Page 2 of 2
Re: Dubte recorregut A6
Posted: Tuesday 31/10/2017 20:09
by Miquel
m.h.t. wrote:Miquel wrote:L'A7 te parada a Vall d'Hebron? Mira que l'he vist passar molts cops però sempre va sense ningú i pensava que no parava enlloc.
Té parada a
Pg. Vall d'Ebron-Av. Vallcarca (605), però no davant del recinte hospitalari a on hauria de tenir-ne. És clar,
sense cap senyalització (ni horaris ni núm. de línia), per ajudar al desconeixement de la línia.
ferran6420 wrote:Molt curiós! L'A6 portava la Iveco de sempre o anava o anava amb un cotxe més gran?
Anava amb la
Iveco Daily Indcar de 22 places (2248) que serveix sempre l'A6 i l'A7. Però, com augmenti més la demanda en laborables d'obertura del Tibidabo, aquests dies puntuals s'haurà de servir amb estàndard (o un reforç des de/fins el Tibidabo).
Doncs ens hauran llegit, ja que hi ha novetats. La parada "Palau d'Esports de la Vall d'Hebron" te senyalitzada la parada de la línia A7 juntament amb la resta de línies de TB i Tusgsal, i fins i tot, tira horària dins la parada. Pel que deies entenc que aquesta parada per la A7 és de recent incorporació ja que no constava enlloc.
Imagino que en sentit Plaça Lesseps, s'haurà senyalitzat la parada "Passeig de la Vall d'Hebron - Granja Vella", que és la seva inversa.
Re: Dubte recorregut A6
Posted: Tuesday 31/10/2017 21:33
by Granolleri
m.h.t. wrote:Conclusió: l'A6 (i també l'A7) necessiten més expedicions. I més parades. Amb 3 sortides diàries per sentit no n'hi ha prou. I 2 parades a l'àrea urbana (Lesseps i St. Genís) són poques. En el cas de l'A7, 3 parades (Lesseps, St. Genís-V. d'Hebron i Horta). I cal senyalització. Pals i horaris, com sempre.
Són línies interurbanes, i per tant han de fer poques parades. No han de ser un reforç barat de les línies de TMB per dins de Barcelona.
I avui en dia, lo lògic seria que acabessin a la primera parada de metro que es trobin, i no arribin fins a la Plaça Lesseps. Acompanyat de prohibició de trànsit per dins de la zona 1.
Espero que amb el traspàs a l'AMB d'aquestes línies es dotin d'un bon servei i se solucioni el desgavell de parades i senyalització. Seguint, més o menys, el model de les línies B12 i B18, amb característiques similars que a dia d'avui presten un servei decent durant tot el dia.
La mateixa AMB que ha tancat la línia 6 de l'autobús urbà de Sant Cugat i ha reduït la freqüència de pas i l'horari de servei de la resta de línies? Més aviat el que veurem serà com es clausuren aquestes línies.
El que seria lògic, a part que l'AMB desaparegués del Vallès, és que es traspassin les línies d'àmbit comarcal, així com les línies de les comarques limítrofs amb el Barcelonès als respectius consells comarcals.
AMB
Posted: Tuesday 31/10/2017 22:52
by Javi M
És a dir, a tu et semblaria lògic que l'Àrea Metropolitana de Barcelona desaparegués de l'àrea metropolitana de Barcelona?
Re: Dubte recorregut A6
Posted: Tuesday 31/10/2017 23:09
by ferran6420
Granolleri wrote:m.h.t. wrote:Conclusió: l'A6 (i també l'A7) necessiten més expedicions. I més parades. Amb 3 sortides diàries per sentit no n'hi ha prou. I 2 parades a l'àrea urbana (Lesseps i St. Genís) són poques. En el cas de l'A7, 3 parades (Lesseps, St. Genís-V. d'Hebron i Horta). I cal senyalització. Pals i horaris, com sempre.
Són línies interurbanes, i per tant han de fer poques parades. No han de ser un reforç barat de les línies de TMB per dins de Barcelona.
I avui en dia, lo lògic seria que acabessin a la primera parada de metro que es trobin, i no arribin fins a la Plaça Lesseps. Acompanyat de prohibició de trànsit per dins de la zona 1.
Espero que amb el traspàs a l'AMB d'aquestes línies es dotin d'un bon servei i se solucioni el desgavell de parades i senyalització. Seguint, més o menys, el model de les línies B12 i B18, amb característiques similars que a dia d'avui presten un servei decent durant tot el dia.
La mateixa AMB que ha tancat la línia 6 de l'autobús urbà de Sant Cugat i ha reduït la freqüència de pas i l'horari de servei de la resta de línies? Més aviat el que veurem serà com es clausuren aquestes línies.
El que seria lògic, a part que l'AMB desaparegués del Vallès, és que es traspassin les línies d'àmbit comarcal, així com les línies de les comarques limítrofs amb el Barcelonès als respectius consells comarcals.
Tornem-hi: la línia 6 de Sant Cugat va ser clausurada per l'ajuntament de Sant Cugat perquè no l'agafava ni el tato (anant amb la kangoo de Sarbus aniría buida) i la resta de línies han millorat freqüència, no empitjorat. Les freqüències que s'han empitjorat ha sigut perquè la conducció era inhumana (L1 els diumenges quan anava cada 60 minuts només era un vehicle i havia d'anar a 80 per zones de 30 per fer els temps). L'AMB no té cap tipus de potestat directa amb els transports públics de la zona 2. Acabo dient que és l'ajuntament de Sant Cugat qui modifica les línies, no l'AMB, i ho dic des del més coneixement de que em reuneixo amb els reponsables "de vez en cuando". No sé quin problema tens amb l'AMB Granolleri però no fa les coses gens malament. I ara back to topic.
Re: Dubte recorregut A6
Posted: Thursday 02/11/2017 21:37
by m.h.t.
Miquel wrote:Doncs ens hauran llegit, ja que hi ha novetats. La parada "Palau d'Esports de la Vall d'Hebron" te senyalitzada la parada de la línia A7 juntament amb la resta de línies de TB i Tusgsal, i fins i tot, tira horària dins la parada. Pel que deies entenc que aquesta parada per la A7 és de recent incorporació ja que no constava enlloc.
Efectivament!!
S'ha 'traslladat' la parada de Vall d'Ebron
de la 605 a la 48 que esmentes!!
Queda clar que ens han llegit.
Han modificat la parada
al web (s'ha de seleccionar data i hora).
Els hi vaig enviar una queixa per a que senyalitzessin i reposesin els pals de les parades que hi faltaven a les A6 i A7. Em van enviar un correu dient-me que revissarien totes les parades. Veig que les han senyalitzat. Suposo que han posat pals nous tant a la Rabassada (A6) com a la Ctra. d'Horta a Cdnyola (A7) allà on hi faltaven.
Miquel wrote:Imagino que en sentit Plaça Lesseps, s'haurà senyalitzat la parada "Passeig de la Vall d'Hebron - Granja Vella", que és la seva inversa.
Aquesta no, doncs és només de descàrrega. En tot cas, només posen el numeret de línia al capçal.
Re: AMB
Posted: Thursday 09/11/2017 14:30
by Granolleri
Javi M wrote:És a dir, a tu et semblaria lògic que l'Àrea Metropolitana de Barcelona desaparegués de l'àrea metropolitana de Barcelona?
Sí. Ja teniu el consell comarcal, com la resta de comarques. No vull una institució que l'únic que fa és passar la tisora als municipis del Vallès del seu àmbit per no passar la tisora a la zona 1, sobretot tenint present que integra municipis de fora de l'àrea d'influència de Barcelona, com ara Badia o Barberà del Vallès.
AMB
Posted: Thursday 09/11/2017 14:36
by Javi M
L'AMB ens roba! Vallès independència!
Els consells comarcals de les comarques metropolitanes són eminentment simbòlics, i pràcticament no tenen cap mena de competència real, i encara menys pel que fa a transport metropolità de viatgers.
Són aquestes últimes les administracions que han de desaparèixer, i de fet la Generalitat ja es va plantejar una reestructuració: convertir l'AMB en "comarca", absorbint els territoris metropolitans de les comarques que envolten Barcelona.
Back to topic!
Posted: Thursday 09/11/2017 15:38
by Guigui
Torneu al tema del fil, si us plau.
Re: Dubte recorregut A6
Posted: Monday 07/01/2019 20:30
by m.h.t.
Aquesta setmana passada he estrenat la "Tarifa Metropolitana" amb una línia emblemàtica: l'
A7.
La vaig agafar a la parada de la Vall d'Hebron. No vingué amb el bus titular (Daily Indcar Mobi); sinó amb una Sprinter veterana.
D'entrada, no li funcionava el BKB. He hagut d'endevinar que era l'A7 al tractar-se d'un micro Sarbús. Li faig el senyal al veure'l; tot i haver un TMB a la parada, doncs passava de llarg. Em para uns metres enllà de la parada; entre cotxes. El xofer em diu que a la parada dels urbans no fa mai parada "doncs sempre hi ha cua".
Vaig a validar el bitllet. El pupitre no està configurat ("pupitre no comunica", indica la validadora). L'ha de configurar en ruta. Un cop ficada la línia; puc validar.
El panell d'avís de propera parada tampoc funciona: "SAE ATM no funciona" mostrava.
Centrant-me al viatge, un luxe de línia. Collserola als peus. M'ha cridat l'atenció que agafés passatge al mig de la muntanya; a la Colònia Sardà. Queda provat que amb més expedicions (i més info) faria bon servei.
Després dels volts per la Ctra. d'Horta a Cerdanyola, arribem a Cerdanyola. Baixo a l'estació; l'última parada. Per la porta del davant; doncs la porta de sortida tampoc funciona.
Re: Dubte recorregut A6
Posted: Sunday 29/09/2019 17:10
by m.h.t.
https://mobile.twitter.com/transports_2 ... 4099322882
Sembla que s'ha quedat aquesta
Mercedes Vario ex-TCC fixe a les línies
A6 i A7.
Haurem de pujar de nou, a agafar la línia.
https://twitter.com/transports_2702/sta ... 5930716160
A l'AMB se li gira feina amb aquestes línies. S'han de
replantejar els horaris i, potser,
calgui un segon cotxe (1 per línia).
No crec pas que l'AMB mantingui l'escassa oferta actual un cop es formalitzi el traspàs.
Re: Dubte recorregut A6
Posted: Monday 30/09/2019 14:05
by ferran6420
Avui ja no hi era la Vario Blava, sinó que estava la 1412, una Vario amb colors corporatius que van traspassar de Casas a Sarbus fa un temps llarg. La A6/A7 hauria de portar la 2248 però hi ha escassetat de furgonetes a Can Sarbus per tant prioritzen la Mobi a torns complets. De totes maneres té la seva gràcia anar per collserola amb una Vario i el seu característic Allison
Per una altra banda vaig fer un treball per al meu cicle sobre la línia A6 i el seu potencial i com hauria de ser en un futur, en resum, la vaig posar amb tres cotxes cada 30 minuts, que és el que mínim crec que fa falta.
I per acabar que m'enrotllo més que les persianes
: Avui la he agafat en el trajecte Sant Cugat-Penitents (sí, finalitza a Penitents per impossibilitat de regular a Lesseps) i el bus anava ple.
Re: Dubte recorregut A6
Posted: Monday 30/09/2019 15:39
by Ecomobisostrans
Granollerí wrote:
I avui en dia, lo lògic seria que acabessin a la primera parada de metro que es trobin, i no arribin fins a la Plaça Lesseps. Acompanyat de prohibició de trànsit per dins de la zona 1.
Lo d'acabar al primer metro estaria be, Vall d'Hebron per exemple, que te L3 i L5, o fusionar les dues i que pari a Valldaura i/o Mundet i Vall d'Hebron.
Però no prohibició a la zona 1, que sinó no servirà per anar a la protectora !!!