Page 2 of 2

Posted: Thursday 11/10/2007 20:48
by EUKibo
UT596001 wrote:
EUKibo wrote:Per exemple si un viu a Alella baixa al Masnou en bus (potser passa cada 2 hores) pero que els trens passin cada 20min.
Alella, ja té, actualment, un autobús nocturn cada hora (si no mal recordo arriba la línia N81), i a sobre és sense transbord cap a Barcelona.

A quin set sous vols treure la meitat del servei nocturn d'autobús que ja gaudeixen tots els dies de l'any a Alella?

Nit bus cada 30 minuts de Sabadell a Barcelona! I a Castellar cada 30 minuts els caps de setmana! Nitbus transversals sense passar per Barcelona ja!
Pos aixo, trens cada 1 hora a Alella, millor. En cap cas UT pensa en els d'Alella que ara han de patir el bus fins Barcelona... Amb la C1 funcionant de nit podrien combinar-lo. Tornar a casa plegat amb companys de Masnou, Teià o Vilassar, és a dir, troncalitzar els desplaçaments. Gran capacitat i alta velocitat ferroviaria i proximitat de bus.


¬¬ I pels que dieu que aprofitem les autopistes que van buides també dir que de la mateixa manera es poden aprofitar les vies que van buides!

A més que un tren equivaldra a 6 busos, ens estalviem 5 conductors que els podem deixar dormir.

I el manteniment que es faci com al metro, si un dia no es fa no passa res, i la resta de dies entre les 2 i les 5

Posted: Thursday 11/10/2007 22:00
by ABB_Traccion
EUKibo wrote: I el manteniment que es faci com al metro, si un dia no es fa no passa res, i la resta de dies entre les 2 i les 5
Ja s' ha vist i s' està veient què passa quan no es fa el manteniment necessari (però, oh, per un dia, no passa res) (a renfe) durant un dia, dos o tres... com es venia fent durant molts anys... o sigui, per si algú no ho enten, Avaries NON-STOP

De veritat, que de vegades sembla que no sabem ni el que ens diem...

Posted: Friday 12/10/2007 14:56
by EUKibo
ABB_Traccion wrote:
EUKibo wrote: I el manteniment que es faci com al metro, si un dia no es fa no passa res, i la resta de dies entre les 2 i les 5
Ja s' ha vist i s' està veient què passa quan no es fa el manteniment necessari (però, oh, per un dia, no passa res) (a renfe) durant un dia, dos o tres... com es venia fent durant molts anys... o sigui, per si algú no ho enten, Avaries NON-STOP

De veritat, que de vegades sembla que no sabem ni el que ens diem...
Perdona, però es poden dir les coses d'una manera més amable.

El metro és força més complex que Renfe.

- Té més estacions i aquestes molt més complexes (no com a Renfe que moltes estacions és un troç de ciment i au!).

- La freqüència de trens és molt més elevada.

- El nombre de passatgers és molt més elevat. I aquest passatge es mou molt més, en correspondències i entrant i sortint dels diferents trens de les diferents línies.



I mira, ara que no fan manteniment mai, jo crec que seria un avenç fer manteniment 6 dies a la setmana mira que et dic.
En una de les incontables reclamacions que he posat a Renfe (que per a variar no es dignen a contestar els criminals) Exigeixo que després d'haver patit un dia un tren ple de vòmits i graffitis, que es quedava sense llum i es parava en mig de la via i que es va quedar a Gavà i d'allà no hi havia cap servei per seguir fins Castelldefels, vaig preguntar quin manteniment fa aquesta empresa d'origen falangista i amb la no-resposta ja es responen. No fan cap mena de manteniment.

Al metro molts cops veus (es veu desde la sortida de Renfe a Sants) com de vegades fiquen trens amb un mini-graffiti als tallers de SAnta Eulàlia per netejar-lo i de fet en circulació mai he vist un metro amb graffitis i mira que l'agafo cada dia. En canvi a Renfe un mateix graffiti pots veure'l dies i dies i dies.


Resumint, que amb un dia sense manteniment no passa res, el problema de renfe es que feia 300 dies sense manteniment a l'any sembla. A més, amb el servei nocturn només s'ocuparien un dia a la setmana els trams Mataró-Hospitalet, Terrassa-Martorell i Granollers-Castelldefels/Vilanova. La resta d'infrastructura es pot mantenir eh! I amb trams tant petits d'explotació poden fer serveis de via única si els urgeix molt el manteniment que no es pot fer l'endemà.

És la movilitat de 3.000.000 de persones, els trens no estan només per fer-lis fotos, estan per donar un servei, i el que es intolerable es que per exemple la R1 acabi el servei a les 21.25 i comenci a les 6.27 un dissabte... o la R2 de 22.00 a 5.59.

Posted: Friday 12/10/2007 18:55
by entfe001
Home, jo seria feliç amb un tren a Girona a les deu de la nit els divendres... i els de Figueres ni t'ho explico, amb l'últim tren que surt a dos quarts de nou del vespre.

Posted: Monday 15/10/2007 20:27
by UT596001
EUKibo wrote:Pos aixo, trens cada 1 hora a Alella, millor. En cap cas UT pensa en els d'Alella que ara han de patir el bus fins Barcelona... Amb la C1 funcionant de nit podrien combinar-lo. Tornar a casa plegat amb companys de Masnou, Teià o Vilassar, és a dir, troncalitzar els desplaçaments. Gran capacitat i alta velocitat ferroviaria i proximitat de bus.
No crec que ningú a Alella et canvi el mateix servei però amb transbord.
¬¬ I pels que dieu que aprofitem les autopistes que van buides també dir que de la mateixa manera es poden aprofitar les vies que van buides!
Si es diu el tema de les autopistes buides és per poder fer serveis exprés. De nit, el N65 triga de Sabadell a Barcelona 15 minuts menys que els FGC... a més que la ciutat no és només allò que hi ha a l'estació (i m'extranya que no diguis doncs sempre et queixes d'això). Com no posem autobusos nocturns urbans malament...
A més que un tren equivaldra a 6 busos, ens estalviem 5 conductors que els podem deixar dormir.
Sí, amb 1/6 de la frequència actual. Fantàstic!

Moltes línies de la RMB es fan amb només 2 busos (només la N30 es fa amb 3 busos), 1 per sentit que triga més o menys 1 hora en fer el recorregut.