Re: Esports d'aventura al transport públic
Posted: Wednesday 18/06/2008 18:49
Aconseguir cobrar una indemnització per retard realitzant els tràmits a l'estació de Girona.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Ui, això més que un esport de risc, jo ho consideraria una autèntica missió impossible (Sobretot sortir)JaMiRo! wrote: -Sortir o entrar a un tren de la L1 en hora punta...
També serà un esport d'aventura pujar a La Tour amb les 447 tenint l'esquena en condicionsMarcel Estadella wrote:Faré d'abuelo cebolleta.........
Fa trenta anys , un dels esports d'aventura dignes de ser practicat era viatjar a la linia Barcelona-Puigcerdà . Hi he passat un descarrilament al tren anterior , un enganchón de catenaria amb una excavadora del tren anterior i un parell d'avaries . Els retards ja no conten . En suma, incidents a més de la meitat dels viatges que hi vaig fer .
Era un auténtic esport d'aventura : sabíes quan sortíes, pero no quan tornaves
Salutacions i divertiu-vos-hi , que ara es l´época .
Marcel
O pujar a Puigcerdà amb una 447 i almorranas...UT440_132M wrote:També serà un esport d'aventura pujar a La Tour amb les 447 tenint l'esquena en condicions
TambéJaMiRo! wrote:O pujar a Puigcerdà amb una 447 i almorranas...UT440_132M wrote:També serà un esport d'aventura pujar a La Tour amb les 447 tenint l'esquena en condicions
Jo he fet un Tortosa - Cerbère amb 440R, si bé amb transbord a Sants.Mako448 wrote:Arran d'aquest fil:
http://www.transport.cat/viewforum.php?f=3
Consideraria tot un esport d'aventura plantar-se a la taquilla de Portbou,demanar un bitllet Portbou-Tortosa amb tarifa regional,i pujar al "nou" regional Portbou-Tortosa servit per 440R i anar assegut en els seus 'còmodes'seients sense repolzacas,unes cinc hores i mitja de viatge,i un cop arribat a Tortosa,que no et faci mal ni el cul ni l'esquena.
Ni a Provença...Mako448 wrote:Un altre,doncs no sé,pujar a hora punta del matí a Gràcia en un tren de la S2 i S55 direcció cap al Vallès i trobar seient.
Aquest si que és difícil, sobretot anant cap a passeig de gràcia, et fums cada ai carai!Guigui wrote:Avui mateix n'he aconseguit una part. M'he aguantat tot el temps entre les dues estacions sense agafar-me. Això sí, no m'he mogut d'allí on era.Miquel wrote:En un 2100 a la L-4, anar del cap del tren a la cua, entre Urquinaona i Pg de Gràcia, això si, sense agafar-se a cap lloc ni desviar-se del passadís de mitg.
Doncs tampoc us dic res de la batzegada que dóna el metro sortint de Lesseps direcció Fontana. Això sí, només es nota quan va de pressa i anant a l'últim vagó, ja que hi ha una corba que, a primera vista, no té res.oriolp13 wrote:Aquest si que és difícil, sobretot anant cap a passeig de gràcia, et fums cada ai carai!
Ara no sé pero quan es va inaugurar la nova Sagrera L5, entrar amb un 5000 amb la velocitat prefixada era batzegada segura quan s'obria la via per deixar l'andana central al migMiquel wrote:Batzagades, que no en faltin:
L-1: Caminar per l'interior d'un 4000 entre Catalunya i Sant Andreu, com sempre sense agafar-se.
L-2: Anar ràpid en un 9000 quan surt del bucle i passa per les agulles abans d'entrar a Paral·lel, sense agafar-se.
L-3: El del Guigui, no moure's ni un 'cm' abans d'entrar a Drassanes.
L-4: El típic aquest de Pg. de Gràcia.
L-5: ?? No en sé cap, no m'en recordo, les ulties viciades amb la programació del 5000 passen comptes .
L-11: Cap, el tren no corre, ara bé, poder fer l'enllaç a Trinitat Nova d'un tren a la L-4 a un 500, sense que marxi.
Ídem a Sagrera L1.mikado wrote:Ara no sé pero quan es va inaugurar la nova Sagrera L5, entrar amb un 5000 amb la velocitat prefixada era batzegada segura quan s'obria la via per deixar l'andana central al mig
Una altra: corba i contracorba entre Tarragona i Sants Estació.Miquel wrote:L-3: El del Guigui, no moure's ni un 'cm' abans d'entrar a Drassanes.
A sagrera L5 direcció c. centre al entrar hi ha una curva i contracurva tancadeta...mikado wrote:Ara no sé pero quan es va inaugurar la nova Sagrera L5, entrar amb un 5000 amb la velocitat prefixada era batzegada segura quan s'obria la via per deixar l'andana central al migMiquel wrote:Batzagades, que no en faltin:
L-1: Caminar per l'interior d'un 4000 entre Catalunya i Sant Andreu, com sempre sense agafar-se.
L-2: Anar ràpid en un 9000 quan surt del bucle i passa per les agulles abans d'entrar a Paral·lel, sense agafar-se.
L-3: El del Guigui, no moure's ni un 'cm' abans d'entrar a Drassanes.
L-4: El típic aquest de Pg. de Gràcia.
L-5: ?? No en sé cap, no m'en recordo, les ulties viciades amb la programació del 5000 passen comptes .
L-11: Cap, el tren no corre, ara bé, poder fer l'enllaç a Trinitat Nova d'un tren a la L-4 a un 500, sense que marxi.
Urgell.oriolp13 wrote:També es un esport de risc pujar a universitat L1 en hora punta i baixar a la seguent parada direcció bellvitge (no recordo la parada ), havent de creuar tot el vagó. mission imposible