Page 2 of 2

Posted: Thursday 02/08/2007 19:47
by U-Bahn
Potser ho farien així per mantenir el carrousel.

Sona ben estrany

Posted: Thursday 02/08/2007 20:46
by Guigui
BRILL 18 wrote:Agafa el metro a Vilapiscina, funciona malament fins a Maragall, on els han fet baixar del tren i agafar un que venia direccio Horta, anava buit. han pujat fins a Horta sense parar a cap estació, i un cop a Horta a començat a fer el servei comercial normal.
Si no ho he entès malament, ha canviat de sentit a Maragall i ha fet el tram fins a Horta d'anada i tornada? No podien fer-los esperar a Maragall? També dubto molt que en tot aquell tram fos l'únic tren. Molt estrany, tot plegat...

Posted: Friday 03/08/2007 9:39
by Mortadel·lo
no se si és normal però a mi m'hagués agradat ser-hi :D

Posted: Saturday 04/08/2007 1:22
by Pep
El LLOP escrigué:
per cert: com no em refio de la meva memòria he estat observant les fotos que tinc. No es veu gens de catenària dins d'aquest túnel, i la poca que hi ha a l'inici del túnel, unit al mal estat de la via, fa quasi impossible (recalco el quasi) la retirada d'un tren de servei en aquest "dipòsit". La raó principal es que hauria d'entrar acoblat a un altre ja que no hi ha catenària i si ja està acoblat i les cotxeres de Sant Genís tan aprop es una tonteria retirar-lo aquí. Per aixó em sembla QUASI impossible.
Hola a tots, sóc nou per aquí tot i que us llegeixo des de fa bastant.
LLOP, les fotos que has penjat de quan són? Aquesta setmana un parell de dies he estat mirant el punt en qüestió mentre esperava el metro, i a veure... catenaria en té, més ben dit, es pot veure un troç de catenària rígida que es dirigeix cap a l'apartador (cua de maniobres, entrada ex-cotxeres, com li volgueu dir), ara bé, la profunditat fins on arriba la catenària ( o la via, potser el més important) ho desconec...Així doncs, continuem amb el dubte de si la via està operativa o no. :roll: [/quote]

Posted: Saturday 04/08/2007 11:50
by faristol
la via es molt mes profonda del que sembla aqui pots veure fins on arriba aquesta cua de maniobres, per si no es localitza be a la segona foto he marcat amb vermell la seva traÇa.



Image



Image


Tambe dir que tota la urbanitzacio i trama viaria no te res a veure de com esta ara per els obres, aixo si les cases no s'han mogut....pel be de tots.

Posted: Sunday 05/08/2007 1:16
by Denisuko
Pep wrote:.....catenaria en té, més ben dit, es pot veure un troç de catenària rígida que es dirigeix cap a l'apartador (cua de maniobres, entrada ex-cotxeres, com li volgueu dir), ara bé, la profunditat fins on arriba la catenària ( o la via, potser el més important) ho desconec...
Es pot veure un tros de catenaria rigida que es comença a ficar cap als tallers però no tindrà més de 5 metres de llarg ;)

Posted: Sunday 05/08/2007 16:23
by Pep
Es pot veure un tros de catenaria rigida que es comença a ficar cap als tallers però no tindrà més de 5 metres de llarg
pregunta del milió...i llavors perquè coi posen catenària??? si està pràcticament inoperativa fa que només puguin accedir convois diésel...i que jo recordi tant els 3000, 3000R, 5000....etc etc etc...són elèctrics.... :P

Posted: Sunday 05/08/2007 16:38
by orique
Possiblement per previsió. Si en un futur volen electrificar aquest tram, probablement no hagin de tallar tensió (o no tanta estona) la línia principal.

Posted: Monday 06/08/2007 22:51
by Denisuko
Home, si vulguessin electrificar el tram, ja et dic yo que ho farien a la finalització del servei, quan no hi haguessin trens circulant.