Posted: Thursday 30/08/2007 14:29
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Efectivament, a uns 20 minuts d'Inverness.U-Bahn wrote:Joan, el tren que es veu a la segona foto és el Caledonian Sleeper? Amb aquests colors i tan llarg...
Doncs jo aquell dia però al mes següent també estaba a Inverness. I no vaig poder caçar el Caledonian més que a alguna que altra etsació.megapauer wrote:Efectivament, a uns 20 minuts d'Inverness.U-Bahn wrote:Joan, el tren que es veu a la segona foto és el Caledonian Sleeper? Amb aquests colors i tan llarg...
Sí, segons tinc entès, algunes 67000 aka "las valencianas" estan llogades a FirstScotRail per fer els Caledonian.aarongilp wrote:Un tren de First amb una loco d'EWS? La veritat és que la foto del Caledonian Slepper m'encanta, força més que la de la vaporosa.
FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)aarongilp wrote:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
Mmm...aclarit Merci!U-Bahn wrote:FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)aarongilp wrote:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
De res, Aaron . Crec que Virgin Trains també té trens llogats per una altra companya o va tenir en algun moment.aarongilp wrote:Mmm...aclarit Merci!U-Bahn wrote:FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)aarongilp wrote:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
Acabes de descriure les meves vacances ideals...Aviam si algun dia ho puc feraim wrote:Acabo de tornar de les vacances i vinc carregat de fotografies de ferrocarrils alemanys, alguns francesos i algun que d'altre suís i és bastant difícil escollir la foto transportil de l'estiu.
Si no recordo malament, té més de 6 cotxes apart dels extrems. Si realment està tot sencer, són molts calers per conservar-lo...aim wrote:A la de Lichtenberg. Va estar allà tot el dia. Durant els dies que vaig voltar per Berlín no vaig tornar a passar per aquella estació, així que desconec si és o no normal veure'l per allà. He de dir que crec que està conservat tot sencer, ja que era força llarg.
Sempre podem enviar els marrans pixa-esprais a Berlín perquè intentin fer el que perpetren per aquí i tastin el tractament que el món civilitzat dispensa a aquesta colla de delinqüents.aim wrote:Si la poso es més que res pel fet que no m'esperava trobar-me en mig d'una estació d'un dels barris més o menys pobres de Berlín amb un tren històric en perfecte estat de conservació, a l'aire lliure i que segurament encara funciona perfectament, vaja, més o menys el que podem trobar per aquí