L'estudi afirma que no són necessàries quatre vies, però que si ho són en el futur es poden posar quatre vies però caldrà refer tota la part interior.Ecomobisostrans wrote:He vist que aquesta estacio tindrà 3 vies. Seria millor que en tingui 4 aixi servirien per posar semidirectes.
Personalment estic totalment en desacord amb aquesta decisió, ja que el que cal és posar urgentment semidirectes en aquesta (i altres) línies per poder fer competitiu el transport públic en temps de viatge respecte a l'automòbil.
Així, quan es diu que "no cal" es fa basant-se en que no és necessari en les condicions actuals d'explotació. Però el que no s'entén (també és veritat que no és competència d'aquest estudi) és que amb les condicions actuals, tothom qui pot agafa el cotxe en comptes de les tartanes de FGC:
- No es construeixen més vies perquè la demanda no ho demana (valgui la redundància).
- No hi ha més demanda perquè els trens són lents i la gent prefereix anar en automòbil.
- Els trens són lents perquè no es poden posar semidirectes.
- No es poden posar semidirectes perquè no hi ha prous vies.
- GOTO 1
Seria com dir que no cal una línia d'alta velocitat BCN-França perquè actualment no passen trens d'alta velocitat per la línia actual. Absurd.
Us passo el text concret de l'estudi, comentat igualment que no em dóna gaire confiança un estudi on hi ha més faltes d'ortografia que frases, de manera que no passaria la correcció d'un examen d'ESO: