Page 2 of 3

Posted: Tuesday 30/10/2007 21:45
by buertu
aprofito per dir que el dijous passat vaig veure la L75 (St Boi-Cornella) amb un rosanbus (verd) a l'hora punta del mati.

Posted: Friday 02/11/2007 0:08
by Busman
Jo he vist la VB1 també amb un Rosanbús del servei urbà de L'Hospitalet... amb les enganxines i els distintius de L'H.

Posa un esvoranc a la teva vida.

Re: No serà...

Posted: Friday 02/11/2007 8:44
by Ecomobisostrans
Busman wrote:
...

A veure si caldrà ressucitar el projecte de la L12. S'ho imaginen?
Quin es el projecte de la L12? Que la volen allargar, o algo aixi?

Re: No serà...

Posted: Friday 02/11/2007 8:45
by Ecomobisostrans
Recorregut L83:
Image

Posted: Friday 02/11/2007 8:48
by Ecomobisostrans
Recorregut L11:
Image

Posted: Friday 02/11/2007 9:06
by Ecomobisostrans
Parece que segun algunos conductores, la L11 tambien se mantendra una vez acaben las obras de RENFE.

Re: No serà...

Posted: Friday 02/11/2007 11:34
by Platanito
Ecomobisostrans wrote:
Busman wrote:
...

A veure si caldrà ressucitar el projecte de la L12. S'ho imaginen?
Quin es el projecte de la L12? Que la volen allargar, o algo aixi?
No, crearla. Es refereixen a l'entel.lèquia híbrida metro-rodalies que hauria d'unir Cornellà amb Sant Boi i Castelldefels passant per la part alta de Viladecans i Gavà.

Posted: Friday 02/11/2007 12:33
by Busman
Sí, volia dir la L12 del metro, no pas la de Rosanbús.

Posted: Friday 02/11/2007 12:59
by mikado
Ecomobisostrans wrote:Parece que segun algunos conductores, la L11 tambien se mantendra una vez acaben las obras de RENFE.
Esta línea ya circuló en su tiempo como L10B tal y como se puede ver en los siguientes enlaces de la web de J.Mora

http://cv.uoc.es/~jmora/misc/img_lh2003/l10b_2.jpg

http://cv.uoc.es/~jmora/misc/img_lh2003/l10b_1.jpg

Posted: Friday 02/11/2007 13:05
by Ecomobisostrans
Actualmente existe ese paso subterraneo donde daba la vuelta o tiene que ir hasta la rotonda Marina?

Posted: Thursday 06/12/2007 9:47
by mikado
http://www.emt-amb.com

REFUERZO DEL SERVICIO L82 Y L85 Y CREACIÓN DE LAS LÍNEAS L83 Y L11. 12-12-2007: SUPRESIÓN DEL SERVICIO
12/12/2007
12-12-07 SUPRESIÓN DEL REFUERZO: A partir del próximo miércoles 12 de Diciembre, dejará de funcionar el refuerzo que había sido programado debido a las incidencias en el servicio de RENFE Rodalies. Por tanto, el día 11 de Diciembre será el último día de servicio, ya que el servicio de Rodalies RENFE funciona con normalidad

Posted: Friday 07/12/2007 9:58
by Ecomobisostrans
Link a la noticia: http://www.emt-amb.com/links/newresult. ... as_id=2042

Es una aberracion que supriman este servicio, sobretodo el L83. Lo que tendrian que haber hecho es prolongar el L83 desde Cornella-Centro hasta St.Ildefons y de alli hacer la ruta del L10 hasta Sant Cosme, y entonces suprimir el L11. De esa manera ademas se daba servicio al barrio Sant Feliu de L'H.

Posted: Friday 07/12/2007 10:46
by Platanito
Per cert, la línia L11 quin recorregut se suposa que feia? Perquè en tots aquests dies no n'he vist cap.

Posted: Friday 07/12/2007 14:23
by buertu
Pensava que finalment havien decidit deixar tant el L83 com el L11 de manera permanent. Veig que s'ho han repensat.
Era important la tasca del L83 d'unió entre barris de Gavà i Viladecans i d'aquests amb Cornellà ja que cap bus feia aquest recorregut.

Posted: Friday 07/12/2007 14:39
by mikado
Platanito wrote:Per cert, la línia L11 quin recorregut se suposa que feia? Perquè en tots aquests dies no n'he vist cap.
Ha circulat amb normalitat aquest temps (dies feiners), jo per motius laborals l'he vist a la Crta de la Marina del Prat i al final a la rotonda del Hotel Esperia Tower de Bellvitge

Posted: Saturday 08/12/2007 13:46
by Busman
Ecomobisostrans wrote:Link a la noticia: http://www.emt-amb.com/links/newresult. ... as_id=2042

Es una aberracion que supriman este servicio, sobretodo el L83. Lo que tendrian que haber hecho es prolongar el L83 desde Cornella-Centro hasta St.Ildefons y de alli hacer la ruta del L10 hasta Sant Cosme, y entonces suprimir el L11. De esa manera ademas se daba servicio al barrio Sant Feliu de L'H.
Jo també sóc partidari de no suprimir la L83, però resulta contradictori que qualifiquis d'aberració el que fan uns i seguidament proposis una línia el trajecte de la qual duraria prop de dues hores, amb els problemes per establir-ne els horaris i les freqüències que això suposaria.

A més, aquest trajecte extra està de sobres cobert i seria absurd anar de Gavà fins a El Prat amb una línia que passa per Viladecans, Sant Boi, Cornellà i L'Hospitalet. Si existís una tal línia, els usuaris que volguéssin fer el trajecte Gavà-El Prat es decantaríen pel Rodalíes (trigaríen com 50 minuts menys), i els usuaris que volguéssin fer trajectes Cornellà-L'Hospitalet-El Prat ja tindríen els serveis que actualment funcionen i que són manifestament suficients (L10-L12-L46-L52-L82-L85). Potser una línia nocturna amb aquest trajecte sí que tindria cert sentit, tot i que ja queda cobert per la relació N14+N15.

Total, que només algú que entén el transport públic com una distracció personal veuria interès (i encara resultaria extravagant) en una línia així, i aquest argument resta insuficient a l'hora de crear una línia.

Vertaderament, tens idees de bomber.

Posted: Saturday 08/12/2007 14:00
by Busman
mikado wrote:
Platanito wrote:Per cert, la línia L11 quin recorregut se suposa que feia? Perquè en tots aquests dies no n'he vist cap.
Ha circulat amb normalitat aquest temps (dies feiners), jo per motius laborals l'he vist a la Crta de la Marina del Prat i al final a la rotonda del Hotel Esperia Tower de Bellvitge
Jo l'he vista tots els dies al final de Feixa Llarga servida amb MAN NL-223F (crec que són aquests) Castrosua dels de "primera generació", per entendre'ns.

Posted: Monday 10/12/2007 9:20
by Platanito
Busman wrote:
mikado wrote:
Platanito wrote:Per cert, la línia L11 quin recorregut se suposa que feia? Perquè en tots aquests dies no n'he vist cap.
Ha circulat amb normalitat aquest temps (dies feiners), jo per motius laborals l'he vist a la Crta de la Marina del Prat i al final a la rotonda del Hotel Esperia Tower de Bellvitge
Jo l'he vista tots els dies al final de Feixa Llarga servida amb MAN NL-223F (crec que són aquests) Castrosua dels de "primera generació", per entendre'ns.
Clar, és que jo pensava que duplicava tot el recorregut de la línia, i com que mai no l'he vist per Hospitalet Centre ni per Sant Ildefons... Gràcies per l'aclaració.

Posted: Wednesday 12/12/2007 10:33
by Ecomobisostrans
Busman wrote:Jo també sóc partidari de no suprimir la L83, però resulta contradictori que qualifiquis d'aberració el que fan uns i seguidament proposis una línia el trajecte de la qual duraria prop de dues hores, amb els problemes per establir-ne els horaris i les freqüències que això suposaria.
Mes o menys duraria el que dura ara mateix el L10, de totes maneres si tingues que portar tants problemes es pot partir en 2, a Sant Ildefons per exemple, o a Cornella-Centre.
Busman wrote:A més, aquest trajecte extra està de sobres cobert i seria absurd anar de Gavà fins a El Prat amb una línia que passa per Viladecans, Sant Boi, Cornellà i L'Hospitalet. Si existís una tal línia, els usuaris que volguéssin fer el trajecte Gavà-El Prat es decantaríen pel Rodalíes (trigaríen com 50 minuts menys), i els usuaris que volguéssin fer trajectes Cornellà-L'Hospitalet-El Prat ja tindríen els serveis que actualment funcionen i que són manifestament suficients (L10-L12-L46-L52-L82-L85). Potser una línia nocturna amb aquest trajecte sí que tindria cert sentit, tot i que ja queda cobert per la relació N14+N15.
La intencio d'aquesta linia no es que serveixi per fer la ruta sencera, sino que serveixi pels trajectes parcials, com Gava-Cornellà, Sant Boi-Hospitalet, Hospitalet-Hospitalet, Hospitalet-El Prat, etc. De fet, l'objectiu principal del tram Cornellà-El Prat es reforçar la L10, que va cada 20 minuts i en el tram que va del barri Sant Feliu fins el Prat va sempre plenissima i es del tot indecent que una linia que creua L'Hospitalet i El Prat vagi a 20 minuts, amb l'agravant de que es la unica linia de bus que passa pel barri Sant Feliu, es a dir que si han d'anar al Centre de l'Hospitalet o a l'Hospital de Bellvitge nomes poden anar amb el L10 o amb el metro L5 de can Boixeres a Plaça de Sants + enllaç kilometric + L1 fins Av.Carrilet o Hospital de Bellvitge. Idem si han d'agafar la RENFE o els FGC.
Busman wrote:Total, que només algú que entén el transport públic com una distracció personal veuria interès (i encara resultaria extravagant) en una línia així, i aquest argument resta insuficient a l'hora de crear una línia.

Vertaderament, tens idees de bomber.
Escolta, xato, una cosa es que no estiguis d'acord amb les meves propostes i les consideris extravagants, i una altra es que treguis les coses de context dient que nomes entenc el transport public com una distraccio personal, per que res esta mes lluny de la realitat. Qualsevol proposta que jo faci esta sempre pensada per millorar la mobilitat, de la manera que en cada cas considero mes eficaç i sostenible. Un altre pot considerar que son encertades o no, pero per aixo esta el forum, per que cadascú opini i faci les seves propostes i valoracions.

Salutacions.

Posted: Wednesday 12/12/2007 13:48
by Busman
Ecomobisostrans wrote:Mes o menys duraria el que dura ara mateix el L10, de totes maneres si tingues que portar tants problemes es pot partir en 2, a Sant Ildefons per exemple, o a Cornella-Centre.

La intencio d'aquesta linia no es que serveixi per fer la ruta sencera, sino que serveixi pels trajectes parcials, com Gava-Cornellà, Sant Boi-Hospitalet, Hospitalet-Hospitalet, Hospitalet-El Prat, etc. De fet, l'objectiu principal del tram Cornellà-El Prat es reforçar la L10, que va cada 20 minuts i en el tram que va del barri Sant Feliu fins el Prat va sempre plenissima i es del tot indecent que una linia que creua L'Hospitalet i El Prat vagi a 20 minuts, amb l'agravant de que es la unica linia de bus que passa pel barri Sant Feliu, es a dir que si han d'anar al Centre de l'Hospitalet o a l'Hospital de Bellvitge nomes poden anar amb el L10 o amb el metro L5 de can Boixeres a Plaça de Sants + enllaç kilometric + L1 fins Av.Carrilet o Hospital de Bellvitge. Idem si han d'agafar la RENFE o els FGC.
Aleshores és com no fer res: el trajecte Gavà-Viladecans-Cornellà quedaria cobert per l' oferta L82-L85 i completat amb la L83 tal com la hem conegut aquests dies.

La resta de recorregut està cobert per les línies que ja vaig mencionar. Una altra cosa és que proposis una línia entre Cornellà i L' Hospitalet per reforçar la L10, aquí ja no m'ho fico.
Ecomobisostrans wrote:Escolta, xato, una cosa es que no estiguis d'acord amb les meves propostes i les consideris extravagants, i una altra es que treguis les coses de context dient que nomes entenc el transport public com una distraccio personal, per que res esta mes lluny de la realitat. Qualsevol proposta que jo faci esta sempre pensada per millorar la mobilitat, de la manera que en cada cas considero mes eficaç i sostenible. Un altre pot considerar que son encertades o no, pero per aixo esta el forum, per que cadascú opini i faci les seves propostes i valoracions.
¡Ah! Aquell qui ens il.lustra amb una sibil.lina col.leccio d' improperis implícits deixats a la imaginació del lector en cada ocasió que un autobús ha de desviar-se perquè les persones decideixen que poden fer alguna cosa en comú de tant en tant ens vol donar lliçons de respecte i de bons costums.

Com diuen els castellans, "cree el ladrón que son todos de su condición".