Posted: Tuesday 02/10/2007 18:46
Dues coses voliía dir:
1. Una mesura per a mi totalment lògica, i que ja he dit altres vegades a algun altre Fòrum, sería segregar la Branca del Tibidabo, fent-la una línia autèntica, de Gràcia fins a la Pl. Catalunya i per sota la Rambla Catalunya, i destinar tota la malla horària alliberada a reforçar el Metro-Vallès (i per cert, aprofitant les obres a la Rambla Cat. a sota, fer una branca al Tramvía a alt per a que tingui accès directe al Centre);
2. Actualment, les estacions dels FGC nomès admeten trens de quatre cotxes, per a mí insuficent. ¿S´ha previst una ampliació general d´andanes, com es va fer fa anys, de manera que permetin trens de cinc o sis cotxes i/ó dues UTs. juntes?.
1. Una mesura per a mi totalment lògica, i que ja he dit altres vegades a algun altre Fòrum, sería segregar la Branca del Tibidabo, fent-la una línia autèntica, de Gràcia fins a la Pl. Catalunya i per sota la Rambla Catalunya, i destinar tota la malla horària alliberada a reforçar el Metro-Vallès (i per cert, aprofitant les obres a la Rambla Cat. a sota, fer una branca al Tramvía a alt per a que tingui accès directe al Centre);
2. Actualment, les estacions dels FGC nomès admeten trens de quatre cotxes, per a mí insuficent. ¿S´ha previst una ampliació general d´andanes, com es va fer fa anys, de manera que permetin trens de cinc o sis cotxes i/ó dues UTs. juntes?.