Page 2 of 3

Posted: Tuesday 11/12/2007 21:40
by Jordilar
El traçat que transcurreix per Huesca s'ha variat perque passava pel nucli urbá, i clar, això molesta :roll:

Salut,

Posted: Tuesday 11/12/2007 21:53
by liniadelRipollés
I era una santa p***** per als factors de circulació de Huesca. Enlloc més he vist que surtin corrent per la via d'alta velocitat a donar el pas al mercaderies del Canfranc.
Ho tinc fotografiat. Senyal de pas sota un senyal lluminós de cinc focus.
Jordilar wrote:El traçat que transcurreix per Huesca s'ha variat perque passava pel nucli urbá, i clar, això molesta :roll:

Salut,

Posted: Thursday 20/12/2007 13:57
by Jordi Freixas
I amb tot això (i perdoneu que em faci pesadet), quin problema té Huesca, que no s'hagués pogut convertir la via en estació passant i variar el traçat cap a Jaca per l'altra banda?

Posted: Thursday 20/12/2007 16:08
by liniadelRipollés
Huesca-NohagasfotosniseteOcurraEntrarenElAnden sempre ha estat de sort ferroviàriament.

La vaig conéixer només amb ample ibèric i dièsel; vaig tornar-hi un cop electrificada a 3000V, vaig tornar-hi després amb dos amples de via i tensió a 25000 per a alta velocitat i dièsel per a l'ample convencional altre cop.
Vaig conéixer l'estació tradicional, amb especialistes a peu de via i edifici tradicional, hi vaig tornar en estat de transició, i posteriorment amb l'actual ferroport. Els polítics d'aleshores no van ser capaços d'assimilar la idea de fer l'estació passant pensant en el Canfranc. Ara fan estacions a Camp de Tarragona o PAETs a Hoya de Huesca, però el ferroport terminal no pot tocar-se, en comptes de la variant per fora la podien haver fet per dins d'Osca.

Jordi Freixas wrote:I amb tot això (i perdoneu que em faci pesadet), quin problema té Huesca, que no s'hagués pogut convertir la via en estació passant i variar el traçat cap a Jaca per l'altra banda?

Posted: Thursday 20/12/2007 23:35
by Jordi Freixas
Escolta, i a on es poden trobar fotos de l'estació de Huesca abans i durant la transició? És que a Tranvia Portal, pràcicament tot el que hi ha, és ja amb AVE.

Posted: Friday 21/12/2007 0:45
by liniadelRipollés
http://www.aaafhuesca.blogspot.com/

i que ningú digui que li agrada més l'estació actual.


Jordi Freixas wrote:Escolta, i a on es poden trobar fotos de l'estació de Huesca abans i durant la transició? És que a Tranvia Portal, pràcicament tot el que hi ha, és ja amb AVE.

Posted: Friday 21/12/2007 1:37
by josep_serre
Evidentment a mi m'agrada més l'estació antiga que no entenc l'afany d'enderrocar-la quan de fet l'estació intermodal es va construir abans de que es decidís que l'"alta velocitat" arribés a la ciutat.

Jo vaig tenir la sort de conèixer l'estació antiga pocs mesos abans de ser enderrocada l'any 2000.

Ja en aquells moments ningú s'explicava perquè no esconvertia Osca en estació de pas que de fet ja és com es va concebre i construir, amb l'edifici al costat de les vies i no davant, quedant preparada com a futura estació de pas, a més la traça actual té passos a Nivell a Osca ciutat.

Posted: Saturday 22/12/2007 17:38
by Jordi Freixas
I a on es poden trobar fotos de l'estació electrificada previament a l'Alta Velocitat?

Posted: Monday 24/12/2007 4:26
by Jordi Freixas
Estic buscant fotos de Huesca electrificada anterioment a l'Alta Velocitat, i no trobo res...

Posted: Thursday 27/12/2007 20:10
by liniadelRipollés
Confirmat el BLAU sense CTC entre Ayerbe i Huesca, amb Hoya de Huesca telecomandada.

Malgrat tot, els senyals d'entrada a Ayerbe són mecànics a ambdues bandes, i el de sortida cantó Huesca lluminós.

Posted: Friday 28/12/2007 0:45
by Jordi Freixas
Exactament... la Hoya de Huesca és una estació o què? És que a Tranvia Portal vaig llegir alguna cosa de que en aquesta variant hi han posat un PAET.

També estic buscant fotos i no n'he trobat.

Posted: Friday 28/12/2007 0:53
by Jordilar
Hoya de Huesca es pot considera un PAET encara que en cap document oficila he trobat aquesta nominació. En tot cas és un lloc només per efectuar creumanets encara que tingui dues andanes.

Salut,

Posted: Friday 28/12/2007 1:34
by Jordi Freixas
Doncs a Tranvia encara no hi han fotos sobre la variant. Amb la d'Alvies 130 que han aparegut darrerament...

Posted: Friday 28/12/2007 2:46
by ABB_Traccion
Quan va haver-hi l' invasió de 446, no et vas queixar...

Posted: Friday 28/12/2007 3:00
by Jordi Freixas
Home... la 446 no és que m'apassioni especialment. Però tornant al tema de l'Alvia, ja em sembla bé que hi hagin fotos, però alguna que altra de la variant de Huesca entre mig no aniria malament.

Posted: Friday 28/12/2007 4:27
by ABB_Traccion
Potser és que no hi han fotos perque ningú hi ha anat... ;)

Posted: Friday 28/12/2007 12:35
by Jordi Freixas
No fotis... :roll:

Posted: Friday 28/12/2007 13:46
by ABB_Traccion
Jordi Freixas wrote:No fotis... :roll:
Doncs si que foto si...

Posted: Friday 28/12/2007 14:02
by liniadelRipollés
A qui se li acudiria anar a un lloc tant horrorós, sota la boira i el gebre?

Posted: Friday 28/12/2007 15:45
by aarongilp
liniadelRipollés wrote:A qui se li acudiria anar a un lloc tant horrorós, sota la boira i el gebre?
A algú que estigui com una cabra i/o sigui un apassionat dels senyals mecànics i els bitllets edmonson?