Page 2 of 3

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Sunday 03/08/2008 0:16
by victorcasta
L'únic que se sap és que fa 1 o 2 dies han estat apartades i donades de baixa totes les 440 originals que encara hi havia circulant per Espanya.

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Monday 04/08/2008 12:59
by oscar440
victorcasta wrote:L'únic que se sap és que fa 1 o 2 dies han estat apartades i donades de baixa totes les 440 originals que encara hi havia circulant per Espanya.
http://www.ut440.com/ut440/modules.php? ... 63&forum=3

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Monday 04/08/2008 17:29
by orig440
Un gran, gran disgust m'he portat quan he vist aquesta notícia, és increïble que un material que podria encara durar més de 2 anys sense cap problema s'aparti com si res, un gran decepció i més aquest material tan emblemàtic, com la 440-078, 121, 001, 132, etc, una pena :nono >:( :'( :'( :'( :'( :pal . En fi... esperem que es preservi alguna, algu hart improbable.

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Wednesday 06/08/2008 19:36
by orig440
Ara la 440-132 està a Vilanova amb més companyia, la 175 i una nova, la 178, totes dos transformades i amb decoració RENFE (sense pantone).
Salutacions, C.A.C.V.

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Tuesday 12/08/2008 18:56
by orig440
Fixeu-se en un detall: la 440-132 està amb altres 440 però R, que dintre de poc aniran a Argentina com es té previst, és possible que la reformin al TCR de Vilanova per endurse-la. Ara, no entenc què redimonis fa la 440-131, l'única cosa que té sentit és que:
Estigui preservada o essent preservada
Serveixi de donant de peces a altres 440
Estigui de reserva
Tot plegat molt extrany :? .
Au revoir :hola .

Sobre la 440-131

Posted: Tuesday 12/08/2008 20:28
by Guigui
orig440 wrote:Estigui preservada o essent preservada
Serveixi de donant de peces a altres 440
Estigui de reserva
Opció 1: poc probable, vist l'interès de Renfe per aquests temes
Opció 2: el més probable, vist altres exemples
Opció 3: tècnicament impossible, ja que està donada de baixa, si no recordo malament

Re: Sobre la 440-131

Posted: Tuesday 12/08/2008 21:29
by UT440_132M
Guigui wrote:
orig440 wrote:Estigui preservada o essent preservada
Serveixi de donant de peces a altres 440
Estigui de reserva
Opció 1: poc probable, vist l'interès de Renfe per aquests temes
Opció 2: el més probable, vist altres exemples
Opció 3: tècnicament impossible, ja que està donada de baixa, si no recordo malament
Això que estigui donada de baixa, no se si és del tot cert... Fa uns dies un amic em va dir que se l'emportarien a Santander. No sé fins a quin punt pot ser cert.

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Tuesday 12/08/2008 23:21
by Pere
Aqui de moment estem fent càbales de tot i no sabem res del cert ni tenim cap font fiable que confirmi res, per tant abans de dir cap cosa sense fonaments serà millor esperar a veure que pasa amb l'UT no creieu ?

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Wednesday 13/08/2008 16:25
by 252-071
A ver,la 132 está en Vilanova.Entonces sacarla del TCR va a ser muy dificil(por no decir imposible).Si solo se han llevado la 132 será por algo y me da que es para piezas.

Lo que me toca la moral son las reformadas,que no se porque han apartado 2,si aun pueden prestar servicio y ni han llegado al final de su vida util.

La venta a Argentina y demás paises lo veo improbable.Primero porque creo quela tensión utilizada en argentina es distinta y segundo porque en Chile no las quieren ya que por un poco más,tienen automotores Alstom nuevos.

Y tal y donde está la 132,creo que antes habia unos cuantos vagones de mercancias y un 9000 restaurante (el 9907) que ves a saber si los han desguazado.

A ver si alguien puede proporcionar informacion fiable para ver la situación real.Aunque a este paso vamos a tener que traernos 440 de sudamerica


Saludos

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Wednesday 13/08/2008 17:50
by orig440
A veure: Almenys he llegit la revista vialibre 590 i pico (no recordo el número exacte) que deien que es vendria material de renfe a Argentina (569, si no recordo malament, 560 de renfe i 9 de feve) a finals de l'any 2005, entre els quals s'incluïa la venta de 100 unitats 440 remodelades de rodalies, ignoro si s'haurà canviat el contracte.
Au revoir :hola .

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Thursday 14/08/2008 0:11
by 252-071
orig440 wrote:A veure: Almenys he llegit la revista vialibre 590 i pico (no recordo el número exacte) que deien que es vendria material de renfe a Argentina (569, si no recordo malament, 560 de renfe i 9 de feve) a finals de l'any 2005, entre els quals s'incluïa la venta de 100 unitats 440 remodelades de rodalies, ignoro si s'haurà canviat el contracte.
Au revoir :hola .
D'aixó ja fa 3 anys,així que la noticia ja no es molt veridica.

Si s'ha venut,malauradament,material diesel a Argentina,però electric res

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Thursday 14/08/2008 18:04
by orig440
S'ha vengut ja la majoria de material remolcat (passatgers i part dels paquexpress) cap a Argentina, també la majoria de les locomotores diesel contractades, o sigui que bona part del contracte s'ha complert, a part de que cap a Argentina només tenien prevista la compra de les 440 per serveis de rodalies, les 470 es quedarien aquí apartades del servei. A part, on es renova el material per vendre'l és en els TCR, en comptades ocasions a Can Tunis, per això dic que la 440-131 és improvable que estigui per vendre, al contrari que la 440-132, que està al lloc adeqüat, on hi ha 440R apartades del servei també. Dit això:
Au revoir :hola .

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Tuesday 19/08/2008 10:54
by Alex_C4
Os porto una foto que vaig pendre el 05/10/2007, la 440-132 fent el servei de la C7 a la vía 8 de Martorell

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Tuesday 19/08/2008 13:59
by JaMiRo!
Bon avistament Àlex, i penòs que es posès aquest tipus de material a fer serveis de Rodalia. :?

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Tuesday 19/08/2008 16:55
by orig440
Guauuu! Bueno, a rodalies li falta poc material, el té que cedir a MD que si li falta a hores d'ara, a part de que la 440-132 pertanyeix a rodalies, hi ha fet serveis a la C3, C4 i també pel que veig C7 en aquesta etapa de la seva vida, realment és extrany que rodalies hagi acudit a fer un servei a la C7 amb 440Orig.
Au revoir :hola .

Tornada a la circulació de la 440-132?

Posted: Sunday 21/09/2008 1:51
by UT440_132M
Refloto el tema un mes després, perquè he obtingut noves notícies, esperançadores, ja que si es cert, (vist el cas de la 131), està essent reparada, al TCR de Vilanova on està apartada, com tots sabem, per de cara al novembre, pujar amb la seva germana, la 131, a fer les primeres comprovacions del terreny al transpirinenc quan sigui reobert. Esperem s'acompleixi com la 440 131M, però això si, que es dignin a netejar-li els graffitis siusplau! (Ja sabem que renfomentadif, no té dignitat).

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Tuesday 23/09/2008 13:43
by ferroviario_catalan
Muy buena noticia! Esperemos que esto sea cierto, y no manden a su fin dicha unidad...
Sera emocionante verlas de nuevo correr en via :tancat :tancat :plas :ok

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Tuesday 30/09/2008 17:12
by tren250
Potser he mirat malament, però porto 5 dies sense veure la 440-131. També s'està reparant?

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Wednesday 01/10/2008 16:01
by UT440_132M
tren250 wrote:Potser he mirat malament, però porto 5 dies sense veure la 440-131. També s'està reparant?
Segons tinc entès, totes dues 440, son al TCR de Vilanova, no sé si son per instal·lar algun component, per seguir amb les proves. Seguiré atent. Diumenge em van dir que dissabte al vespre hi havia la 440 132M 122C estacionada a Vic acoplada a la 131. :blah

Re: Possible preservació de 440-132?

Posted: Wednesday 01/10/2008 16:24
by tren250
Mercès ;) Avui hi passaré, aviam què caço.
Bonne route :ok C.A.C.V.