Page 2 of 6
Posted: Monday 20/08/2007 16:39
by Jordi Freixas
César wrote:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?
Posted: Monday 20/08/2007 17:49
by aarongilp
Jordi Freixas wrote:César wrote:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?
No. Torno a dir que l'intercambiador per molt AVE a BCN que hi hagi pot seguir donant servei, a no ser que el traslladin a BCN.
Posted: Monday 20/08/2007 18:16
by Jordi Freixas
Home... la gracia seria que el traslladéssin a Barcelona...
Posted: Monday 20/08/2007 18:29
by orique
No està de més tenir algun intercanviador a meitat trajecte... no sigui que hi hagi problemes amb la LAV... que al pas que anem, tot és possible.
Posted: Monday 20/08/2007 18:40
by Jordi Freixas
Home clar, però ja posats també, s'hagués pogut mantenir l'intercanviador de Lleida per connectar la línia de La Pobla de Segur amb l'Alta Velocitat amb trens TRD de boogies BRAVA, per exemple.
Posted: Monday 20/08/2007 21:20
by entfe001
Ja no hi és l'intercanviador de Lleida?
Posted: Monday 20/08/2007 21:31
by Jordi Freixas
Quan hi vaig passar amb l'Alvia, el Juny passat, hi era, però desconnectat de la resta de vies. La veritat, és que em va estranyar que hi fós.
Posted: Tuesday 21/08/2007 9:43
by Trenscat
A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot
De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
Posted: Tuesday 21/08/2007 9:58
by genissimon
Trenscat wrote:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot
De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
Els intercanviadors d'última generació (tant els sistema Brava com els Talgo) van muntats en una plataforma com un "kit" de manera que es poden desmuntar i traslladar fàcilment sense gaire feina. Altra cosa és els edificis que els acullen. Suposo que la licitació a que fas referència és per a l'edifici (nau prefabricada, habitualment) i els elements de formigó de suport de l'intercanviador en sí (el kit que deia abans) i els fonaments de la pròpia nau.
A més, en llocs amb falta d'espai es munten uns intercanviadors duals, amb un sistema hidràulic que aixeca o abaixa intercanviador o un altre amb una articulació lateral, de manera que en l'espai que ocupa un intercanviador n'hi ha dos. El primer lloc on es va fer servir aquest sistema és a la via experimental de tres carrils Olmedo-Medina del Campo, aprofitant l'antiga traça del Medina del Campo a Segovia.
Salut !!
Posted: Tuesday 21/08/2007 12:27
by UT596001
Trenscat wrote:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot
De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
El de la Bordeta només està desconnectat. La resta continua tot muntat.
I el de Puigverd encara hi era sencer.
Posted: Tuesday 21/08/2007 12:28
by UT596001
Trenscat wrote:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot
De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
El de la Bordeta només està desconnectat. La resta continua tot muntat.
I el de Puigverd encara hi era sencer.
Posted: Tuesday 21/08/2007 12:35
by Jordi Freixas
El de Puigverd no m'hi vaig fixar. Jo, efectivament em referia al de TALGO. És possible que ja estigui desmantellat del tot?
Posted: Tuesday 21/08/2007 12:39
by UT596001
Jordi Freixas wrote:El de Puigverd no m'hi vaig fixar. Jo, efectivament em referia al de TALGO. És possible que ja estigui desmantellat del tot?
Home, si jo em refereixo al missatge anterior que no ho està... l'últim cop que el vaig veure va ser dimecres passat.
Posted: Tuesday 21/08/2007 13:52
by 594-001-0
aarongilp wrote:Jordi Freixas wrote:César wrote:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?
No. Torno a dir que l'intercambiador per molt AVE a BCN que hi hagi pot seguir donant servei, a no ser que el traslladin a BCN.
Supongo que el cambiador de Roda se tendrá que seguir usando mientras la LAV no llegue a Girona para los Alvia, no?
Posted: Tuesday 21/08/2007 13:58
by entfe001
Quizá cambien de planes a última hora como con la supresión del costa Brava para septiembre
Posted: Tuesday 21/08/2007 14:02
by 594-001-0
entfe001 wrote:Quizá cambien de planes a última hora como con la supresión del costa Brava para septiembre
¿Con lo que le gusta a Renfe cepillarse los nocturnos?
Mucho dudo que mantengan el Costa Brava a partir de la llegada del AVE a Barcelona y no pongan un Alvia.
Posted: Tuesday 21/08/2007 14:47
by entfe001
Siendo Renfe, lo más probable es que se carguen el Costa Brava sin poner ni Alvia ni leches.
Hace tiempo se rumoreó que con la puesta en servicio del Euromed accidentado en Torredembarra habría un servicio que llegaría hasta Girona, y desde entonces lo único que ha pasado es que se han cargado el Arco que había.
Posted: Tuesday 21/08/2007 14:58
by Jordi Freixas
Sí... i no pensen posar-ne cap?
Se'ls veu el llautó
Posted: Wednesday 22/08/2007 18:54
by Guigui
Jordi Freixas wrote:Sí... i no pensen posar-ne cap?
No... més aviat, Renfomentadif està pensant en reinventar-se i passarà a ser conegut com a Fomentavedif.
Posted: Wednesday 22/08/2007 23:36
by 594-001-0
entfe001 wrote:Siendo Renfe, lo más probable es que se carguen el Costa Brava sin poner ni Alvia ni leches.
Hace tiempo se rumoreó que con la puesta en servicio del Euromed accidentado en Torredembarra habría un servicio que llegaría hasta Girona, y desde entonces lo único que ha pasado es que se han cargado el Arco que había.
Bueno, tampoco se de que me extraño la verdad... es Renfe.
Por lo menos el año pasado si que funcionó alguna temporada el Arco Valencia - Portbou pero este año nada de nada.