Linea Roda de Barà - Reus

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

César wrote:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Jordi Freixas wrote:
César wrote:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?
No. Torno a dir que l'intercambiador per molt AVE a BCN que hi hagi pot seguir donant servei, a no ser que el traslladin a BCN.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Home... la gracia seria que el traslladéssin a Barcelona...
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

No està de més tenir algun intercanviador a meitat trajecte... no sigui que hi hagi problemes amb la LAV... que al pas que anem, tot és possible. :x
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Home clar, però ja posats també, s'hagués pogut mantenir l'intercanviador de Lleida per connectar la línia de La Pobla de Segur amb l'Alta Velocitat amb trens TRD de boogies BRAVA, per exemple.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Ja no hi és l'intercanviador de Lleida?
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Quan hi vaig passar amb l'Alvia, el Juny passat, hi era, però desconnectat de la resta de vies. La veritat, és que em va estranyar que hi fós.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot :roll: De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Trenscat wrote:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot :roll: De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
Els intercanviadors d'última generació (tant els sistema Brava com els Talgo) van muntats en una plataforma com un "kit" de manera que es poden desmuntar i traslladar fàcilment sense gaire feina. Altra cosa és els edificis que els acullen. Suposo que la licitació a que fas referència és per a l'edifici (nau prefabricada, habitualment) i els elements de formigó de suport de l'intercanviador en sí (el kit que deia abans) i els fonaments de la pròpia nau.

A més, en llocs amb falta d'espai es munten uns intercanviadors duals, amb un sistema hidràulic que aixeca o abaixa intercanviador o un altre amb una articulació lateral, de manera que en l'espai que ocupa un intercanviador n'hi ha dos. El primer lloc on es va fer servir aquest sistema és a la via experimental de tres carrils Olmedo-Medina del Campo, aprofitant l'antiga traça del Medina del Campo a Segovia.

Salut !!
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Trenscat wrote:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot :roll: De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
El de la Bordeta només està desconnectat. La resta continua tot muntat.

I el de Puigverd encara hi era sencer.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Trenscat wrote:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot :roll: De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
El de la Bordeta només està desconnectat. La resta continua tot muntat.

I el de Puigverd encara hi era sencer.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

El de Puigverd no m'hi vaig fixar. Jo, efectivament em referia al de TALGO. És possible que ja estigui desmantellat del tot?
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Jordi Freixas wrote:El de Puigverd no m'hi vaig fixar. Jo, efectivament em referia al de TALGO. És possible que ja estigui desmantellat del tot?
Home, si jo em refereixo al missatge anterior que no ho està... l'últim cop que el vaig veure va ser dimecres passat.
User avatar
594-001-0
N6
N6
Posts: 296
Joined: Friday 06/05/2005 17:59

Post by 594-001-0 »

aarongilp wrote:
Jordi Freixas wrote:
César wrote:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?
No. Torno a dir que l'intercambiador per molt AVE a BCN que hi hagi pot seguir donant servei, a no ser que el traslladin a BCN.
Supongo que el cambiador de Roda se tendrá que seguir usando mientras la LAV no llegue a Girona para los Alvia, no?
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Quizá cambien de planes a última hora como con la supresión del costa Brava para septiembre :roll:
User avatar
594-001-0
N6
N6
Posts: 296
Joined: Friday 06/05/2005 17:59

Post by 594-001-0 »

entfe001 wrote:Quizá cambien de planes a última hora como con la supresión del costa Brava para septiembre :roll:
¿Con lo que le gusta a Renfe cepillarse los nocturnos? :D
Mucho dudo que mantengan el Costa Brava a partir de la llegada del AVE a Barcelona y no pongan un Alvia.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Siendo Renfe, lo más probable es que se carguen el Costa Brava sin poner ni Alvia ni leches.

Hace tiempo se rumoreó que con la puesta en servicio del Euromed accidentado en Torredembarra habría un servicio que llegaría hasta Girona, y desde entonces lo único que ha pasado es que se han cargado el Arco que había.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Sí... i no pensen posar-ne cap?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Se'ls veu el llautó

Post by Guigui »

Jordi Freixas wrote:Sí... i no pensen posar-ne cap?
No... més aviat, Renfomentadif està pensant en reinventar-se i passarà a ser conegut com a Fomentavedif.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
594-001-0
N6
N6
Posts: 296
Joined: Friday 06/05/2005 17:59

Post by 594-001-0 »

entfe001 wrote:Siendo Renfe, lo más probable es que se carguen el Costa Brava sin poner ni Alvia ni leches.

Hace tiempo se rumoreó que con la puesta en servicio del Euromed accidentado en Torredembarra habría un servicio que llegaría hasta Girona, y desde entonces lo único que ha pasado es que se han cargado el Arco que había.
Bueno, tampoco se de que me extraño la verdad... es Renfe.
Por lo menos el año pasado si que funcionó alguna temporada el Arco Valencia - Portbou pero este año nada de nada.
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”