Page 2 of 8

Cobrar

Posted: Tuesday 23/10/2007 23:26
by JaMiRo!
Bé, els números no quadren i Vueling ha de cobrar on sigui...Les low cost tenen el seu risc, vés. ;)

Re: Cobrar

Posted: Wednesday 24/10/2007 0:56
by orique
JaMiRo! wrote:Bé, els números no quadren i Vueling ha de cobrar on sigui...Les low cost tenen el seu risc, vés. ;)
Si no fos pels líquids explosius que porto sempre al damunt quan vaig de viatge, no m'afectaria la mesura, perquè la motxilla gran que porto cap perfectament a la cabina (tot i que haig de vigilar el pes, a La Corunya la balança de facturació indicava 11 Kg i el màxim per a equipatge de mà era de 10).

Però com sóc un terrorista que es dutxa cada dia, haig de facturar.

Beneficis gràcies a les maletes?

Posted: Wednesday 24/10/2007 1:08
by Guigui
I realment creuen que les maletes els ajudaran a sortir dels números vermells? Llàstima, perquè fins ara creia que era una companyia seriosa que entenia millor el client. A partir d'ara, ja no me'ls miraré amb tanta simpatia...

Posted: Wednesday 24/10/2007 9:00
by Fran-Ikarus
Un company de feina ho ha viscut en pròpies carns la setmana passada.

Resulta que l'hi van reservar vol (era viatge d'empresa), i a l'aeroport es va trobar la sorpresa d'haver de pagar els 9 € extra (i 9 € más a la tornada)

Per molt que va mirar el paper de la reserva, no va trobar enlloc el detall on l'avisés del sobrecost si portava maleta.

Jo trobo normal que això s'acabi fent (si no t'ho cobren explícitament, les companyies "normals" en el fons sí que ho fan implícitament amb els seus preus molt superiors), el que no trobo normal ni legítim és que canviin el criteri, i no ho especifiquin en el resguard de la reserva.

Posted: Wednesday 24/10/2007 10:39
by megapauer
Fran-Ikarus wrote:Jo trobo normal que això s'acabi fent (si no t'ho cobren explícitament, les companyies "normals" en el fons sí que ho fan implícitament amb els seus preus molt superiors), el que no trobo normal ni legítim és que canviin el criteri, i no ho especifiquin en el resguard de la reserva.
Què vols que t'hi digui...

Sembla que a les low-cost (que cada cop és més relatiu) se'ls pugui permetre tot. Cobren fins i tot per respirar, però com que hi ha la mentalitat de que són més barates, doncs la gent ho accepta.

Jo i la meva xicota em sembla que tornarem a l'Alvia. Vueling era una opció perquè solia sortir per uns 20-30 euros més barat últimament. Però amb el sobrecost de 18 euros... que els donin pel sac. No es mereixen res més.

Posted: Wednesday 24/10/2007 14:44
by Fran-Ikarus
Mmmm... No, no creguis. Jo de fet recel·lo bastant de les "low cost" pures pel que fa a deixar-me seduïr per ofertes trencadores. Com que tots sabem que els bitllets a 0.01 € no existeixen, i que a l'hora de la veritat les taxes i altres suplements produïran un preu real gens semblant als que fan de "ganxo", si vull fer un viatge i ho sé amb prou antel·lació miro en webs de cerca genèrica, i em fixo bastant més en ofertes de companyies "normals".

Això de cobrar per l'equipatge ja ho fan d'altres, i no ho veig un problema, mentre ho especifiquin, perquè com ja dic sempre desconfio de les "ofertes" i preus trencadors, i desconfio més com més "low cost" és la companyia. El que no s'ha de permetre és que passi com al meu company, arribar a l'aeroport i assabentar-se allà de que si vol facturar la maleta ha de pagar allà mateix un sobrepreu.

Posted: Wednesday 24/10/2007 14:52
by orique
Fran-Ikarus wrote:Mmmm... No, no creguis. Jo de fet recel·lo bastant de les "low cost" pures pel que fa a deixar-me seduïr per ofertes trencadores. Com que tots sabem que els bitllets a 0.01 € no existeixen, i que a l'hora de la veritat les taxes i altres suplements produïran un preu real gens semblant als que fan de "ganxo", si vull fer un viatge i ho sé amb prou antel·lació miro en webs de cerca genèrica, i em fixo bastant més en ofertes de companyies "normals".

Això de cobrar per l'equipatge ja ho fan d'altres, i no ho veig un problema, mentre ho especifiquin, perquè com ja dic sempre desconfio de les "ofertes" i preus trencadors, i desconfio més com més "low cost" és la companyia. El que no s'ha de permetre és que passi com al meu company, arribar a l'aeroport i assabentar-se allà de que si vol facturar la maleta ha de pagar allà mateix un sobrepreu.
Per aquest mateix motiu Vueling sempre era un candidat a l'hora d'elegir companyia. El preu que sortia a l'anunci era el final, sense recàrrecs per res. Si eren 20 euros, 20 euros. Si eren 60, 60.

Factura?

Posted: Wednesday 24/10/2007 15:05
by Guigui
Fran-Ikarus wrote:El que no s'ha de permetre és que passi com al meu company, arribar a l'aeroport i assabentar-se allà de que si vol facturar la maleta ha de pagar allà mateix un sobrepreu.
I suposo que, per als que podem desgravar, no hi ha factura ni res de res. Com si ho cobren en negre, vaja...

Re: Factura?

Posted: Wednesday 24/10/2007 19:36
by orique
Guigui wrote:
Fran-Ikarus wrote:El que no s'ha de permetre és que passi com al meu company, arribar a l'aeroport i assabentar-se allà de que si vol facturar la maleta ha de pagar allà mateix un sobrepreu.
I suposo que, per als que podem desgravar, no hi ha factura ni res de res. Com si ho cobren en negre, vaja...
Normalment l'has de demanar a les oficines. Una bona tocada de nassos.

Piqué, nou president de Vueling

Posted: Monday 12/11/2007 20:48
by metring
De L.V.:

Josep Piqué, nombrado presidente de Vueling

Barcelona. (EFE).- El ex presidente del PP catalán Josep Piqué ha sido nombrado hoy nuevo presidente de la aerolínea Vueling en sustitución de Barbara Cassani, que accedió al cargo el pasado mes de septiembre, según ha informado la compañía.

Piqué presentó su dimisión como presidente del PP catalán el pasado 19 de julio por sus diferencias con la cúpula de la formación y se incorporó el pasado 1 de octubre como vocal de la junta directiva del Círculo de Economía, según ha informado esta entidad en un comunicado.

Cassani pasará a ser consejera independiente, mientras que el consejero delegado de Vueling, Carlos Muñoz, y el director general, Lázaro Ros, han renunciado a sus funciones.

Polític en desús

Posted: Monday 12/11/2007 22:20
by Guigui
Aquest senyor té alguna qualificació per al càrrec, fora de ser qui ha sigut?

Re: Polític en desús

Posted: Monday 12/11/2007 22:54
by megapauer
Guigui wrote:Aquest senyor té alguna qualificació per al càrrec, fora de ser qui ha sigut?
Bé, té experiència al consell de Gran Tibidabo, no? :D

Tibidabo -> Vueling

Posted: Monday 12/11/2007 23:35
by Guigui
megapauer wrote:Bé, té experiència al consell de Gran Tibidabo, no? :D
Com no ho diguis per l'avió que hi ha donant voltes... :airport

Posted: Monday 12/11/2007 23:41
by A-380
:anim :aaa :boig3 :miedo :gadget
:hola
Pedro

Posted: Tuesday 13/11/2007 0:49
by Vox
Vejam si dura. Vueling ho te magre al futur com no canviin les coses. M'agradaria que no se'n anes a norris, pero ja veurem.

Vox

Notícies de Vueling

Posted: Tuesday 27/11/2007 10:17
by wefer
http://www.lavanguardia.es/
---------------------------------------------
Piqué anuncia que Vueling subirá tarifas en su nuevo plan estratégico
El presidente de la aerolínea considera que están "excesivamente bajas"

Barcelona. (EFE).- El presidente de Vueling, Josep Piqué, ha dicho hoy el nuevo plan estratégico de la aerolínea pasa por una revisión de tarifas, que "están excesivamente bajas" en el sector, y que hará gracias a la "saneada" situación financiera de la compañía.

Piqué, que ha señalado que la aerolínea escogerá una compañía consultora estratégica, ha mantenido un encuentro con la prensa antes de la Junta Extraordinaria de Accionista que se celebra hoy y que fue forzada por Inversiones Hemisferio, la sociedad inversora de la familia Lara y accionista de referencia de la aerolínea, para cambiar al equipo gestor, aunque tanto el consejero delegado como el director general abandonaron sus cargos, tras alcanzarse un acuerdo.

Piqué, que ha destacado que quiere recuperar la confianza del accionista y que considera que el valor de la acción está infravalorado, ha señalado que la compañía viene de "períodos turbulentos" y, aunque ha reconocido que "hay dificultades", porque están en un sector muy competitivo, cree que Vueling no sólo tiene "el futuro garantizado" sino que tiene "un futuro brillante".

"Tenemos un buen producto, pero hay que cambiar algunas políticas", ha señalado Piqué, que ha reconocido que afronta su nueva tarea tras abandonar la política con la "máxima ilusión y confianza".

Ha destacado que el entendimiento que existe entre el presidente de Vueling y su consejero delegado, Lars Nygaard, cuyo nombramiento será efectivo antes del 1 de enero, es "total y absoluto" y ha señalado que Nygaard será el "primer ejecutivo de la compañía" porque es quien conoce el sector.

El ex presidente del PPC ha señalado que la aerolínea va a elaborar un plan estratégico "lo antes posible" que "revise los puntos débiles y refuerce los fuertes" y para ello van a escoger una compañía de consultoría estratégica.

En su opinión, las aerolíneas se enfrentan al alto precio del petróleo, lo que repercute de manera considerable en la cuenta de resultados, y a la "brutal competencia" de los precios, que han disminuido notablemente no sólo en las compañías de bajo coste.

Ha anunciado que reforzará la política comercial y de fijación de tarifas y, aunque ha dicho que no sabe "si van a subir o bajar", ha señalado que "están excesivamente bajas" en todo el sector y eso no es sostenible en el tiempo.

Entre los aspectos positivos, Piqué ha destacado que Vueling es una compañía joven, que empezó a volar en el año 2004 y que ha tenido un crecimiento muy fuerte, que dispone de una flota de aviones muy joven y unos costes de mantenimiento bajos, y que cuenta con un alto grado de satisfacción de los clientes.

Piqué ha recordado que Vueling continúa teniendo "congelado" su plan para comprar cuarenta aviones hasta el 2012 y para abrir una nueva base en el extranjero porque, de momento, es preferible seguir actuando donde están presentes.

El nuevo presidente de Vueling, que tiene cincuenta acciones porque como consejero tiene que poseer acciones de la compañía y prevé incrementar su presencia como accionista, ha dicho que el año 2008 Vueling seguirá creciendo en "valor y actividad" en un sector que no está en absoluto estable.

Piqué también ha pedido "sentido de la responsabilidad y la seriedad" a todo el mundo, porque los "vaivenes" que determinadas empresas han dado a la valoración de la acción no le han gustado.

Aunque no ha querido hablar de posibles fusiones, ha dicho que "no descarta nada" que sea bueno para Vueling y, si dentro de este escenario caben "operaciones corporativas, no se van a descartar".

Sobre su paso por la política, Piqué ha señalado que ha sido una persona significada políticamente, pero que ya no lo es y que siempre ha desarrollado su trabajo político para poder hablar con todo el mundo.

Posted: Tuesday 27/11/2007 10:35
by metring
Mal assumpte aquest de pujar les tarifes. Tot i això, cal puntualitzar que Vueling, tot i ser més coneguda com a "low cost", no es tracta ben bé d'això, ells es defineixen com una "New generation air line", amb unes tarifes no tant econòmiques, però si ajustades de preu. Quina definició tindran a partir d'ara?

Es diran...

Posted: Tuesday 27/11/2007 11:11
by Guigui
metring wrote:Mal assumpte aquest de pujar les tarifes. Tot i això, cal puntualitzar que Vueling, tot i ser més coneguda com a "low cost", no es tracta ben bé d'això, ells es defineixen com una "New generation air line", amb unes tarifes no tant econòmiques, però si ajustades de preu. Quina definició tindran a partir d'ara?
"Old-fashioned new generation airline" :roll:

Posted: Wednesday 28/11/2007 20:50
by A-380
Vueling lo que tendría que plantear desde BCN son nuevas rutas que de las que nada mas son operadas por las compañias de lineas tradicionales.
Vueling en principio acudió a las rutas habituales de las compañias de bajo coste y vuelos como el Granada, que desde BCN nada mas operaba Iberia a 300 € y mas, se lo ha llevado de calle Vueling.
Vueling tendría que operar vuelos desde REU y GRO, y aprovechar el impulso de ambos aeropuertos.
Por ejemplo, BCN-Tanger, Tanger-REU, REU-Tanger, Tanger-GRO, GRO-Tanger y Tanger-BCN.
Como viaje de negocios, BCN-Tanger, salida a las 6 h. cada tramo tiene una duración aproximada de 2 h. mas una hora en el aeropuerto 3 h. regreso a BCN como tarde las 22:00 h., bajo coste desde GRO y REU, y algo mas caro desde BCN. He puesto Tanger por ser un destino de 2 h.
Muchas de las lineas que opera podría tener este planteamiento, pero se ciegan en BCN y a este paso..... :isla
:hola
Pedro

Re: Notícies de Vueling

Posted: Wednesday 09/01/2008 11:13
by wefer
http://www.avui.cat/
-----------------------------------------
Vueling va transportar 6,2 milions de passatgers el 2007, un 77% més que l'any anterior

Vueling va transportar un total de 6.219.605 passatgers durant l'any 2007, el que representa un increment d'un 77,2% respecte el 2006, segons ha informat l'aerolínia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). La taxa d'ocupació mitja anual va ser d'un 73%, 3,61 punts per sobre de la de l'any anterior. La companyia va transportar un total de 1.603.265 passatgers durant el quart trimestre del 2007, i 534.808 durant el mes de desembre, el que representa unes millores respectives del 67,23% i del 45,23% en relació als mateixos períodes de l'any anterior.