Re: Alta velocitat a València
Posted: Monday 26/10/2009 16:58
Bé, en un altre fil, un article de no sé quin diari parla del tren "Albia"...
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
A qui volen enganyar? Deixen a mig fer un dels enllaços ferroviaris més importants de la Península Ibèrica (potser el segon, que ben potenciat podria arribar a ser el primer), i ens venen la moto d'un gran avenç per al Corredor Mediterrani, aprofitant que "de pas" enllacen qualsevol província amb el melic del món mesetari.Además del aumento de la seguridad, la capacidad, la regularidad y el confort, y de la reducción de tiempos de viaje derivados de la construcción de una línea de alta velocidad, entre los principales beneficios que aportará esta línea destaca la interconexión en alta velocidad de las tres provincias de la Comunidad Valenciana, así como su enlace con otras Comunidades Autónomas (Cataluña, Castilla La Mancha, Madrid y Murcia), y con Francia a través del Corredor Mediterráneo.
Espero que l'antic traçat com a mínim admeti velocitats de 160 km/h perquè sinó això serà anar enrera com els crancs. És una cosa ben estranya tot plegat, això sí. Que no acabin fent el mateix per la LAV Tarragona-Castelló i acabin fent passar tots els trens convencionals per Tortosa!437.001 wrote:Hola,
he fet aquest cap de setmana una excursió per Alacant, Múrcia i Albacete, i ahir vaig veure com entre Albacete i Moixent s´està reconstruïnt l´antiga línia convencional, que substituirà l´actual traçat, que es converteix en la LAV (amb una variant a Almansa).
Això comporta el desdoblament de la plataforma antiga (amb petits rectificats) entre La Encina i Vallada (i suposo que Xàtiva), tot i que només vaig veure treballs (importants) entre La Encina i Moixent.
Entre Albacete i La Encina també s´estan posant les piles, inclosa la reconstrucció de l´antic nus de Chinchilla...
La veritat, per als que hagin recorregut l´antiga línia i/o la nova, és una cosa ben curiosa de veure...
El que no vaig saber endevinar, és com quedarà en el futur el nus de La Encina, ja que a la zona de l´estació és on els treballs van més endarrerits.
Quantitat sobre qualitat. Tenir-la més grossa que ningú. En fi, hi ha qui és incapaç de sortir de la mentalitat que s'ha ficat entre cella i cella.A ello contribuye también el hecho de que, según subrayó, España "cerrará este siendo el país con los trenes más modernos de Europa y el segundo país del mundo con más kilómetros de vías de tren, sólo por detrás de China, y ya por delante de Francia y Japón", añadió.
Pero què diiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!canalcole wrote:A ello contribuye también el hecho de que, según subrayó, España "cerrará este siendo el país con los trenes más modernos de Europa y el segundo país del mundo con más kilómetros de vías de tren,
No es tracta de si és el nombre de quilòmetres de via o no, es tracta d´això d´aquí dalt!!!canalcole wrote:
Directorioeófilo Serranorenes de Alta Velocidadosé Blancoilómetros por hora