Page 2 of 2

Posted: Thursday 12/07/2007 8:52
by Trenscat
Ahir vaig agafar el Civia de Bellvitge a Passeig de Gràcia i baixar en aquesta última estació realment era tota una odissea donada l'enorme distància entre el graó i l'andana. Realment la falta de previsió sabent com és de baixa l'andana té tela. Almenys podrien haver mirat de posar algun entarimat de fusta, ni que sigui, per pujar una mica la cota d'andana. De fet suposo que si no ho han tocat és només pel tema dels bars que hi ha a les andanes però realment ja li toca, almenys la reforma de les andanes és urgent i més ara, passant-hi els Civia.

Posted: Thursday 12/07/2007 15:42
by Mako448
Avui he agafat el civia 465.013 que passa per les 10:11 per Bellvitge direcció EDF.Quan ha arribat a EDF a les 10:32,s'ha posat a fer el servei que surt de les 10:42 cap a l'Aeroport.
Dels 3 civies que hi havien,dos eren el 465.013 i 465.014.
A Passeig de Gràcia quan ha baixat la gent nomès he escoltat crìtiques per baixar,i esque l'espai entre l'andana i la porta del civia és considerable.Vergonya que la renfe no elevi les andanes de Pg.de Gràcia. >:(
Ara voldria saber sí els 3 civies que prestèn servei a la R10 ho faràn sols els dies laborables o bé tots els dies de la setmana.
Ah!,em sembla que els civies duraràn poc a la R10.En qüestio de setmanes tornaràn a veure 447's,és veritat que hi ha molt espai per deixar les maletes,peró està rebent moltes queixes sobretot per el mega salt que s'ha de fer a l'estació de Passeig de Gràcia.

Posted: Thursday 12/07/2007 16:42
by hospitalenc
Els trens Civia son una altra mostra del centralisme/centrocuentisme de la Renfe, com els lents 446 fa anys: trens dissenyats a Madrid adïents per les curtes línies suburbanes madrilenyes, pero nó pàs per a les mès llargues línies "Conmuter" barcelonines......Comfío molt i molt que amb el traspàs de Rodalíes es defagin d´elles (igual com van fer amb les 446), i adquireixin un nou material adaptat, de dos tipus: un derivat de les 447 per a determinats serveis, i unes UTs. de dos pisos modernes, amb millor accesibilitat que les actuals......Ah!, i tots dos models amb millor interior i millors seients!.....

Posted: Thursday 12/07/2007 18:35
by Mako448
No sé perqué peró crec que dintre de poc treuràn els civie's de la R10, :roll:
S'estàn sentint moltes queixes.
Ja veureu com a mitjans d'agost tindrem 447's un altre cop per la línia de l'Aeroport.
Diuen que a finals d'anys tindrem civies a la R4,no sé com s'ho faràn,primer haurien d'arreclar algunes andanes com la de Sant Vicenç de Calders per exemple :roll:

Posted: Monday 16/07/2007 12:02
by oscar440
Jo el dissabte vaig estar pel matí fent fotos a l´Aeroport... :D :!:
Vaig agafar el Civia 465-009 a l´Estació de França. És un tren apropiat per aquest servei, ja que l´interior es continu i es passa d´un cotxe a l´altre sense problemes, i és ideal per les maletes. De tornada, amb el 465-010, vaig baixar a Passeig de Gràcia, i és cert l´altura de l´esglaó vers l´andana...té pebrots la cosa. L´unica opció és utilitzar el cotxe central "gòndola" que té l´esglaó més baix si es preveu anar amb maletes grans. Jo anava al davant de tot, i vaig pegar un salt fins a l´andana, però és cert que es sentien queixes. També es cert que a l´Aeroport la gent quedava sobtada en veure aquest tren tan maco i li feien fotos, com jo.

Salutacions.

Posted: Monday 16/07/2007 13:24
by entfe001
oscar440 wrote:L´unica opció és utilitzar el cotxe central "gòndola" que té l´esglaó més baix si es preveu anar amb maletes grans.
Tot i així, el salt que s'ha de fer encara és considerable.

Per cert, el dia que el vaig veure jo la porta baixa estava fora de servei...

Posted: Thursday 26/07/2007 13:53
by trainman
Cuando pongan los Civia en la C4 creo que deberían hacer lo siguiente, volver a los servicios anteriores, es decir, que los servicios que ahora son Manresa-Martorell vuelvan a ser Manresa-Vilafranca y Manresa-Sant Vicenç y los Terrassa-Vilafranca y Terrassa-Sant Vicenç vuelvan a ser Terrassa-Martorell

Y supongo que cuando pongan los Civia en la C4 los servicios que hagan serán Terrassa-Martorell y Terrassa-L'Hospitalet
Mako448 wrote:No sé perqué peró crec que dintre de poc treuràn els civie's de la R10, :roll:
S'estàn sentint moltes queixes.
Ja veureu com a mitjans d'agost tindrem 447's un altre cop per la línia de l'Aeroport.
Diuen que a finals d'anys tindrem civies a la R4,no sé com s'ho faràn,primer haurien d'arreclar algunes andanes com la de Sant Vicenç de Calders per exemple :roll:

Posted: Thursday 26/07/2007 20:48
by Mako448
trainman wrote:Cuando pongan los Civia en la C4 creo que deberían hacer lo siguiente, volver a los servicios anteriores, es decir, que los servicios que ahora son Manresa-Martorell vuelvan a ser Manresa-Vilafranca y Manresa-Sant Vicenç y los Terrassa-Vilafranca y Terrassa-Sant Vicenç vuelvan a ser Terrassa-Martorell

Y supongo que cuando pongan los Civia en la C4 los servicios que hagan serán Terrassa-Martorell y Terrassa-L'Hospitalet
Doncs ho haurien de fer així,esque un civia a Sant Vicenç de Calders,com no reformin les andanes in extremis,directament no hi cap(no és que no càpiga,esque l'altura ente porta i andana seria descomunal,mès que Pg.Gràcia i tot).

I aixó de civies a la C4,crec que veurem abans arribar l'AVE a Barcelona que no poas veure civies a la C4.No m'agrada sir-ho peró crec que serà així :'(