Posted: Friday 05/10/2007 17:59
jo per a la city em compraria de nou un altre C3... es práctic per diferentes raons:
-->Es petit
-->Ampli interior (tant passatgers com maletero)
-->Poc consum el 1.4 HDI 70cv (3 litres als 100 a 80kms/h per rondes per exemple) i si ja agafem el Start & Stop el consum es redueix
-->Molta facilitat d'aparcament (direccio asistida variable)
-->Durant 2 anys li vaig fer més de 60.000 kms només de ciutat!!! i sense cap averia, només les revisions oficials (i aquestes també surten molt be de preus).
-->Molt economic de mantenir, tant de revisions com de gasoil, amb un sol deposit es poden fer un d' aquests trayectes: Terrassa - Burgos / Vigo - Fuenlabrada (Madrid) / Fuenlabrada (Madrid) - Terrassa
-->Respond molt be a baixes revolucions (ho comparo el C3 1.4 HDI 70cv amb un Ibiza dels nous de 100 cv, es clar que un ibiza en altes revolucions respon millor que no el de 70cv ) (Aaron ja saps que si l'apretes fort al C3, et quedes engaixat al seient, amb l'ibiza no, li costa una mica)
-->Per la versió base te molts extres (versió furio 2005)
-->Citroën en motors diesel te molt bons resultats (sense anar molt lluny la C15 ha sigut un exemple clar de la mecanica diesel de citroen)
Bé, es que va ser el millor cotxe que he tingut... <snif>
Aixó si, crec que anar a treballar o el recorreguts diaris prefereixo anar amb transport public, trigues més o menys el mateix (a vegades menys en trasnport public en hores punta) y surt molt millor que el cotxe.
P.D:
Que quedir clar, no es per que m'agradi citroen, ya que m'agranden els renault, pero quan proves un citroen, ja no cambies... (sobre tot el xantia) ara el C5
-->Es petit
-->Ampli interior (tant passatgers com maletero)
-->Poc consum el 1.4 HDI 70cv (3 litres als 100 a 80kms/h per rondes per exemple) i si ja agafem el Start & Stop el consum es redueix
-->Molta facilitat d'aparcament (direccio asistida variable)
-->Durant 2 anys li vaig fer més de 60.000 kms només de ciutat!!! i sense cap averia, només les revisions oficials (i aquestes també surten molt be de preus).
-->Molt economic de mantenir, tant de revisions com de gasoil, amb un sol deposit es poden fer un d' aquests trayectes: Terrassa - Burgos / Vigo - Fuenlabrada (Madrid) / Fuenlabrada (Madrid) - Terrassa
-->Respond molt be a baixes revolucions (ho comparo el C3 1.4 HDI 70cv amb un Ibiza dels nous de 100 cv, es clar que un ibiza en altes revolucions respon millor que no el de 70cv ) (Aaron ja saps que si l'apretes fort al C3, et quedes engaixat al seient, amb l'ibiza no, li costa una mica)
-->Per la versió base te molts extres (versió furio 2005)
-->Citroën en motors diesel te molt bons resultats (sense anar molt lluny la C15 ha sigut un exemple clar de la mecanica diesel de citroen)
Bé, es que va ser el millor cotxe que he tingut... <snif>
Aixó si, crec que anar a treballar o el recorreguts diaris prefereixo anar amb transport public, trigues més o menys el mateix (a vegades menys en trasnport public en hores punta) y surt molt millor que el cotxe.
P.D:
Que quedir clar, no es per que m'agradi citroen, ya que m'agranden els renault, pero quan proves un citroen, ja no cambies... (sobre tot el xantia) ara el C5