Posted: Wednesday 04/07/2007 18:58
Pues yo he leido que media distancia también, no sé si será verdad.entfe001 wrote:A banda que de moment només es traspassa Rodalies.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Pues yo he leido que media distancia también, no sé si será verdad.entfe001 wrote:A banda que de moment només es traspassa Rodalies.
sequera wrote:Veig massa excepticisme ...wefer wrote: I tot plegat veurem com queda, perquè jo encara no sé si estan parlant de traspassar la infraestructura, el poder de decisió, la gestió dels trens, o què...
Ara toca el torn de la comissió mixta, i estem en terminis per incorporar el traspàs en els pressupostos de l'Estat i la Generalitat.
Teniu en compte que traspassos més dificils hem vist. Recordeu que tots els serveis que te la Generalitat son resultat de traspas de competencies.
Des de la Sanitat (inclosos grans hospitals com el de la vall d'hebron), la Justicia, les carreteres, la educació o la seguretat.
Ja veurem com queda tot plegat. Personalment prefereixo un traspàs complert de tot el sistema , personal, material, infraestructura.....
Estaremos atentos.
http://youtube.com/watch?v=h2Fd5Qdfamg"apoyaré la reforma del estatuto de Catalunya que apruebe el parlamento de Catalunya"
Dixit José Luis Rodríguez Zapatero 13-11-03
efectivament. Lamentablement estem encara amb l'estatut del 1977.Ferry1ac1 wrote:http://youtube.com/watch?v=h2Fd5Qdfamg"apoyaré la reforma del estatuto de Catalunya que apruebe el parlamento de Catalunya"
Dixit José Luis Rodríguez Zapatero 13-11-03
JaMiRo! wrote:Hola!
Bona notícia, però estarem a l'aguait per veure si tenim una xarxa en condicions.
De moment, en matèria d'explotació ferroviària i modernització d'infraestructura la Generalitat té un notable. Suspens en la creació de noves línies, però.
Salut!
Comparat amb les dècades que haurà tardat el desdoblament fins a La Garriga, en un tram també de 30 km, casi ná...josep_serre wrote:Sí, haurà necessitat 30 anys perquè entre Martorell i Barcelona hi hagi doble via, 30 km escassos.
En aquests 30 anys, exactament quants desdoblaments de via s'han fet a Renfe? I quants d'ells s'han fet en zones urbanes? Quantes estacions noves s'han fet? Quantes millores en les freqüències?josep_serre wrote:Sí, haurà necessitat 30 anys perquè entre Martorell i Barcelona hi hagi doble via, 30 km escassos.
Mmmm... realment curiós que des del 84 pràcticament no s'hagi fet res.fantito wrote:Sense rumiar gaire, de Molins a Sat Vicenç entre el 82 i el 84, 53 Km. I de Mataró a Arenys entre 1989 i 1991, 17 Km.
fantito wrote:Sense rumiar gaire, de Molins a Sat Vicenç entre el 82 i el 84, 53 Km. I de Mataró a Arenys entre 1989 i 1991, 17 Km.wefer wrote:En aquests 30 anys, exactament quants desdoblaments de via s'han fet a Renfe?
wefer wrote:En aquests 30 anys, exactament quants desdoblaments de via s'han fet a Renfe? I quants d'ells s'han fet en zones urbanes? Quantes estacions noves s'han fet? Quantes millores en les freqüències?josep_serre wrote:Sí, haurà necessitat 30 anys perquè entre Martorell i Barcelona hi hagi doble via, 30 km escassos.
I a resultes de tot plegat, quin creixement d'usuaris hi ha hagut i quin ha sigut l'índex de millora en la qualitat del servei en general?
Clar. Van a patrullar per la comarca amb el tren de la R4...Rafa Monty wrote:Castellgalí ho seria per c*..., perque els mossos la necessiten.
Per a tota la resta... palla, palla i més palla.U-Bahn wrote:Fomento traspasará Cercanías a Cataluña, pero ni un metro de vías
(...)
"No puede ser que nos traspasen las vías y luego se caigan por falta de inversión y mantenimiento", afirmó un dirigente del Gobierno de la Generalitat, conocedor de los avatares de la negociación.
Llavors estaràs anant en contra de la llei. L'Estatut diu que la Generalitat tindrà poder sobre les línies que tenen inici i final en territori català. Com a molt estirar, podrien conseguir la línia de l'aeroport.Jordi Freixas wrote:Aquí hi ha una cosa que no em quadra en aquesta noticia:
Per a tota la resta... palla, palla i més palla.U-Bahn wrote:Fomento traspasará Cercanías a Cataluña, pero ni un metro de vías
(...)
"No puede ser que nos traspasen las vías y luego se caigan por falta de inversión y mantenimiento", afirmó un dirigente del Gobierno de la Generalitat, conocedor de los avatares de la negociación.
S'ha d'anar a per totes per aconseguir el traspàs integral de la xarxa incloses les vies de cara a les properes eleccions.
El partits catalans haurien de fer un front comú per posar aquesta condició com a innegociable a l'hora de pactar govern al Congrés dels Diputats. Si aconseugim que el PP i el PSOE no tinguin majoria absoluta, ja hi tenim això guanyat.