Posted: Thursday 11/10/2007 20:48
Pos aixo, trens cada 1 hora a Alella, millor. En cap cas UT pensa en els d'Alella que ara han de patir el bus fins Barcelona... Amb la C1 funcionant de nit podrien combinar-lo. Tornar a casa plegat amb companys de Masnou, Teià o Vilassar, és a dir, troncalitzar els desplaçaments. Gran capacitat i alta velocitat ferroviaria i proximitat de bus.UT596001 wrote:Alella, ja té, actualment, un autobús nocturn cada hora (si no mal recordo arriba la línia N81), i a sobre és sense transbord cap a Barcelona.EUKibo wrote:Per exemple si un viu a Alella baixa al Masnou en bus (potser passa cada 2 hores) pero que els trens passin cada 20min.
A quin set sous vols treure la meitat del servei nocturn d'autobús que ja gaudeixen tots els dies de l'any a Alella?
Nit bus cada 30 minuts de Sabadell a Barcelona! I a Castellar cada 30 minuts els caps de setmana! Nitbus transversals sense passar per Barcelona ja!
¬¬ I pels que dieu que aprofitem les autopistes que van buides també dir que de la mateixa manera es poden aprofitar les vies que van buides!
A més que un tren equivaldra a 6 busos, ens estalviem 5 conductors que els podem deixar dormir.
I el manteniment que es faci com al metro, si un dia no es fa no passa res, i la resta de dies entre les 2 i les 5