Page 2 of 2

Posted: Sunday 16/09/2007 2:02
by sigfrid440s
Jordi Freixas wrote:Al menys, a la línia de La Pobla, la senyalètica i tota la pesca és de FGC...
El material movil es de Renfe, y bona part del personal tambe.

Posted: Sunday 16/09/2007 13:24
by Pere
No confonguem termes.
Tota la senyalètica i via és d'FGC però ex-adif.
Tot el personal de circulació és d'Adif no de Renfe, i tot el material mòbil és de Renfe.

Posted: Sunday 16/09/2007 22:35
by Jordi Freixas
El personal no és de FGC?

Posted: Monday 17/09/2007 12:48
by Danzig
els maquinistes són de Renfe ;)

Posted: Monday 17/09/2007 12:59
by aarongilp
Jordi Freixas wrote:El personal no és de FGC?
Em sembla haver entès al missatge anterior que no.

Posted: Monday 17/09/2007 13:14
by Pere
Danzig wrote:els maquinistes són de Renfe ;)
Perdó, m'havia oblidat dels maquinistes que efectivament són de Renfe.

Desfasat

Posted: Monday 17/09/2007 13:41
by Guigui
La discussió cap a on ha derivat tot aquest fil ja no té res a veure amb l'Àrea de Barcelona.

Posted: Monday 17/09/2007 23:23
by Jordi Freixas
aarongilp wrote:
Jordi Freixas wrote:El personal no és de FGC?
Em sembla haver entès al missatge anterior que no.
A veure, fins aquí hi arribo. Però és que em semblava haver entès en altres discussions, que davant d'un trapàs, es traspassen automàticament els treballadors de la infraestructura o operadora de la línia en qüestió (motiu pels quals per exemple, hi havia convocada aquella vaga/despropòsit del personal de RENFE en contra del traspàs).