PERÒ SI FINS I TOT ELS TRENS DE DOS PISOS EXISTENTS ACTUALMENT A VEGADES RESULTEN INSUFICIENTS!!!!!Túnels del Garraf wrote:Hola!
No creieu que les 450 o les 451 farien un millor servei a línies de Mitjana Distància de Gran Demanda (Tarragona-Reus i Girona-Figueres) que a Rodalies? Més que res per aspectes com els temps de càrrega i descàrrega de viatgers, l'acceleració i la velocitat màxima.
A la R2, un cop que es millorin les freqüències amb l'entrada en funcionament del túnel de la LAV no caldran trens amb tanta capacitat perquè passaran més sovint i la veritat és que més aviat molestarien perquè s'estarien massa temps aturades a les estacions. L'únic problema seria la pèrdua dels pocs trens de Rodalies (a excepció de les 440) que poden assolir velocitats de 140 km/h si no m'equivoco.
Si es traspassen a Mitjana Distància, s'haurien de reformar per tal de fer-les més còmodes i millorar aspectes com la distància entre seients i l'estretor dels passadissos, que es podria millorar fent una disposició de seients 2+2, no 3+2 com a l'actualitat.
Com els vols treure de Rodalies, si hi ha vegades que no s'hi pot ni respirar gairebé? Una altra cosa diferent, és que em diguis que s'encarreguésin noves unitats 450/451 adequades al servei en qüestió per fer els serveis de Mitjana Distancia.