Page 2 of 2

Posted: Saturday 01/12/2007 1:16
by Pep
orique wrote:
Santfeliuenc wrote:...a mi me parece que mucho más interesante sería el colocarle a la línea de ancho métrico del Baix Llobregat un ancho de vía UIC
Eso implicaría rehacer todo lo que se ha hecho en estos últimos 20-30 años. Además no sé yo si el trazado lo permite más allá de Martorell, y rehacer el trazado no creo que sea viable económicamente.
A veure, si les 213 són de gàlib UIC, perquè no es pot canviar l'ample de via i fer canvi d'eixos?
Una altra cosa és que el traçat, al ser l'original en ample mètric, les corbes siguin tancades i no permeti assolir grans velocitats, que per això si que seria necessari refer el traçat en moooolts trams. Però fer el "simple" canvi d'ample?

Re: Numancia

Posted: Saturday 01/12/2007 1:23
by ABB_Traccion
JaMiRo! wrote:
594-001-0 wrote:Creo que es porque el gobierno Cántabro subvencionó la reforma de las unidades.
Mmmm, pues el tren de Soria lo subvenciona la Junta de Castilla y León y las unidades diesel que circulan no tienen nombre; anda que no seria chulo ver una apodada "Numancia". :D
Saliendome del tema, no creo que una 440 de numeración 237 haya sido reformada y subvencionada por el govierno cántabro, sino por el catalán...

En fin, cuántas vueltas da la vida...

Re: Numancia

Posted: Saturday 01/12/2007 2:48
by josep_serre
Tampoc és el cas, les 440 que van ser reformades a càrrec del govern càntabre són les que es van reformar sense instal·lar aire condicinat a final dels 90, anomenant l'actuació com a reforma alleugerida.

La 440 237 va ser reformada a càrrec de Renfe, i la versió de que se'n reformessin 5 i les altres 5 no donada en aquell moment va ser que 5 eren les que eren necessàries diàriament per cobrir el servei els dies de cada dia cosa que necessitava rodalies, i les altres 5 eren les que es necessitaven per realitzar reforços els caps de setmana cosa que necessitava regionals (abans del canvi de gestió de la línia), i rodalies que és de qui eren els trens que va reformar els trens que necessitava.
ABB_Traccion wrote:
JaMiRo! wrote:
594-001-0 wrote:Creo que es porque el gobierno Cántabro subvencionó la reforma de las unidades.
Mmmm, pues el tren de Soria lo subvenciona la Junta de Castilla y León y las unidades diesel que circulan no tienen nombre; anda que no seria chulo ver una apodada "Numancia". :D
Saliendome del tema, no creo que una 440 de numeración 237 haya sido reformada y subvencionada por el govierno cántabro, sino por el catalán...

En fin, cuántas vueltas da la vida...