Page 2 of 2
Posted: Wednesday 07/11/2007 23:17
by victorcasta
Sí, és al 50% però ja van acordar que els trens i el personal de bord anaven a càrrec de Renfe. Renfe és la principal interessada en aquests serveis, i la SNCF li va posar aquestes condicions. D'altra banda, en trens internacionals, la política de la SNCF és de crear consorcis: Elipsos, Thalys, Eurostar, Artesia...
Posted: Wednesday 07/11/2007 23:25
by Jordi Freixas
En fi. Llavors, què hi feia un revisor francès en un TALGO?
Posted: Wednesday 07/11/2007 23:31
by victorcasta
Primer que es tracta del Catalan Talgo (juntament amb els Mare Nostrum, que no estan dins de Elipsos) i doncs perquè és territori francès i és també una circulació a França a tots els efectes.
Posted: Wednesday 07/11/2007 23:32
by Jordi Freixas
Dish! Llavors, és el que deia jo fa una estona, oi? En territori francès, és un revisor francès qui s'encarrega dels bitllets...
Posted: Wednesday 07/11/2007 23:35
by victorcasta
Sí. Jo només deia que els trens només són propietat de Renfe.
Posted: Friday 09/11/2007 14:21
by genissimon
Tinc entès que el material assignat als serveis elipsos (nocturns de Barcelona i Madrid a París i de Barcelona a Milà i Zurich) estan al 50% de renfe i SNCF. I per això van rotulats amb els logos de les dues empreses ferroviàries. Altra cosa és que, ocasionalment, per les raons que sigui hagin de prestar servei trens no habituals d'elipsos.
Pots veure una foto del mes passat a:
tranvia portal.
I aquesta del mes de
juny a la barcelonina estació de França.
Salut !!
victorcasta wrote:Sí. Jo només deia que els trens només són propietat de Renfe.
Re: Barcelona - Cerbère, anada i tornada ???
Posted: Monday 31/08/2009 10:05
by pepinillo
Aquest any tenía previst d'anar a Port Bou a visitar uns amics de la meva mare amb tren i de pàs veure l'estació.