Trytasa Baldaquino wrote:Nooooooooooo
no has llegit res del fil!!!!!!!!!!!!! (ni dels avisos de TMB)
Ho sento!
No és que no hagi llegit el fil, és que ja fa temps que vaig fer-ho i me n'he oblidat, o et penses que cada cop que obro un fil per veure-hi els últims missatges me'l llegeixo des del començament? I l'avís de TMB que hi ha alguns missatges més amunt no explicita tota aquesta història.
Posted: Friday 17/08/2007 19:49
by Trytasa Baldaquino
No et preocupis! Era broma!
La saturació d'informació provoca aquestes coses, a vegades...
Posted: Monday 20/08/2007 12:19
by UT596001
La ruta que diu en Ecomobiosostrans (o com s'escrigue) és correcta.
Posted: Monday 20/08/2007 12:43
by Pep
George85 wrote:
Donat que cada dia vaig fins a Espanya amb la L1 us comento com esta la cosa.
Al tren, de forma manual a Rocafor o de camí entre Rocafort i Espanya el motorista diu per megaofnia:
"Aquest tren finalitza el seu recorregut a Plaça de Sants. Per anar direcció Sta. Eulàlia -H. Bellvitge han de baixar a Espanya i agafar el servei especial d´autobusos que trobaran a la sortida de l’estació"
jo ahir (diumenge) vaig agafar la L1 des d'Universitat fins a Espanya per després anar fins a St Boi, i no vaig sentir-ho pas...potser només ho deia els primers dies???o és que els festius està de vacances l'avís?
Per altra banda, EVIDENTMENT, que els bitllets de FGC han de valer! Són integrats...el que no queda clar, (i si sí que queda, corregiu-me si us plau) és que si fas L1->Espanya ->FGC Espanya -> Av.Carrilet -> L1 et marquin 2 cops o no...
Salut!