El botonet verd: ese gran incomprendido!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

clic-clic-clic-clic-clic

jo sóc d'aquests, algun problema? :D

efectivament l'ideal seria que funcionés com els citadís, és molt més pràctic (per exemple si tens les mans ocupades amb paquets), bé, de fet la millor opció per mi segueix sent que s'obrin totes les portes i punt, però ja dono la batalla per perduda...
ES PELIGROSO ASOMARSE
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

pokeroms wrote:I tot i que no tingui molt a veure, les fletxes de direcció per on s'obriràn les portes (<<<) o (>>>) estàn també per fer bonic. A Sagrera que es andana central, les fletxes indican que s'obren per l'esquerre (<<<) però la gent es posa esperant a la dreta i fins que no entra a l'estació no s' hi dona compte!!! :x :x

Salutacions!!!
A FGC Pallejà,els trens que van de Barcelona cap a Martorell,a Pallejà indica cap a la dreta(>>>),quan l'andana és cap l'esquerra.

Cap a l'altre sentit,mai m'he fixat,entretingut mirant les obres de soterrament. :D
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Fa anys, fent el trajecte Urquinaona-Arc de Triomf a bord d'un 4000, un home li va dir això en veu alta a la seva dona, al veure les fletxes indicant les portes de la dreta i comprovar que havia de baixar per l'esquerra:
Un energúmen wrote:¡No me digas que no habría que fusilarlos!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Re: El botonet verd: ese gran incomprendido!

Post by Ecomobisostrans »

Vox wrote:Unaltre dia parlarem de quan diuen clarament "el proper tren no admet passatge" per les pantalletes i per megafonia i tot així la majoria de gent s'aixeca quan arriba el tren en questió :D

Vox
Jo sempre ho comprovo per que a vegades han dit que no admetia passatge i era mentida, a Plaça de Sants L1 direcció Fondo passa mes d'un cop. Jo diria que deu ser algun tren que acaba de sortir de la cotxera i no ha parat a Mercat Nou (parlo de quan funcionava Mercat Nou) i el sistema interpreta que no admet passatge, quan en realitat comença a Plaça de Sants. I algun cop tambe ha passat amb algun tren que ja venia ple.

Un altre cas diferent es quan hi havia la línia EU, jo estava esperant a Europa-Fira per anar a Av.Carrilet i arriba un EU dient que no admetia viatgers però com que jo sabia perfectament que anava fins Av.Carrilet el vaig agafar. Al arribar la conductora em va preguntar que feia allà i quan li vaig dir que sabia perfectament que aquell tren anava a Av.Carrilet va dir tota sorpresa "No se quien te lo habra dicho que venimos hasta aqui" :D
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”