Page 2 of 3
No em val com a excusa
Posted: Monday 06/08/2007 11:19
by Guigui
Ecomobisostrans wrote:Yo he votado por la 1ª. Tal vez no llegue en las condiciones óptimas, pero tampoco creo que vaya a ser tan malo como para votar la 2ª. Es decir que a lo mejor hay anden provisional (¿y que?, un anden es un anden) y tal vez tenga que ir a velocidad de regional los ultimos 20 o 30 km. pero lo importante es que llegue de una vez y luego ya se irá mejorando. Estoy seguro que a pesar de esos inconvenientes el trayecto total Madrid - Barcelona se hará en menos tiempo que con el Altaria.
Molt bé, però suposant que sigui així, que
el AVE arribi el 21 a Sants en condicions precàries, què t'hi jugues que si no haguessin deixat anar, dia sí, dia també, la fanfarroneria de les dates, s'esperarien a tenir tota la infraestructura en condicions abans de fer-l'hi arribar?
Però clar, sempre han d'ensenyar com la tenen de grossa (metafòricament parlant, és clar), i la seva única noció de temps és el compte enrere fins les següents eleccions. Doncs a mi, la gent que pensa d'aquesta manera em repugna profundament. I més si, a sobre, l'he d'alimentar amb els impostos que genero
treballant.
Posted: Monday 06/08/2007 12:16
by davida
Jo penson que quan s'inaguri la LAV a Barcelona el servei es farà amb 3 trams diferenciats:
- Madrid - Camp de Tarragona. A 300km/h, ara nomes en el tram Lleida - Madrid i 200km/h fins Camp. Actualment 2:30 amb parada a Zaragoza, crec que serà posible 2h - 2:15 sense parades i tot a 300km/h.
- Camp de Tarragona - Sant Joan Despi. El tram ja esta finalitzat, esta fent retocs a la vía, la catenaria sembla que ja esta en servei i posant la senyalització. No crec que hi hagi problemes per inagurar a 200km/h. Temps: 30 min.
- Sant Joan Despi - Sants. Aqui es el problema. Pero nomes son 12km. Calculan que el tren circuli nomes a 60km/h tardaria uns 15minuts.
Temps total: 2:15 + 0:30 + 0:12 = 3:00h directe Barcelona Madrid.
Si para a Lleida i Zaragoza podrien ser 3:30 i 3:45 paran a totes les estaciones.
Uns mesos mes endavant, potser estiu 2008, posan a 300km/h el tram de Sant Joan Despi - Camp de Tarragona i pujan a 160km/h el tram Sants - Sant Joan Despi arribarien als 2:30-2:45.
Com va molt malament de temps hi ha alguna plan b:
1) No m'extranyaria gens que el desembre 2007 no hi hagi ni Asfa ni Ermts operatiu de Sant Joan Despi a Sants i el tren circuli a 60km/h amb bloqueig telefonic.
2) Si hi ha problemes amb la catenaria que una 319 remolqui els AVE de sortida de Sants i a Sant Joan Despi es retiri. Encara que aixo impliqui 30 minuts mes de maniobra pot deixar el Barcelona - Madrid en menys de 3:30h, temps molt competitiu amb l'avio.
No crec...
Posted: Monday 06/08/2007 13:29
by Guigui
davida wrote:2) Si hi ha problemes amb la catenaria que una 319 remolqui els AVE de sortida de Sants i a Sant Joan Despi es retiri. Encara que aixo impliqui 30 minuts mes de maniobra pot deixar el Barcelona - Madrid en menys de 3:30h, temps molt competitiu amb l'avio.
Aquesta seria una de les poquíssimes coses que podria empitjorar encara més la ja deterioradíssima imatge de Renfomentadif, més que qualsevol retard en la data d'inauguració. Per aquest motiu, i només per aquest, crec que no ho farien mai dels mais.
Posted: Monday 06/08/2007 19:02
by Alfredo_21
Quizás suene descabellado, pero no me extrañaria que aprovechando que entre el Prat de Llobregat y Gornal las vias del LAV pasan relativamente cerca de las convencionales y casi al mismo nivel(creo), igual montan un cambiador de vías en esa zona
Total, por más chapuzas esta ya ni me extrañaria.
Saludos!;)
Posted: Tuesday 07/08/2007 11:29
by genissimon
Arribar, arribarà.
I el servei comercial s'iniciarà el 22 per via UIC fins a Pta. Atocha.
Això, sí. Tornarem a veure banderins a Sants pel Bloqueig Telefònic fins a Martorell i ASFA 200 d'allà fins al Mig del Camp de Tarragona.
Sortir de Sants accelerant fins als 300 Km/h, potser a partir dels canvis d'horaris d'estiu del 2008 (al juny).
Salut !!
Posted: Tuesday 07/08/2007 18:28
by Altaria
davida wrote:Jo penson que quan s'inaguri la LAV a Barcelona el servei es farà amb 3 trams diferenciats:
- Madrid - Camp de Tarragona. A 300km/h, ara nomes en el tram Lleida - Madrid i 200km/h fins Camp. Actualment 2:30 amb parada a Zaragoza, crec que serà posible 2h - 2:15 sense parades i tot a 300km/h.
[...]
Hola,
Fa dues setmanes, vaig tenir la sort de topar amb un maquinista d'AVE molt simpàtic i vaig estar amb ell a la cabina a les acaballes del viatge (Pta. Atocha - C. de Tarragona) i el tren circula a 300 quilòmetres per hora en la totalitat del trajecte, exceptuant túnels (degut al nivell 1 d'ERTMS) i limitaciones temporals, així com a les entrades a les estacions a les que has de passar per agulles.
Així doncs, el temps que es triga en fer Madrid Puerta de Atocha - Camp de Tarragona és de 2h 28 minuts. S'ha de dir que sortint 5 minuts tard de Madrid, amb un tren davant que obligava que no poguéssim agafar els 300 molt sovint, es pot arribar a Saragossa amb un minutet d'adelant i sortint de Saragossa amb 3 minutets per culpa d'un retràs del triana i agafant una limitació de 80 Km/h durant 5 quilòmetres, al pas per un dels viaductes propers a Tarragona, vam arribar amb 4 minutets d'adelant a C. de Tarragona. Així doncs, el temps real podria ésser proper a les 2.15 que comentaves, parant a Saragossa.
Salutacions.
Altaria.
Al final...
Posted: Monday 03/12/2007 23:51
by Guigui
Què? Arribarà o no arribarà?
Posted: Tuesday 04/12/2007 1:19
by Vox
Sabem del cert si sense l'incident de Bellvitge la LAV haguès arrivat a temps el 21-D?
Ho dic pq juraria que la majoria dels que apostaven perque NO arrivaria a temps, pensaven més que res en que literalment no s'acabaria l'obra a temps, no pas en un incident com el citat.
Vox
horaris
Posted: Tuesday 04/12/2007 12:20
by Jordi Sugranyes
Algú sap si s'ampliarà l'oferta del servei? Seran els mateixos serveis Atocha-Camp de Tgn allargant-los fins a Bcn (com van fer quan van inaugurar el tram Lleida-Camp Tgn) o n'hi haurà el doble més?
Re: horaris
Posted: Tuesday 04/12/2007 13:08
by neroon
Jordi Sugranyes wrote:Algú sap si s'ampliarà l'oferta del servei? Seran els mateixos serveis Atocha-Camp de Tgn allargant-los fins a Bcn (com van fer quan van inaugurar el tram Lleida-Camp Tgn) o n'hi haurà el doble més?
Suposo que de moment es mantindran els serveis actuals Madrid - Camp de T. allargats fins a Barcelona i s'hi afegiran els serveis substitutoris dels Alvia actuals, que pasaran a ser directament AVE.
Salutacions
Re: horaris
Posted: Tuesday 04/12/2007 13:12
by Jordi Sugranyes
I dels Alvia actuals, potser n'aprofitaran algun per a fer un Atocha-Portbou, i així fer desapareixer definitivament el Costa Brava, doncs...
neroon wrote:Jordi Sugranyes wrote:Algú sap si s'ampliarà l'oferta del servei? Seran els mateixos serveis Atocha-Camp de Tgn allargant-los fins a Bcn (com van fer quan van inaugurar el tram Lleida-Camp Tgn) o n'hi haurà el doble més?
Suposo que de moment es mantindran els serveis actuals Madrid - Camp de T. allargats fins a Barcelona i s'hi afegiran els serveis substitutoris dels Alvia actuals, que pasaran a ser directament AVE.
Salutacions
Re: horaris
Posted: Tuesday 04/12/2007 14:46
by neroon
Jordi Sugranyes wrote:I dels Alvia actuals, potser n'aprofitaran algun per a fer un Atocha-Portbou, i així fer desapareixer definitivament el Costa Brava, doncs...
neroon wrote:Jordi Sugranyes wrote:Algú sap si s'ampliarà l'oferta del servei? Seran els mateixos serveis Atocha-Camp de Tgn allargant-los fins a Bcn (com van fer quan van inaugurar el tram Lleida-Camp Tgn) o n'hi haurà el doble més?
Suposo que de moment es mantindran els serveis actuals Madrid - Camp de T. allargats fins a Barcelona i s'hi afegiran els serveis substitutoris dels Alvia actuals, que pasaran a ser directament AVE.
Salutacions
Em penso que això ja és suposar massa...
Qui vulgui anar a Portbou - Cervera de la Marenda en LD s´haurà d´espavilar amb els talgos.
Salutacions
Conseqüència de les presses
Posted: Wednesday 05/12/2007 0:21
by Guigui
Vox wrote:Sabem del cert si sense l'incident de Bellvitge la LAV haguès arrivat a temps el 21-D?
Ho dic pq juraria que la majoria dels que apostaven perque NO arrivaria a temps, pensaven més que res en que literalment no s'acabaria l'obra a temps, no pas en un incident com el citat.
L'atac nuclear de Bellvitge ha sigut una conseqüència directa de les presses. Dit d'altra manera, sense l'esfondrament, el TAV no hauria arribat ni de conya el 21/12.
El que passa és que es pensaven que ho aconseguirien aguantant-ho tot amb imperdibles i així es podrien anotar el gol electoral. I si després passava alguna cosa... doncs res, la cinta ja estava tallada.
En aquest sentit, ha anat de primera que se'ls hagi desmuntat el castell de cartes. Però en tots els altres, ha sigut una autèntica putada.
Re: horaris
Posted: Wednesday 05/12/2007 1:13
by EUKibo
neroon wrote:
Em penso que això ja és suposar massa...
Qui vulgui anar a Portbou - Cervera de la Marenda en LD s´haurà d´espavilar amb els talgos.
Salutacions
Home... Portbou i Cerbère no es que tinguin tants passatgers... Només té interès frikofotogràfica, amb que deixin uns quants regionals en funció de la demanda n'hi ha prou.
Els LD per a connectar capitals i grans ciutats. I si treiem trens dels tunels de Barcelona millor. Millor que posin un Regional a un LD.
Posted: Wednesday 05/12/2007 19:57
by Inspecció Oficiosa
Total, els enllaços entre països no serveixen per a res. Qui vol anar a França?
Posted: Friday 21/12/2007 10:57
by Trytasa Baldaquino
Tot i que ja era evident el resultat des de fa dies, avui ha arribat el día per analitzar els resultats de la porra.
Felicitats al 26% que ho va encertar, possiblement conscients de que la feina mal feta no té futur, i que el "Pasqual-Aprovaré-el-Estatuto-..." no va ser un cas aïllat. El Sabater menteix com un descosit i a sobre té la caradura de no fer fora a una ministra que -em costi reconéixer-ho- ha guanyat en incompetència a un vell amic com en Clos.
Un 51% va dir que arribaria el tren a temps, però il·luminat amb espelmes i amb motor de vespino. Ara estic convençut que així hauria estat de no haver existit la crisi dels forats i les rodalies, que va precipitar-ho tot. Aquesta meitat de votants són dels que es malfien de les promeses, però potser l'emoció de pensar que arribaria a curt termini, o el pes de la lògica -com és possible que es trigui quinze anys en fer un trajecte entre Madrid i Barcelona?-, els va fer decidir que el govern faria el que fos per cumplir els terminis.
I per últim, estirada de les orelles pel 22% que va dir un sí sense reserves -entre els quals m'incloeixo jo mateix- per la seva manca de visió político-infraestructural al servei de l'electoralisme. El fet afegit de que no tinguin la vergonya de proposar una nova data per no picar-se els dits encara parla més clar sobre el prestigi i la credibilitat d'una classe política que només pensa en la poltrona dels propers quatre anys.
Salutacions i bones festes!
Canvi de nom
Posted: Friday 21/12/2007 12:03
by Guigui
Clarament, el nom d'aquell giny futurista ha passat d'AVE a
A vé cuándo llega...
Ai, ai, ai...
Posted: Friday 21/12/2007 21:44
by JaMiRo!
"Sí, crec sincerament les paraules del President del Govern"
Ai, ai, ai...Qui va contestar això?
Posted: Saturday 22/12/2007 20:27
by metring
Bé, donat que ha tocat la grossa a El Prat, si alguna ànima caritativa que l'hagi guanyat, vol invertir en infrastructures ferroviàries, li estariem eternament agraïts, i posariem places amb el seu nom, en lloc d'Eduard Maristany...
Refem la porra?
Posted: Saturday 05/01/2008 23:02
by Guigui
Vist que la rumorologia està fent estralls, reformulem l'enquesta i substituïm el 21-12 pel 09-03?
En aquest cas, canvio la segona per la tercera opció.