Page 2 of 6
Posted: Tuesday 24/07/2007 11:50
by daneel
entfe001 wrote:metring wrote:daneel wrote:Lo que no entiendo es una cosa de estos horarios. Si la afectación va a ser tan importante ¿a qué esperan para informar a los sufridos usuarios?
Totalment d'acord. Ja estem acostumats a que Renfeadif informin d'aquestes coses amb poquíssima antel·lació. Sort que tenim aquest fòrum, realment estem complint una funció social!
A les obres de Vilajuïga que van causar retards d'entre 15 i 45 minuts als trens de Portbou ni es van molestar a dir res...
Si no es mucho preguntar ¿Qué obras son esas? ¿Se están ejecutando actualmente?
Lo pregunto por qué vuelvo cada dia a casa en un regional que pasa por Sant Celoni a las 17:59 y llega a Sants (en teoría) a las 18:44.
Desde hace dos semanas falla más que una escopeta de feria, con retrasos desde 10 a más de 20 minutos, cuando normalmente iba bien (retrasos de menos de 5 minutos).
Pensaba que era por obras, pero como no anuncian nada... pues eso.
Posted: Tuesday 24/07/2007 16:48
by Mako448
I aquest dissabte comença?
La setmana que ve encara hi ha bastanta gent que treballa,quan tenen vacances és normalment la setmana segünet.I això fins a l'11 de Septembre.No em vull imaginar la primera de setmana de setembre,el que es liarà!!!,a mès la gent tornarà de les vacances i el dia que tornin al treball,com han estat de vacances i no s'habràn el que passa,hi haurà problemes i dels grossos entre la gent,i per si fòra poc,un tren cada mitja hora a la C4sud a hora punta a la 1ªsetmana de Setembre.
Els viatgers és pensaràn que aquestes obres nomès sòn per l'agost,peró quan tornin de les vacances,és trobaràn que encara segueixen,i pot ser molt molest¡.
Posted: Tuesday 24/07/2007 17:31
by davida
A la web de renfe ja surten els horaris apartir del dia 28. Jo soc un dels mes agraciats:´
- C3 fins St Andreu Arenal
- Frequencies de fins 90 minuts el laborables del 28 al 12 de setembra.
Aixó es un insult!!!! Que els personal i trens que s'estalvien de SAA a l'Hospitalet que l'utilitzin per posar un tren cada 30-45 a la C3 cap a Granollers Canovelles per compensar
Posted: Tuesday 24/07/2007 19:19
by Mako448
Aixó de la C3 ho trobo insultant.
Sí a la C3 no li afecten gaires les obres,és limita val,peró perqué s'ha de reduir les frequencies de pas d'una manera tan brutal.
Sí és per qué a hora de limitar els trens de la C3 a Sant Andreu Arenal,s'ha de reduir frequencies,per qué no els fa acabar a altre lloc?Que finalitzin a Birfuració,i fins i tot,i per qué no,a Sant Andreu Comtal.
Al tall entre Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf els trens de la R3 van acabar a Birfuració,i les frequencies és va mantenir(tot i que era cap de setmana,hauria de tindre frequencies de cap de setmana,peró mijor aixó que no pas un tren cada hora o cada dues hores).
Jo faré la meva proposta de com faria l'actuació dels trens en el tall:
Recordem que:
Via única Sants-L'Hospitalet
Via única Molins-Martorell
C1
El mateix que proposa la renfe,trens cada 15 minuts,amb final de trajecte a EDF,peró afegint reforços a hores puntes del matí i la tarda amb final de trajecet a Sant Andreu Comtal.
C3
Matindre frequencies d'un cap de setmana si cal(encara que amb les dels laborables ja cal,sense que circuli els trens que als horaris diuen que no circula a l'agost),amb final de trajecte a Montcada Birfuració,Sant Andreu Comtal(i no Arenal)i fins i tot EDF ultilitzant el ramal de les aigües(que per alguna cosa hi és)
C4nord.
Trens cada 15 minuts entre Terrassa i Birfuració.A partr d'aquí,dels 4 trens per hora,dos continuarien el seu trajecte habitual(A hores punta,els 4),i altres dos finalitzin recorregut a Birfuració o SAC.
C4sud
Trens cada 15 mints entre Molins de Rei i L'Hospitalet .Dels 4 trens per sentit/hora,dos finalitzarien recorregut a L'Hospitalet,amb possiblitat de transbord al metro,i els altres dos continuarien fins a Sants i el seu trajcete habitual.
C7
Com proposa renfe
Mitjà Distància
Els trens que van cap al sud,haurien de iniciar el recorregut tots a EDF.Inclosos els que inicien trajecte a SAC,haurien d'iniciar trajecte a EDF per tant de deixar espai pels trens de la R3 o R4 que incïn traject en aquesta estació.
A totes les estacions on hi hagui correspondència amb el metro,que és pugui deixar passar amb bitllets de RENFE.Estigui permesa l'ultilització del metro entre les dates compreses del tall amb bitllets de Renfe.
Posted: Tuesday 24/07/2007 20:04
by entfe001
daneel wrote:Si no es mucho preguntar ¿Qué obras son esas? ¿Se están ejecutando actualmente?
Lo pregunto por qué vuelvo cada dia a casa en un regional que pasa por Sant Celoni a las 17:59 y llega a Sants (en teoría) a las 18:44.
Desde hace dos semanas falla más que una escopeta de feria, con retrasos desde 10 a más de 20 minutos, cuando normalmente iba bien (retrasos de menos de 5 minutos).
Pensaba que era por obras, pero como no anuncian nada... pues eso.
Obras en un puente metálico cerca de la estación de Vilajuïga, previstas para los dos últimos fines de semana. No había obras entre semana.
Posted: Tuesday 24/07/2007 21:16
by abegot
O sigui, tinc el tren a
Sant Andreu Arenal, ...
i
Quina combinació en tinc per anar-hi? (mes clar, Com hi vaig?) hi ha quelcom circulació terrestre (sobra o sota)que, en porti al lloc deixat de la má de ... Rnfe?
M'agradará molt veure i llegir les vostres contestes... si au en vaig a dormir, b o n a ... ... nit
:vio
Posted: Tuesday 24/07/2007 21:33
by orique
abegot wrote:O sigui, tinc el tren a
Sant Andreu Arenal, ...
i
Quina combinació en tinc per anar-hi? (mes clar, Com hi vaig?) hi ha quelcom circulació terrestre (sobra o sota)que, en porti al lloc deixat de la má de ... Rnfe?
M'agradará molt veure i llegir les vostres contestes... si au en vaig a dormir, b o n a ... ... nit
:vio
Agafa la línia 1 i et baixes a Fabra i Puig. L'estació de Renfe és allà mateix.
Posted: Wednesday 25/07/2007 14:52
by victorcasta
Aquí està la web de Renfe on informa dels talls. A TV3 han dit que es tallarà la via 2 de Sants.
Posted: Wednesday 25/07/2007 16:29
by aarongilp
victorcasta wrote:A TV3 han dit que es tallarà la via 2.
Si es talla la via 2 (suposo que de Sants)...això pot ser divertit, trens per una mateixa via (i andana) en ambdos sentits...
Posted: Wednesday 25/07/2007 17:01
by entfe001
El meu pare ha preguntat per Girona i li han explicat que suprimiran tres trens Delta de la línia, però que no sap quins. Això reduirà gairebé a la meitat les ja precàries connexions internacionals.
Posted: Wednesday 25/07/2007 17:10
by daneel
aarongilp wrote:victorcasta wrote:A TV3 han dit que es tallarà la via 2.
Si es talla la via 2 (suposo que de Sants)...això pot ser divertit, trens per una mateixa via (i andana) en ambdos sentits...
Tenia entendido que en Sants seguirian las vias 1 y 2 operativas, pero en la salida sur (hacia Hospitalet) es dónde habría via única.
No he visto TV3, a los que lo habeis visto ¿estaba bien documentado el corte de esta via? A ver si se referian a la via par de Vilafranca y la han confundido con via 2.
No me fio de las des-informaciones de los periodistas, que todos ya hemos visto más de una bien gorda.
Posted: Wednesday 25/07/2007 17:11
by daneel
entfe001 wrote:El meu pare ha preguntat per Girona i li han explicat que suprimiran tres trens Delta de la línia, però que no sap quins. Això reduirà gairebé a la meitat les ja precàries connexions internacionals.
Supongo que suprimiran estos trenes por el mes de Agosto, ya que las obras de Sants no afectan para nada a esta línea. Sino ¿qué sentido tiene?
Posted: Wednesday 25/07/2007 17:14
by entfe001
No, els trens Delta circulen sempre. És més, n'hi ha un més al dia els diumenges d'estiu que la resta de diumenges.
Jo tampoc ho entenc.
Posted: Wednesday 25/07/2007 17:33
by victorcasta
daneel wrote:aarongilp wrote:victorcasta wrote:A TV3 han dit que es tallarà la via 2.
Si es talla la via 2 (suposo que de Sants)...això pot ser divertit, trens per una mateixa via (i andana) en ambdos sentits...
Tenia entendido que en Sants seguirian las vias 1 y 2 operativas, pero en la salida sur (hacia Hospitalet) es dónde habría via única.
No he visto TV3, a los que lo habeis visto ¿estaba bien documentado el corte de esta via? A ver si se referian a la via par de Vilafranca y la han confundido con via 2.
No me fio de las des-informaciones de los periodistas, que todos ya hemos visto más de una bien gorda.
La información proviene de la que les han dado Renfe y Adif y han explicado que se corta la via entre Sants y Hospitalet para las pantallas del túnel y la vía 2 para seguir con la reforma de la estación.
Posted: Wednesday 25/07/2007 21:00
by U-Bahn
Avui a Estació de França he vist un cartell gran indicant que la C1 tindrà origen i final allà. També hi havia bastants papers enganxats a les parets indicant les modificacions.
Posted: Wednesday 25/07/2007 22:34
by metring
Molt important recalcar que amb els bitllets de Renfe, no només d'ATM, es podrà agafar alternativament el metro, de forma gratuïta. Consulteu a la informació complementària, sota la notícia de les modificacions de les línies de Rodalies a la web de Renfe.
Posted: Thursday 26/07/2007 0:19
by victorcasta
Sí, però solament a les estacions d'enllaç amb Renfe.
Posted: Thursday 26/07/2007 8:18
by metring
És clar, per això és importat veure la pàgina.
Posted: Thursday 26/07/2007 20:43
by Mako448
metring wrote:Molt important recalcar que amb els bitllets de Renfe, no només d'ATM, es podrà agafar alternativament el metro, de forma gratuïta. Consulteu a la informació complementària, sota la notícia de les modificacions de les línies de Rodalies a la web de Renfe.
Al diari Qué deia que els bitllets de renfe també és podien ultilitzar als FGC,a part del metro és clar.
"Qué" vols que et digui?
Posted: Thursday 26/07/2007 20:49
by Guigui
Mako448 wrote:Al diari Qué deia que els bitllets de renfe també és podien ultilitzar als FGC,a part del metro és clar.
Aquest plec de paper imprès em mereix la mateixa credibilitat que aquella dona del Carmel que va dir que votaria sí a la Constitució Europea perquè així li donaven un pis nou.
Hi ha alguna font més seriosa que confirmi aquest extrem?