Posted: Thursday 02/08/2007 19:47
Potser ho farien així per mantenir el carrousel.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Si no ho he entès malament, ha canviat de sentit a Maragall i ha fet el tram fins a Horta d'anada i tornada? No podien fer-los esperar a Maragall? També dubto molt que en tot aquell tram fos l'únic tren. Molt estrany, tot plegat...BRILL 18 wrote:Agafa el metro a Vilapiscina, funciona malament fins a Maragall, on els han fet baixar del tren i agafar un que venia direccio Horta, anava buit. han pujat fins a Horta sense parar a cap estació, i un cop a Horta a començat a fer el servei comercial normal.
Hola a tots, sóc nou per aquí tot i que us llegeixo des de fa bastant.El LLOP escrigué:
per cert: com no em refio de la meva memòria he estat observant les fotos que tinc. No es veu gens de catenària dins d'aquest túnel, i la poca que hi ha a l'inici del túnel, unit al mal estat de la via, fa quasi impossible (recalco el quasi) la retirada d'un tren de servei en aquest "dipòsit". La raó principal es que hauria d'entrar acoblat a un altre ja que no hi ha catenària i si ja està acoblat i les cotxeres de Sant Genís tan aprop es una tonteria retirar-lo aquí. Per aixó em sembla QUASI impossible.
Es pot veure un tros de catenaria rigida que es comença a ficar cap als tallers però no tindrà més de 5 metres de llargPep wrote:.....catenaria en té, més ben dit, es pot veure un troç de catenària rígida que es dirigeix cap a l'apartador (cua de maniobres, entrada ex-cotxeres, com li volgueu dir), ara bé, la profunditat fins on arriba la catenària ( o la via, potser el més important) ho desconec...
pregunta del milió...i llavors perquè coi posen catenària??? si està pràcticament inoperativa fa que només puguin accedir convois diésel...i que jo recordi tant els 3000, 3000R, 5000....etc etc etc...són elèctrics....Es pot veure un tros de catenaria rigida que es comença a ficar cap als tallers però no tindrà més de 5 metres de llarg