Page 2 of 2
Posted: Saturday 15/09/2007 20:01
by victorcasta
I per què no es pot discutir en aquest fòrum?
Posted: Saturday 15/09/2007 20:31
by ROMI65
EUKibo wrote:No però teniu raó, segurament el contracte del tunel tingui bastantes clàusules.
Si voleu llegir-lo, el teniu
ací (en francés).
Tan a prop?
Posted: Saturday 15/09/2007 23:45
by Guigui
Las obras incluyen la definición de la plataforma de la playa de vías de la nueva estación central ubicada al sur del aeropuerto de Reus y la plataforma para la ejecución de un cambiador de ancho situado antes de esta estación para permitir temporalmente el cambio de ancho de las circulaciones procedentes del corredor Mediterráneo en ancho ibérico.
No m'acaba de quadrar que vulguin fer una estació d'AV nova de trinca a menys de 20 km de la que van inaugurar encara no fa un any...
Posted: Monday 17/09/2007 0:18
by victorcasta
Doncs sí, la intenció és que l'estació principal d'AV a Tarragona sigui aquesta, situada prop de l'aeroport de Reus.
Una altra cosa és que del dicho al hecho...
Cal ser...
Posted: Monday 17/09/2007 0:24
by Guigui
És a dir, que a les ments brillants i clarividents que van parir l'estació del Camp van fer-ho perquè algunes escorrialles havien de deixar per l'àrea de Tarragona, encara que caigués a les quimbambes, en lloc de pensar en un traçat entre Barcelona i Madrid que passés per un lloc més cèntric i que evités la construcció de dues estacions d'AV tan properes, amb tots els inconvenients que això comporta?
Cal ser rematadament inútil per treure's aquest nyap de la màniga!
Posted: Monday 17/09/2007 0:37
by victorcasta
jejeje, es vol que l'estació principal sigui Tarragona Central... però l'AVE Madrid-Barcelona s'aturarà a Camp de Tarragona.
Posted: Saturday 29/09/2007 21:38
by Sr.Horn
Yo creo que no saben ni lo que quieren con el tinglado que han metido en Tarragona.
De este post deduzco varias cosas...
1º Que desde Castellón (jajaja) hasta Tarragona la red será de ancho ibérico donde circularán LD y Regionales
2º Que el servicio de Euromed o Tren de Alta Velocidad que sea de Barcelona a Alicante será de ancho variable y cambiará en Tarragona y se supone que en Castellón cuando llegue allí el AVE. Claro que yo no se si en Castellón podrá entrar el AVE a no ser que hagan un nuevo túnel...
Y respecto a la autovía A-7 Valencia - Barcelona es que me parece un pegote tremendo para dar servicio al aeropuerto pero da una vuelta terrible para luego empalmar en Alcanar y pasarla por la costa de Alcanar ? Yo es que para que hagan eso, que pongan 3 carriles en TODA la AP-7 y la liberen que es lo que se tendría que hacer si fueran listos.. y la N-340 desdoblarla.
Re: EUROMED A CATALUNYA
Posted: Friday 27/03/2009 9:02
by metring
De La Vanguardia en paper:
Barcelona y Valencia estarán a dos horas en tren en el 2012
S. Sans
TARRAGONA Las obras del corredor del Mediterráneo de alta velocidad, la línea que substituirá el actual trazado del Euromed desde Vandellòs hasta Tarragona - que en un tramo discurre por una sola vía por la que circulan trenes regionales, de mercancías y el Euromed-estarán listas en tres años. Estas obras y las previstas entre Valencia y Castellón permitirán viajar desde Valencia hasta Barcelona en dos horas, según explicó ayer el director general de Ferrocarrils, Luís de Santiago. Las obras en los 52 kilómetros del tramo tarraconense, ahora en ejecución, suponen una inversión de 610 millones e incluyen la construcción de una gran estación central junto al aeropuerto de Reus, cuyas obras se licitarán en unas semanas. El nuevo corredor conectará con la línea del AVE en Perafort, tendrá un ramal hacia Tarragona y capacidad para 300 trenes diarios (ahora es de sesenta).
Re: Euromed a Catalunya
Posted: Monday 01/06/2009 21:24
by metring
Trens de menys qualitat?
El PP denuncia al Congrés que Renfe substitueix els combois de l'Euromed Barcelona-València per trens de menys qualitat
Madrid (ACN).- El Secretari General del Grup Popular al Congrés del Diputats, José Luis Ayllón, ha presentat aquest dilluns una pregunta parlamentària per conèixer els motius que haurien portat a la companyia Renfe a substituir en la línia Barcelona-València els serveis oferts amb els trens Euromed per trens de tipus Alaris. Segons ha explicat Ayllón, l'operadora està substituint els vagons Euromed, en la seva ruta Barcelona-València, per uns altres de menys qualitat i prestacions. Com a conseqüència d'aquests canvis, assegura,
'la qualitat del servei ha disminuït, els trens es mouen més i s'ha incrementat les reclamacions per mareig'.
Re: Euromed a Catalunya
Posted: Monday 01/06/2009 22:53
by victorcasta
metring wrote:Trens de menys qualitat?
Si el pobre confon Euromed i Alaris... doncs acceptarem Alaris com a animal de companyia...
Oposició perquè sí
Posted: Tuesday 02/06/2009 9:46
by Guigui
Els defensors acèrrims del vehicle privat, ara es molesten pel tren. I, per la manera com pixen fora de test, es veu que això de fer oposició no els va massa...
Re: Euromed a Catalunya
Posted: Tuesday 02/06/2009 10:03
by metring
Però què tenen de dolent els Alaris? Què és això de que "mareigen"????
Mareig
Posted: Tuesday 02/06/2009 10:36
by Guigui
metring wrote:Però què tenen de dolent els Alaris? Què és això de que "mareigen"????
Això és que algú del PP haurà sentit una de tantes persones que diuen que volen seure de cara al sentit de la marxa perquè si no, es maregen... I així fan córrer la veu, aprofitant que es pensen que poden clavar una altra punyalada al govern.
Re: Euromed a Catalunya
Posted: Tuesday 02/06/2009 21:28
by AlbertBCN
Crec que el que diu aquest home no té ni cap ni peus; els Euromeds han passat a tenir les composicions d'Alstom (S-101) a les Talgo (S-130), sembla que amb la intenció de que comptin amb canvi d'ample de via i poder anar aprofitant en un futur els diferents trams amb amplada internacional en el corredor Mediterrani. Tot i que personalment m'agraden els Alstom, la possibilitat de canviar d'amplada de via es un punt a favor dels S-130, que, a més a més, porten més seients en sentit de la marxa ja que aquests són orientables.
Com que el servei es 'Euromed' els advantatges per al viatger són exactament els mateixos (sales club, restauració al seient, etc), i els temps de viatge i parades també ho son. D'altra banda, els Alaris substitueixen als Arco, amb temps de viatge i parades similars, i amb confort també similar (seients no orientables, sense restauració al seient, etc)... llavors, sembla que aquest paio barreja 'churras y merinas' sense, probablement, haver pres qualsevol d'aquests serveis.
Una altra cosa es estar d'acord o no amb allò de Renfe de dir que un tipus de servei es independent de la sèrie de tren que ho dongui, aquí aquells als que ens agraden els trens no crec que estiguem gaire d'acord.
Salutacions,
Re: Euromed a Catalunya
Posted: Tuesday 02/06/2009 21:41
by Altaria_Trianilla
victorcasta wrote:metring wrote:Trens de menys qualitat?
Si el pobre confon Euromed i Alaris... doncs acceptarem Alaris com a animal de companyia...
Crec jo que es refereixen als 130, (encara que diguin que els subsitueixen per Alaris) i tenen raó... es mouen com una mala cosa.