Posted: Tuesday 30/10/2007 21:45
aprofito per dir que el dijous passat vaig veure la L75 (St Boi-Cornella) amb un rosanbus (verd) a l'hora punta del mati.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Quin es el projecte de la L12? Que la volen allargar, o algo aixi?Busman wrote:
...
A veure si caldrà ressucitar el projecte de la L12. S'ho imaginen?
No, crearla. Es refereixen a l'entel.lèquia híbrida metro-rodalies que hauria d'unir Cornellà amb Sant Boi i Castelldefels passant per la part alta de Viladecans i Gavà.Ecomobisostrans wrote:Quin es el projecte de la L12? Que la volen allargar, o algo aixi?Busman wrote:
...
A veure si caldrà ressucitar el projecte de la L12. S'ho imaginen?
Esta línea ya circuló en su tiempo como L10B tal y como se puede ver en los siguientes enlaces de la web de J.MoraEcomobisostrans wrote:Parece que segun algunos conductores, la L11 tambien se mantendra una vez acaben las obras de RENFE.
Ha circulat amb normalitat aquest temps (dies feiners), jo per motius laborals l'he vist a la Crta de la Marina del Prat i al final a la rotonda del Hotel Esperia Tower de BellvitgePlatanito wrote:Per cert, la línia L11 quin recorregut se suposa que feia? Perquè en tots aquests dies no n'he vist cap.
Jo també sóc partidari de no suprimir la L83, però resulta contradictori que qualifiquis d'aberració el que fan uns i seguidament proposis una línia el trajecte de la qual duraria prop de dues hores, amb els problemes per establir-ne els horaris i les freqüències que això suposaria.Ecomobisostrans wrote:Link a la noticia: http://www.emt-amb.com/links/newresult. ... as_id=2042
Es una aberracion que supriman este servicio, sobretodo el L83. Lo que tendrian que haber hecho es prolongar el L83 desde Cornella-Centro hasta St.Ildefons y de alli hacer la ruta del L10 hasta Sant Cosme, y entonces suprimir el L11. De esa manera ademas se daba servicio al barrio Sant Feliu de L'H.
Jo l'he vista tots els dies al final de Feixa Llarga servida amb MAN NL-223F (crec que són aquests) Castrosua dels de "primera generació", per entendre'ns.mikado wrote:Ha circulat amb normalitat aquest temps (dies feiners), jo per motius laborals l'he vist a la Crta de la Marina del Prat i al final a la rotonda del Hotel Esperia Tower de BellvitgePlatanito wrote:Per cert, la línia L11 quin recorregut se suposa que feia? Perquè en tots aquests dies no n'he vist cap.
Clar, és que jo pensava que duplicava tot el recorregut de la línia, i com que mai no l'he vist per Hospitalet Centre ni per Sant Ildefons... Gràcies per l'aclaració.Busman wrote:Jo l'he vista tots els dies al final de Feixa Llarga servida amb MAN NL-223F (crec que són aquests) Castrosua dels de "primera generació", per entendre'ns.mikado wrote:Ha circulat amb normalitat aquest temps (dies feiners), jo per motius laborals l'he vist a la Crta de la Marina del Prat i al final a la rotonda del Hotel Esperia Tower de BellvitgePlatanito wrote:Per cert, la línia L11 quin recorregut se suposa que feia? Perquè en tots aquests dies no n'he vist cap.
Mes o menys duraria el que dura ara mateix el L10, de totes maneres si tingues que portar tants problemes es pot partir en 2, a Sant Ildefons per exemple, o a Cornella-Centre.Busman wrote:Jo també sóc partidari de no suprimir la L83, però resulta contradictori que qualifiquis d'aberració el que fan uns i seguidament proposis una línia el trajecte de la qual duraria prop de dues hores, amb els problemes per establir-ne els horaris i les freqüències que això suposaria.
La intencio d'aquesta linia no es que serveixi per fer la ruta sencera, sino que serveixi pels trajectes parcials, com Gava-Cornellà, Sant Boi-Hospitalet, Hospitalet-Hospitalet, Hospitalet-El Prat, etc. De fet, l'objectiu principal del tram Cornellà-El Prat es reforçar la L10, que va cada 20 minuts i en el tram que va del barri Sant Feliu fins el Prat va sempre plenissima i es del tot indecent que una linia que creua L'Hospitalet i El Prat vagi a 20 minuts, amb l'agravant de que es la unica linia de bus que passa pel barri Sant Feliu, es a dir que si han d'anar al Centre de l'Hospitalet o a l'Hospital de Bellvitge nomes poden anar amb el L10 o amb el metro L5 de can Boixeres a Plaça de Sants + enllaç kilometric + L1 fins Av.Carrilet o Hospital de Bellvitge. Idem si han d'agafar la RENFE o els FGC.Busman wrote:A més, aquest trajecte extra està de sobres cobert i seria absurd anar de Gavà fins a El Prat amb una línia que passa per Viladecans, Sant Boi, Cornellà i L'Hospitalet. Si existís una tal línia, els usuaris que volguéssin fer el trajecte Gavà-El Prat es decantaríen pel Rodalíes (trigaríen com 50 minuts menys), i els usuaris que volguéssin fer trajectes Cornellà-L'Hospitalet-El Prat ja tindríen els serveis que actualment funcionen i que són manifestament suficients (L10-L12-L46-L52-L82-L85). Potser una línia nocturna amb aquest trajecte sí que tindria cert sentit, tot i que ja queda cobert per la relació N14+N15.
Escolta, xato, una cosa es que no estiguis d'acord amb les meves propostes i les consideris extravagants, i una altra es que treguis les coses de context dient que nomes entenc el transport public com una distraccio personal, per que res esta mes lluny de la realitat. Qualsevol proposta que jo faci esta sempre pensada per millorar la mobilitat, de la manera que en cada cas considero mes eficaç i sostenible. Un altre pot considerar que son encertades o no, pero per aixo esta el forum, per que cadascú opini i faci les seves propostes i valoracions.Busman wrote:Total, que només algú que entén el transport públic com una distracció personal veuria interès (i encara resultaria extravagant) en una línia així, i aquest argument resta insuficient a l'hora de crear una línia.
Vertaderament, tens idees de bomber.
Aleshores és com no fer res: el trajecte Gavà-Viladecans-Cornellà quedaria cobert per l' oferta L82-L85 i completat amb la L83 tal com la hem conegut aquests dies.Ecomobisostrans wrote:Mes o menys duraria el que dura ara mateix el L10, de totes maneres si tingues que portar tants problemes es pot partir en 2, a Sant Ildefons per exemple, o a Cornella-Centre.
La intencio d'aquesta linia no es que serveixi per fer la ruta sencera, sino que serveixi pels trajectes parcials, com Gava-Cornellà, Sant Boi-Hospitalet, Hospitalet-Hospitalet, Hospitalet-El Prat, etc. De fet, l'objectiu principal del tram Cornellà-El Prat es reforçar la L10, que va cada 20 minuts i en el tram que va del barri Sant Feliu fins el Prat va sempre plenissima i es del tot indecent que una linia que creua L'Hospitalet i El Prat vagi a 20 minuts, amb l'agravant de que es la unica linia de bus que passa pel barri Sant Feliu, es a dir que si han d'anar al Centre de l'Hospitalet o a l'Hospital de Bellvitge nomes poden anar amb el L10 o amb el metro L5 de can Boixeres a Plaça de Sants + enllaç kilometric + L1 fins Av.Carrilet o Hospital de Bellvitge. Idem si han d'agafar la RENFE o els FGC.
¡Ah! Aquell qui ens il.lustra amb una sibil.lina col.leccio d' improperis implícits deixats a la imaginació del lector en cada ocasió que un autobús ha de desviar-se perquè les persones decideixen que poden fer alguna cosa en comú de tant en tant ens vol donar lliçons de respecte i de bons costums.Ecomobisostrans wrote:Escolta, xato, una cosa es que no estiguis d'acord amb les meves propostes i les consideris extravagants, i una altra es que treguis les coses de context dient que nomes entenc el transport public com una distraccio personal, per que res esta mes lluny de la realitat. Qualsevol proposta que jo faci esta sempre pensada per millorar la mobilitat, de la manera que en cada cas considero mes eficaç i sostenible. Un altre pot considerar que son encertades o no, pero per aixo esta el forum, per que cadascú opini i faci les seves propostes i valoracions.