Serveis amb Velaro 103

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
wefer
Administrador

Re: Hace un añico...

Post by wefer »

JaMiRo! wrote:Yo la primera y única vez que vi un trasto de estos fue hace exactamente un año; el trasto en cuestión estava estacionado en unos talleres no muy lejos de Madrid-Puerta de Atocha. ;)
Jo també ho vaig veure, però no un, sinó uns quants estacionats tots en "bateria", en uns tallers que es troben a la dreta i una mica elevats, entrant a Atocha pel sud. No sé el nom d'aquests tallers.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Són els tallers de La Sagra, els únics per ara d'AV a Espanya.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

victorcasta wrote:Són els tallers de La Sagra, els únics per ara d'AV a Espanya.
Nops. La Sagra és a Toledo, on es bifurca el ramal de Toledo de la LAV de Sevilla. Els tallers que estan a l'entrada d'Atocha és Cerro Negro, on està basat tot el material de la LAV2, si no m'equivoco.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

La veritat que en dubtava una mica, perquè creia que La Sagra era a Toledo però pensava que Cerro Negro era dedicat a material en ample convencional. Gràcies ;)
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”