Page 2 of 2

Posted: Monday 13/08/2007 13:36
by genissimon
jordidr wrote:Sincerament ho trobo una mica descabellat
Doncs no fa gaires anys (menys de 10) van procedir a aixecar la via que hi havia colocada des d'Albacete fins al límit de la província de Jaén, carril de 54 Kg/m amb travessa de formigó blibloc. L'explanació estava acabada fins a Linares, i ara mateix no sé com estava en el tram Lleida-Albacete.

Per cert, Albacete-Linares, evitaria que els trens de València a Andalusia haguéssin de "pujar" fins a Alcázar de San Juan, a 150 Km de Madrid i escurçaria el tram en 150 Km. A més "tallaria" la malla més gran de la xarxa ferroviària espanyola, agreujada pel tancament, el 1985, de l'Almendricos-Guádix que comunicava directament Múrcia amb Almeria.

Aquesta línia transversal va ser una altra de les víctimes del famós informe del Banc Mundial, que va deixar sense acabar grans eixos ferroviàris quan el més important ja estava fet. Per exemple, el Santander-Mediterraneo, amb els gairebé 7 Kms. del Túnel de la Enganya acabats.

Salut.

Posted: Tuesday 21/08/2007 15:24
by Rafa Monty
Teniu Fotos de Castellgalí, ningú en sap res d' aquesta! 8-)

Pell de gallina...

Posted: Sunday 26/08/2007 23:34
by JaMiRo!
genissimon wrote:Aquesta línia transversal va ser una altra de les víctimes del famós informe del Banc Mundial, que va deixar sense acabar grans eixos ferroviàris quan el més important ja estava fet. Per exemple, el Santander-Mediterraneo, amb els gairebé 7 Kms. del Túnel de la Enganya acabats.
Una visita al Santander-Mediterráneo al seu pas per Sòria fa posar la pell de gallina, ho he pogut comprovar personalment... :|

Posted: Tuesday 09/10/2007 2:41
by Alex_C4
No es el mateix, pero jo visc a 1,6 km de l'estació, a Sant Sadurní d'Anoia i l'estació estará a uns 800 metres del centre. Pero també caldria mirar estacions com: Lavern- Subirats, Els Monjos o La Granada on has d'atrevasar (literalment) la carretera comarcal per arriba al poble.