què trist que m'hagi de riure d'aquest acudit....davida wrote: Catalunya tenia el 1848 la millor xarxa de ferrocarrils d'Espanya.
La única
sort que es retòrica per a nostàlgics... només cal sentir qualsevol partit del Govern de la Generalitat o del Central parlar de la "dreta....." fa por i tot com es refereixen a CiU o PP....Guigui wrote: I, per cert, fa més per l'ascens de qualsevol formació extremista (això de dretes i esquerres ja fa temps que no passa de retòrica per a nostàlgics) el mal govern que quatre baladrers que bramen perquè sí.
si....és una estratègia que demostra la gran capacitat de la gent..."com que no sé com sortir-me'n carrego contra els altres". Em recorda a quan erem petits i presentavem les notes a casa i deiem "HE aprovat" o sino "es que la profe M'HA suspès"... jo acceptaria aquesta estratègia de carregar contra l'adversari si també es reconeguéssin les virtuds...exemple: Mai he sentit al conseller Nadal felicitar per la feina feta per l'anterior Generalitat amb els FGC, un exemple de tant bon servei que malauradament acabarà morint d'èxit com no es replantegi el model.laura wrote: No parem de recalcar que la Ministra no para de parlar del Govern anterior. Què voleu que faci?, jo faria el mateix. L'actual govern va rebre una xarxa de rodalies i trens regionals de pena. Els errors acumulats s'han anat inflant en un sac i quan l'AVE ha entrat a Sants aquest sac ha petat.
Per acabar...
no malinterpreteu això, no defenso el PP...critiquem el PP per prometre l'Ave el 2002 arribant a 350 km/h (no us enrecordeu d'això?)...acaba arribant a Lleida el 2002 a 200km/h i amb prou feines...i havia d'arribar a Bcn el 2004, coincidint amb el Fòrum ...Zapatero wrote: les obres que han de portar l'alta velocitat a Barcelona, un dels trumfos que [...] pretén explotar a les generals en la campanya a Catalunya. [...]obres planificades des de l'època del PP
Però, ara essent una mica demàgogic...perquè el govern del PSOE (als '80 amb majories absolutes) va preferir fer la primera línia d'alta velocitat unint la capital de l'estat amb la 4a o 5ena ciutat en lloc d'unir les 2 ciutats més importants?
Perquè casi la meitat dels ministres de llavors eren Andalusos i governaven a Extremadura, Castella la Manxa, Andalusia... ( és a dir, interessos polítics?) o perquè com que Àfrica comença als Pirineus haviem de conectar-nos amb la resta del continent i per aixó la línia la van fer cap al sud...?
Conclusió: ni el PSOE és la panacea ni el PP són tant dolents...simplement, com jo dic sempre, per desgràcia, els interessos polítics estan per sobre dels tècnics i/o dels socials.